logo
24.01.2019 17:52
1
Zdravím,
berte mě prosím jako začátečníka.
Popral jsem se se Seznamem a vím, že čím více nabídku za klik tím výše je má reklama.
Jak je to na Adwords? Jak ji dostanu nahoru, na první stránku?
Tam to záleží na kvalitě vyjádřené v %. Nebo mohu také nabídnout cenu.
Zkusil jsem ji opakovaně dát na klíčová slova, ale prostě se mi MAX CPC neobjeví, vždy jen pomlčka.
24.01.2019 18:07
2
Zdravím,

u obou systému není cena klíčová. Je samozřejmě součástí ale do aukce vstupuje taky skóre kvality. Můžou být případy, kdy inzerent, který nabízí vyšší cenu za proklik bude na nižší pozici než někdo, kdo nabízí znatelně méně. Právě kvůli tomu, že jeho inzerce je kvalitnější.
24.01.2019 23:28
3
To, že máte priemernú pozíciu napríklad 4. Neznamená, že sa nezobrazujete na prvej stránke ;)

Riešiť toto nemá absolútne žiaden zmysel, podstatné je, či vám to zarába :)

A dúfam, že to nekontroluje so štýlom, že sami zadávate kľúčové slová do vyhľadávače a sledujete, kde sa vám reklama zobrazí ;)
25.01.2019 05:29
4
Takže na Adwords by to skore mělo být 100% nebo třeba 75 nebo 85% už je ucházející?
Pivo Sněžka

Malý dar z Krkonoš

Pecký Pivovar vám přeje klidné prožití Vánočních svátků - jako malou pozornost si dovolujeme nabídnout všem uživatelům slevu 10% na nákup dárkové krabice "Na vrcholu".