Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej sexshopu CityOfErotic.cz

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 27. 1. 2019
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízím k prodeji zavedený eshop CITYofEROTIC.CZ (https://cityoferotic.cz). Nyní, tak jak vidíte na eshopu sortiment aktuálně, se jedná o dropshipping sortiment, tedy odpadá jakákoliv starost ohledně posílání zboží, přebírání případných vratek, papírování apod, majitel se stará čistě o provoz, především o propagaci eshopu a z prodaného zboží inkasuje provizi v průměrné výši 22% ceny produktu.
Co je předmětem prodeje?
- propracovaný systém Prestashop, který byl v průběhu dvou roků individuálně téměř neustále upravován a vylaďován dle mých požadavků
- doména eshopu cityoferotic.cz
- spousta modulů (automatické importy dodavatelů, exporty xml feedů)
- hosting zaplacený do cervna 20189, poté je možnost prodloužení nebo přestěhování
- kontakty na dodavatele
- pomoc při převodu webu
- minimálně měsíční online podpora při jakýchkoliv otázkách ohledně provozu eshopu
Kolik eshop vydělává?
Eshop je plně funkční a může začít novému majiteli ihned vydělávat. Nyní jsou již měsíc pozastaveny veškeré marketingové kampaně, ale v době (po celou existenci obchodu), kdy byly reklamní kampaně spuštěny na eshop chodily objednávky denně.
Velmi okrajově lze říci, že eshop dokáže vydělávat v případě naplnění pouze produkty od dropshipping.cz (tak, jak vidíte nyní) 25% čistého z nákladů vložených do reklam. Tedy v příkladu, pokud je investováno do reklamy 10 000 Kč/měsíc, čistý zisk je cca 12 500 Kč, tedy vrátí se veškeré náklady vložené do reklamy plus 25% - takto to skutečně funguje již téměř dva roky, dá se to samozřejmě doložit screeny z PPC systémů a srovnávačů zboží.
Jak byl eshop propagovaný?
Eshop byl propagovaný nejrůznějšími způsoby. Jednalo se o zbozi.cz, sklik.cz, kampaně v ads a samozřejmě také sociální sítě. Propagaci jsme si dělali sami a nutno zdůraznit, že velice amatérsky - i přesto však na jejím základě docházelo k výše zmiňovaným
Proč se eshop prodává?
Eshop prodávám z důvodu hromadění kapitálu k jiným projektům. Od světa internetového prodeje se částečně ubírám, snižuji portfolio obchodů.
V případě jakýchkoliv otázek jsem k dispozici přes soukromé zprávy. Jsem ochotný jednat o ceně.
45 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
33 hodnocení
členem od 1. 9. 2010
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E