Tipař ve financích
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

Blokování obrázků v emailu (newsletter)

  1. Zdravím WT,

    chtěl bych se Vás zeptat na jeden problém, který momentálně řeším. Jde o to, že řada emailových klientů blokuje zobrazení fotografií v newsletteru.

    Existuje nějaké řešení, jak předejít blokování obrázků v newsletteru, který chceme klientům zasílat? Vím, že je to plošný problém, kterému asi jen tak nezabráníme, ale existuje nějaké řešení jak minimalizovat šanci na zablokování obrázků?

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?

  3. Absurdní řešení jako např. napadá mě tabulka o <šířka obrázku>×<výška obrázku> buňkách, s barvou pozadí odpovídající onomu pixelu - vzhledem k množství kódu by vám to ale klient jistě roztrhl a znehodnotil onen obrázek - navíc by to nebylo použitelné u všech případů.

    Můžete zkusit obrázek enkódovat v base64 - to má ovšem nízkou podporu.

    Ještě čtu, že můžete připojit a následně referovat obrázky přes přílohy, ale s tím nemám zkušenosti: https://www.campaignmonitor.com/blog...ges-revisited/
    Tam je ovšem prý (dle autora článku, v komentářích lidé tvrdí něco jiného) ale zase problém s tím, že na některých webových klientech se ony obrázky neukážou ani po explicitním povolení ze strany uživatele.

    Vyzkoušet kde se co zobrazí, počítat s tím při navrhování a kódování e-mailů.

  4. Ja bych se na obrazky vykaslal, beztak nikde nedavam ze je chci zobrazit. Bud me to odlovi natolik, ze se prokliknu na web, nebo je to spam

  5. je to obecně neprůchozí a raději udělejte lepší textové emaily. Klienti vzdálené stahování obrázku blokují od cizích adresátů z bezpečnostních důvodů, to moc neobejdete a bude se to časem zpřísňovat.

    Lze obrázek přidat jako přílohu a tu zobrazit, jak píše Miroslav, ale je s tím dost testování napříč klienty. Zobrazení jakékoliv grafiky na mobilních telefonech je pak problém. Stejně tak budete bojova s webovými klienty, kteří obsah přechroustávají, centrum.cz je u nás nejproblémovější, poté seznam.cz, gmail.com atd.

  6. Ten program ktery jsem Ti posilal jako prvni odpoved resi automaticke zobrazeni obrazku. Funguje na 100% Vyzkouseno milionkrat

  7. Díky všem za odpovědi.

    Co se týče toho interspire.com, tak to opravdu pošle newsletter s neblokovanými obrázky? Jestli máš čas, mohl bys prosím zaslat takový email na ///? Zajímalo by mě, jak to funguje.
    Naposledy upravil streetcz : 26.01.2019 v 12:59

  8. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Díky všem za odpovědi.

    Co se týče toho interspire.com, tak to opravdu pošle newsletter s neblokovanými obrázky? Jestli máš čas, mohl bys prosím zaslat takový email na info@marektomas.com? Zajímalo by mě, jak to funguje.
    Máš to tam

  9. interspire používá multipart emaily, kdy obrázky jsou vloženy vlastně jako příloha, podobně to umí dělat editor v mailchimpu.

    Kompatibilita interspire emailů na českém prostředí ale není dobrá. Jedna z příčin je velikost výsledného emailu, která pak dělá problémy u seznamu nebo na cokoliv co jde přes virusfree.cz

    K lepší úspěšnosti emailů je hlavně potřeba cílení, personalizace, metriky, automatické odhlašování, řádně nastavení dkim/spf/mx, to vše interspire nabízí, stejně jako jiné emailingové služby. Vyhni se masivnímu posílaní datově obrovský emailů s obrázky.

  10. Citace Původně odeslal gostrider Zobrazit příspěvek
    Máš to tam
    Mockrát děkuji. V eM clientu se to zobrazí opravdu dobře. Mohl bych Tě otravovat a ještě poprosit zaslání na marektomascom@seznam.cz? Zajímá mě, jak si s tím poradí seznam, když @TomášX píše, že to může být problém.

  11. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    Mockrát děkuji. V eM clientu se to zobrazí opravdu dobře. Mohl bych Tě otravovat a ještě poprosit zaslání na marektomascom@seznam.cz? Zajímá mě, jak si s tím poradí seznam, když @TomášX píše, že to může být problém.
    Tady ty adresy smaž, budou Ti chodit jen spamy. Pošli mi je v SZ, večer až budu na PC, Ti to pošlu

  12. Poslal jsem SZ mockrát děkuji. Je to testový email, tam ať spam klidně chodí ;-)

  13. spíše bych doporučil odzkoušet zobrazení na centrum.cz (atlas.cz či cokoliv od nich), mají tam vlastní přeuspořádávání html emailů a někdy dělají problémy maličkosti a často vidíš prázdný email.

