logo
21.01.2019 14:49
1
Čo si myslíte, v čom by to mohlo byť, že po spustení Adwords kampaní, nám takto prepadla miera okamžitých odchodov? Adwords sme testovali aj predtým, ale zhruba okolo toho dátumu zobrazeného na grafe, sa nastavili kampane na základe analýz firmy, ktorá vytvára kampane a prepojili účet Adwords s účtom Analytics.
Je to síce pekné, že miera okamžitých odchodov padla prakticky na nulu, ale mne sa to zdá trochu divné. Od 8.12. máme priemernú mieru okamžitých odchodov 0,8%. Predtým to bolo necelých 53%.

Název:  miera-odchodov.png
Zobrazení: 210
Velikost:  17,6 KB
21.01.2019 20:02
2
Téměř určitě tam bude nějaká chyba měření.
21.01.2019 20:52
3
Jaká firma dělala tu analyzu?
21.01.2019 21:11
4
Neměnili jste současně s Adwords i kódy Analyticsu? Zdvojení GA v kódech dělá pořádnou rotyku v datech. :)
21.01.2019 21:30
5
nemáš 2x kod na webu?
21.01.2019 22:34
6
Buď chyba v podobě duplicity kódu nebo špatná implementace GA eventu.