WEDOS vítá e-migranty
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Jak obejít placení přímo v mobilní aplikaci?

  1. Zdravím,

    mám zájem o vytvoření mobilní app pro iOS a Android, ale ještě předem, než na WT zadám poptávku, mě zajímá, zdali jde následující situace:

    App by měla mít v sobě cca 10 sekcí, v každé z nich bude např. 10 videí, z nichž bude vždy 1 video z každé sekce zdarma.

    Pokud se bude chtít uživatel podívat na zbylá videa z jedné sekce, zaplatí např 4 eura. Pokud si bude chtít zaplatit všechny videa ze všech 10ti sekcí, zaplatí např 32 euro.

    Otázka zní: jak pro obě platformy udělat to, aby se nemuseli platit platby v aplikaci (nebo klidně můžou, pokud to půjde) a já tak nemusel dávat šílený procenta Applu.

    Díky

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. s appkami nemam skusenosti ale pokial to app store a google play nemaju priamo v licencnych podmienkach(lebo pochybujem ze pouzijes nejaky iny trh s aplikaciami, na toto maju monopol) uvedene ze akekolvek platby musia ist cez ich plaotbne metody(apple pay, google wallet) tak nevidim dovod preco by si nemohol integrovat hociaku platobnu branu. ved ta appka je tak ci onak iba UI vrstva nad nejakym api takze integracia je u teba na serveri ako hociaka ina aplikacia/web.

    --
    eventuelne pre platbu otvor normalne webstranku cez link, cez tu sa zaplati a potom naspet do appky.
    Naposledy upravil node : 24.01.2019 v 16:29

  4. Měl jsem na starost iOS apku a mám pár poznatků:
    1) Slovo "android" v iOS apce ti nepustí do storu
    2) Apple i Google vyžadují platby v apkách přes ně -> pomalu se ani nejde zmínit, že to máš jinde (i kdyby v web app) ... u applu fakt tvrdá kontrola, u droidu nevím
    3) ani voucher v iOS apce nesmíš mít, kromě jejich ofiko voucherů

  5. Kalorické tabuľky majú cez aplikáciu o určité % vyššiu cenu ako na webe. Ak si kúpiš na webe členstvo a prihlásiš sa do aplikácie, tak máš to isté, ako keď to kúpiš priamo cez mobil. Inak priamo z aplikácie to obísť zrejme minimálne na iOS nepôjde.

  6. Pokial sa nemylim je to mozne vyriesit ako to ma spotify login a vsetko platis na stranke do aplikacie sa prihlasis uz zo zakupenym "premiom" uctom

  7. Ano, to si take rikam, ze by to slo takto, otazka zni, zda mohu mit nejak reseny odkaz v mob. aplikaci, ktery uzivatele navede primo do webove aplikace k zaplaceni, ptz si moc neumim predstavit, jak jinak by se to dozvedeli.

    Citace Původně odeslal ice Zobrazit příspěvek
    Pokial sa nemylim je to mozne vyriesit ako to ma spotify login a vsetko platis na stranke do aplikacie sa prihlasis uz zo zakupenym "premiom" uctom

  8. Citace Původně odeslal karlosator Zobrazit příspěvek
    Ano, to si take rikam, ze by to slo takto, otazka zni, zda mohu mit nejak reseny odkaz v mob. aplikaci, ktery uzivatele navede primo do webove aplikace k zaplaceni, ptz si moc neumim predstavit, jak jinak by se to dozvedeli.
    Samozřejmě. Toto je běžně řešení. V aplikaci bys však musel dobře zaonačit ... Nějakou textaci, vhodnou screenou a hlavně nemirit to vyloženě na platební bránu.

    Druhá možnost je část aplikace zpřístupnit až po vydání že serveru. Takže až to bude ve schvalování, tak se to nezobrazí.

    Ale když na to někdo přijde ... Asi by z toho byly menší problémy.

    Důležité je si pohrát s vnitřkem apky. Udělat to tak, aby to mělo výhody a kvůli to lidi při koupi směřuješ někam ven.

  9. @karlosator udelejte mikroweb na registraci uzivatelu, prezentaci sluzeb a tam platebni branu. Appky pak budou na storu zdarma. Delam to tak bezne. Klidne napiste a poradim vhodny postup.

    Vse bude ridit server, budou tam data o platbah a zpristupnenych sekci. Appka pak tato data je natahne a podle toho bude data zobrazovat.

    Stejne budete muset mit pro tuhle appku serverove API :)

Hostujeme u Server powered by TELE3