    Seznam.cz má problém při posílání velkého množství velkých emailů, je to jedno z kritérií (kolik dat přiteče od koho), takže na seznam.cz je lepší posílání více rozložit v čase a více personalizovat.

    Zahraniční velké emailové služby s tímhle takový problém nemají, takže ve světě to kvete. U nás mají vysoké zastoupení lokální služby, které jsou na pokraji ziskovosti/udržitelnosti, takže nemají tolik prostředků na provoz.

    Z měření na projektech vyplývá, že jednotky obrázků do emailů (zejména loga) pomohou k lepší orientaci a udržování značky, ale příliš moc obrázků v emailech výrazně škodí konverzi. Velké české eshopy jsou naprosto ujeté v posílání obrovský emialů, plné obrázků zarovnaných do tabulky bez textové vrstvy, tyhle emaily mají strašně malou konverzi, ale oni jsou schopní je posílat v tak obrovském množství, že jim to stačí.

    V praze probíhají pravidelně akce Poslední středa od H1, kde právě téma emailingový kampaní je časté https://www.h1.cz/posledni-streda, určitě se tam zajděte podívat a pobavit se s lidmi, kteří to dělají či tam můžete potkat přímo mě :).

  14. V našem případě se jedná spíše o informační formu newsletteru, který necílí na konverzi konkrétního produktu. Důležitý je především text, ale máme k němu nějaké obrázky a ikonky k nadpisům. To by možná mohlo vyřešit vložení ikon jako .svg, ale zde také nevím jak to je s podporou a možná bude lepší to nekombinovat a zachovat vše v obrázkovém formátu.

  15. emailoví klienti jsou založení na technologii 10, 20 let staré, podpory spousty věcí nemají a celý sektor je výrazně rozdrobený. Se svg nepočítej, nějaké informace o podpoře můžeš čerpat na

    A Guide for SVG Support in Email | CSS-Tricks

    Ikony a obrázky k článků by mohly být průchozí, nezapomeň, že spam filtr rozlišuje poměr obrázků a textů v emailu a má rád texty. Doplnění článku o obrázek a nadpisu o ikonu je v pořádku a dobré. Výsledná velikost emailu by se měla pohybovat do 100KB i za cenu méně kvalitních obrázků, čím větší email, tím bude trvat jeho doručení déle a tím je větší šance, že ho filtr při větším množství odchytí.

    Základem je ale měření, vyhodnocování a hlavně odhlašování nahlášených emailů jako spam, služby jako mailchimp (či i zde zmíněný interspire) tohle dělají a dbají na to a určitě je doporučuji použít.

  16. Citace Původně odeslal streetcz Zobrazit příspěvek
    V našem případě se jedná spíše o informační formu newsletteru, který necílí na konverzi konkrétního produktu. Důležitý je především text, ale máme k němu nějaké obrázky a ikonky k nadpisům. To by možná mohlo vyřešit vložení ikon jako .svg, ale zde také nevím jak to je s podporou a možná bude lepší to nekombinovat a zachovat vše v obrázkovém formátu.
    Určitě to vyzkoušej. Když se budou obrázky optimalizovat (např. nákres jednou barvou na pozadí druhé barvy je v gifu docela malý apod.) a uděláš si nějaký průzkum mezi adresát, jestli jim to došlo a co jim to napáchalo, tak myslím, že nejrychleji zjistíš, na čem jseš (a myslím, že to bude v poho).

    Určitě si prolítni zastoupení domén v Tvé databázi. Měl jsem v ruce několik odlišných segmentů, ale vždy jsem tam měl naprostou většinu seznam (samozřejmě vč. email.cz, post.cz).

    Pro testování mám testovací emaily i na volným a tiscali, ale ty už jsem delší dobu nepoužil. Vpodstatě jsem v poslední době u nových obesílek kontroloval, co mi s emailem napáchají, jen u těchto tří webových rozhraní freemailů: seznam, centrum a gmail. Plus nějaký icewarp a roundcube. Plus to samozřejmě skouknu v nějakých mobilních a PC klientech (jako outlook atp...)

    Jak píše TomášX, použitelné zobrazovací technologie v emailovém světě jsou dost staré: vpodstatě HTML tabulky a v nich texty a obrázky; všechny vlastnosti nastavovat přes HTML nebo lokální CSS. Takže Ti email může slušně nabobtnat i bez obrázků :-P

Hostujeme u Server powered by TELE3