Předmětem prodeje je společnost, provozující dva úspěšné a rozeběhnuté internetové obchody na společné platformě, připravené pro budoucí rozvoj. Každý z eshopů má dvě jazykové mutace, a jsou primárně orientovány na obsloužení celého česko-slovenského trhu.

Starší z eshopů je zaměřen na prodej specifického výběru oblečení a obuvi pro outdoorové sporty a funguje již více než 5 let. Za tu dobu se majitelům podařilo z eshopu vybudovat silnou značku a známý brand, se kterým se lidé ztotožňují. V současnosti eshop staví primárně na dvou dodavatelích, v prodeji kterých máe shop silnou pozici. Eshop taktéž nabízí produkty i pod vlastní značkou. Menší a mladší z eshopů je zaměřen na kávu a související produkty. Běží na stejném systému jako výše zmíněný eshop a taktéž obsluhuje české a slovenské zákazníky.

Součásti eshopu je prodejna a sklad v Brně na strategické adrese blízko centra, kde je umístěn sklad a zázemí eshopu. O sklad a chod eshopu se stará jeden zaměstnanec na plný úvazek, jeden full-time zaměstanec se stará o marketing. Prodejna slouží primárně jako místo pro vyřizování objednávek z eshopu, generuje ale i nezanedbatelnou část tržeb společnosti.

Součástí prodeje je sklad obou eshopů v hodnotě cca 1,3 mil. Kč s tím, že tento stav skladu je pro běžný chod dostačující. Průměrná cena objednávky je 2,5tisíce, přičemž boty mají životnost 2 roky. Majitelé předpokládají, že v současné době je eshop na 60% toho co zvládne , ještě je možné vyrůst o 40%, což ale záleží i od růstu zastupovaných značek.

Společnost má velice silný brand mezi zákazníky v oboru cyklistiky – velký potenciál tedy akvizice může mít pro investora, který již operuje v prodeji sportovních věcí nebo věcí na kolo – tento brand může kupující strategicky využít. Hodnotu má i distribuční smlouva na jednu z klíčových značek pro Polský trh.

Společnost má vyvinuté webové řešení kompletně na míru, bylo investováno přes 500tis Kč investic. V současné době jsou v systému dva eshopy a každý ve 2 jazycích a blog na samostatné doméně, do budoucna není problém přidat jakékoliv web. Aktuálně je eshop samostatně schopný provozu a ze strany majitelů probíhá jenom kontrola a občasná pomoc v marketingu. Hlavním důvodem prodeje je tedy orientace společníků na iné projekty, proto by majitelé eshopy rádi předali někomu, kdo bude moct naplnit jejich potenciál.

Společnost byla první roky provozována na fyzickou osobu, společnost s ručením omezeným vznikla až následně. Na prodej je 100% podíl v s.r.o., cena se může lišit v závislosti na skladu, skutečný stav skladu bude vyčíslen v den prodeje. Součástí prodeje je veškerý hmotný majetek, v ceně ale není předpokládaný zisk a finanční rezervy na účtech za hospodářský výsledek dosažený před prodejem firmy.

Majetek

vybavení prodejny
elektronika, zabezpečení, kamerový systém
sklad v hodnotě 1.300.000Kč
dobré vztahy s klíčovými dodavateli
loga, grafiky, fotky
silná pozice na trhu
webové stránky, domény, shopy
know – how

Pronájmy

Prodejna/výdejna Brno

Zaměstnanci

Pracovník na prodejně - 1-2x podle potřeby
Pracovník na marketing - 1x full time

Celkové roční tržby

2018 (odhad): 6 500 000 Kč + 1 200 000 Kč
2017: 5 700 000 Kč + 1 400 000 Kč
2016: 3 700 000 Kč
2015: 2 100 000 Kč

Roční zisk (EBITDA)

2018 (odhad): 600 000 Kč (po investici 500 tis. do IT systému)

Ostatní informace

Délka fungování: 5 let

Důvod prodeje: orientace majitelů na jiné podnikatelské projekty

Právní forma: s.r.o.

Předmět prodeje: 100% podíl v s.r.o.