Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Cold-calling, Cold-mailing

  1. Ahoj,
    v rámci hledání nových zákazníků jsem se uchýlil k cold-callingu a cold-mailingu. Chápu, že jsou to cesty, které nemají úplně nejlepší výsledky poměr kontakt/další kontakt/zakázka.

    Nicméně primární problém na který narážím je ten, že nejsem schopen si dojednat "call", případně (a preferovaně) osobní setkání. Vím, že moje silná stránka je mluvený projev. Psaný má daleko k dokonalosti. Poradí mi někdo z praxe, jak toto standardně řešíte? Jak se dostanete až k osobní schůzce?

    Díky a pěkný den,

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Kdysi jsem se taky takto snažil najít zakázky (tvorba webovek). Jde to, ale poměr mezi obvolanými firmami a zakázkami, které z toho skutečně vyšly byl velmi nepříznivý. Na druhou stranu je fakt, že jsem tímhle způsobem narazil i na zajímavé zakázky.
    Zkus to chvíli vydržet a pak si udělej statistiku, jestli ti ten čas strávený voláním stojí za ty zakázky/schůzky, co z toho budeš mít.
    Osobně bych to už ale nedělal, ale to souvisí s byznys modelem, kterej jsem v tý době měl...

  4. Je to nejlepší metoda jak získat zákazníky. Jsem obchodník, živím se tím celý život a nejlepší zákazníky, nejlepší zakázky jsem získal přes studené volání. Světe divse, jednu dobu jsem navolával pro kamaráda co začínal v IT ( weby, eshopy) Garantuji, že pokud člověk v pondělí ráno sedne a do večera pojede pilu, máš schůzky a práci na celý měsíc :) ..

    Nevím v jakém oboru děláš, čeho chceš dosáhnout, ale když tak SZ rád pomůžu, předám zkušenosti, tipy.

Hostujeme u Server powered by TELE3