Správa PPC kampaní Google Ads, Sklik, Facebook. Sleva až 73% jen pro akci Webtrh do 28.2. Konzultace 30 min. zdarma.
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Prepad miery odchodov

  1. Čo si myslíte, v čom by to mohlo byť, že po spustení Adwords kampaní, nám takto prepadla miera okamžitých odchodov? Adwords sme testovali aj predtým, ale zhruba okolo toho dátumu zobrazeného na grafe, sa nastavili kampane na základe analýz firmy, ktorá vytvára kampane a prepojili účet Adwords s účtom Analytics.
    Je to síce pekné, že miera okamžitých odchodov padla prakticky na nulu, ale mne sa to zdá trochu divné. Od 8.12. máme priemernú mieru okamžitých odchodov 0,8%. Predtým to bolo necelých 53%.

    Název:  miera-odchodov.png
Zobrazení: 187
Velikost:  17,6 KB

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Téměř určitě tam bude nějaká chyba měření.

  4. Jaká firma dělala tu analyzu?

  5. Neměnili jste současně s Adwords i kódy Analyticsu? Zdvojení GA v kódech dělá pořádnou rotyku v datech. :)

  6. nemáš 2x kod na webu?

  7. Buď chyba v podobě duplicity kódu nebo špatná implementace GA eventu.

Hostujeme u Server powered by TELE3