Web pro horních 10 000 www.koncier.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Vrácení zboží dovolená

  1. Cau lidi zakaznik si objednal z eshopu zboží 8. prosince, dorazilo mu 9. prosince, od 21.12. do 4. ledna jsme meli dovolenou, a ted se vymlouva ze kvuli tomu ho nemohl poslat zpět, mam mu to přijmout nebo ne? Čí je to vina? Já si myslím, že měl prostě nejzazší termín 22. prosince na odeslání zpět. Vymlouvá se, že to byl dárek k vánocům a proto to nemohl zjistit dříve, že to chce vrátit

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jedná se o odstoupení od kupní smlouvy? Pokud ano, musí Vám do 14 dnů OZNÁMIT úmysl odstoupit. Splnil tento termín (nezávisle na tom, zda jste byli na dovolené)?

  4. Nesplnil oznámil to až včera.

  5. V tom případě nejspíše nemusíte. Já osobně bych mu ale vyšel vstříc.... bude to rychlejší a levnější než případný spor....

  6. ja bych nevysel protoze on je ten co nedodrzel podminky. kdyby to bylo naopak, tak vyhrozuje klidne i hasicama :D

  7. je 14 dnů na odstoupení a poslat má do dalších 14 dnů. Takže řádně neodstoupil a nalož s tím jak chceš, ale prohraný spor nehrozí, odstoupit mohl emailem. Když tak mu nabídni, že to vezmeš zpět a ne jako odstoupení, at ušetříš aspoň vratku dopravného.

    Obecně se prozákaznický přístup už moc nevyplácí, jelikož zákazníci už neví co by chtěli. Ted všichni chtějí vracet zboží za 100 dnů, protože jinde to tak mají a tak to prý musíme mít taky a nejvtipnější na vánoční sezoně bylo, že ti co nakoupili pod stromeček počátkem prosince, tak preventivně odstupovali už třeba 20.12., prý co kdyby se jim to nelíbilo, když to rozbalí 24. a prošvihli by tak lhůtu lhůtu 14 dnů.

  8. klidně bych to uznal, ale bez dopravného.
    on bude spokojený, ty taky. třeba se vrátí

  9. Citace Původně odeslal lukamodric Zobrazit příspěvek
    Vymlouvá se, že
    je klíčová formulace.

  10. Žádné ústupky bych mu nedělal. Zboží bych nepřijímal - kdo ví, co s tím udělal. Napsal po měsíci! Kdyby byla pravda báchorka s výmluvou na dovolenou, ozve se hned v pondělí.

  11. Citace Původně odeslal Bogdan Zobrazit příspěvek
    ja bych nevysel protoze on je ten co nedodrzel podminky. kdyby to bylo naopak, tak vyhrozuje klidne i hasicama :D
    Hasicama :D :D

  12. No ty se směješ, ale to máš litr pokutu jen to hvízdne.

  13. Zdravím přátelé,
    v e-shopu dělám, a pokud tomu zboží nic není, vezmeme ho zpět klidně po měsíci. Stav si zkontrolujeme, a kdyby bylo zboží použité nebo poškozené, buď vrátíme poníženou částku, nebo to pošleme zpět. Zákazníci jsou vychcaní jak mraky, ale pokud je s ním dobrá komunikace, dost možná se vrátí.

    Dle zákona mu to ale uznávat nemusíš, je to čistě na tobě.

  14. Diky moc všem za reakce. Je pravda ze jde jak se říká o h*no, ale když mu vyjdu vstříc, tak se z toho stane precedent a příští týden by zas přišel další jantar, který by chtěl to same

  15. Citace Původně odeslal lukamodric Zobrazit příspěvek
    Diky moc všem za reakce. Je pravda ze jde jak se říká o h*no, ale když mu vyjdu vstříc, tak se z toho stane precedent a příští týden by zas přišel další jantar, který by chtěl to same
    Problém většiny drobných eshopařů je ten, že si myslí, že je každý druhý zákazník chce "ojebat". Většina zákazníků chce jen bez problémů dobře nakoupit. Tím, že jednomu vyjdete vstříc - byť by třeba zrovna tenhle byl vyčůranej, se z toho rozhodně nestane masová záležitost... to procento vychcánků je plus mínus všude stále stejné...

Hostujeme u Server powered by TELE3