logo
15.01.2019 15:05
1
Ahoj,
v rámci hledání nových zákazníků jsem se uchýlil k cold-callingu a cold-mailingu. Chápu, že jsou to cesty, které nemají úplně nejlepší výsledky poměr kontakt/další kontakt/zakázka.

Nicméně primární problém na který narážím je ten, že nejsem schopen si dojednat "call", případně (a preferovaně) osobní setkání. Vím, že moje silná stránka je mluvený projev. Psaný má daleko k dokonalosti. Poradí mi někdo z praxe, jak toto standardně řešíte? Jak se dostanete až k osobní schůzce?

Díky a pěkný den,

Co se právě děje na Webtrhu?

15.01.2019 18:32
2
Kdysi jsem se taky takto snažil najít zakázky (tvorba webovek). Jde to, ale poměr mezi obvolanými firmami a zakázkami, které z toho skutečně vyšly byl velmi nepříznivý. Na druhou stranu je fakt, že jsem tímhle způsobem narazil i na zajímavé zakázky.
Zkus to chvíli vydržet a pak si udělej statistiku, jestli ti ten čas strávený voláním stojí za ty zakázky/schůzky, co z toho budeš mít.
Osobně bych to už ale nedělal, ale to souvisí s byznys modelem, kterej jsem v tý době měl...
20.01.2019 14:53
3
Je to nejlepší metoda jak získat zákazníky. Jsem obchodník, živím se tím celý život a nejlepší zákazníky, nejlepší zakázky jsem získal přes studené volání. Světe divse, jednu dobu jsem navolával pro kamaráda co začínal v IT ( weby, eshopy) Garantuji, že pokud člověk v pondělí ráno sedne a do večera pojede pilu, máš schůzky a práci na celý měsíc :) ..

Nevím v jakém oboru děláš, čeho chceš dosáhnout, ale když tak SZ rád pomůžu, předám zkušenosti, tipy.
02.06.2019 09:35
4
Jak říká Martin, studené telefonáty jsou cesta jak najít nové zákazníky. Pokud máíš dobrý produkt, který volanému dokáže přinést užitek, tak to musí fungovat. Pokud ti schůzky s telefonátu nevychází, něco říkáš špatně.....ten telefonní rozhovr má svá jasná specifika a chce to přesně promyšlenou strategii jak na to.. Klidně sem napiš jak přesně to děláš a co říkáš a určitě přijdeme na to kde je zakopaný pes-