logo
05.01.2019 12:32
1
Dobrý den,

nejsem si jist, zda je toto správná sekce, kdyžtak žádám moderátory o pardon a přesun jinam.

Rád bych ostatním účastníkům WT předal info o neplatící osobě, kterou jest:

Vyhlidkavseruby

Vyhlidkavseruby - Webtrh

Hlavní stránka - Wordpress služby

info@wpsluzby.cz

Pavlína Šteiglová
Všeruby 90
345 07 Všeruby u Kdyně
IČ: 87450453

S paní byla ze začátku bezproblémová komunikace ohledně expresního překladu (proběhla 18.12). Ze svojí strany jsem překlad vykonal, odeslal, včetně domluvy a stvrzení výše odměny. Poslední email, ve kterém přišlo ujištění o zaplacení ihned jak bude paní u PC přišel 19.12. Přes Vánoce jsem záležitost vzhledem k svátkům neurgoval. Na další tři nebo čtyři emaily jsem odpověď nedostal, a to ani na zprávu zde na WT.

Osobně mi nevznikla velká škoda, nechci to nijak více řešit ani není třeba mi vysvětlovat jak a co jsem měl udělat lépe. Hodnocení uživatele byla dobrá a v rámci platby za službu, kterou zákazník chtěl expres, jsem se zkrátka rozhodl na bankovní průtahy a průběhy nedbat. Garancí jsem považoval zde uvedenou uživatelovu kladnou historii obchodů.

Tato zpráva slouží jako informace pro ostatní, kteří by s paní měli v budoucnu potřebu obchodovat, aby si dávali větší pozor nežli já.

Zároveň se ješte jednou snažím vyzvat Pavlínu, aby se mi ozvala a sama měla zájem situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti.


děkuji za pozornost,

Co se právě děje na Webtrhu?

05.01.2019 12:45
2
asi by bylo dobre si vsimat i hodnoceni.
05.01.2019 13:41
3
Původně odeslal Taps
asi by bylo dobre si vsimat i hodnoceni.
Presna ukazka toho, jak je celkovy hodnoceni k nicemu.

Je sice hezky ze ma hodne A+ ale na muj vkus dost hodne E .. jak je mozne ze celkove je A ? By mela mit tak C ...
05.01.2019 14:45
4
Tak stacilo rozkliknout hodnoceni a podrobne cist. Takovemu cloveku bych nesveril ani zakazku a ani pro nej bez platby predem nepracoval. Na prvni pohled problemovy clovek.

Fakt me zdejsi system hodnoceni neprestava udivovat. A to mel byt pry uz nekolikrat upraven. Tohle je fakt mozna tak na C. Rozhodne ne na A.
05.01.2019 15:13
5
Ony % byla lepší.

Ten itrade neobsahuje chybu, prostá matematika - 7x A++, 11x A+, 1x A, 9x E

Tohle je spíš kompletně nepromyšlený systém hodnocení.
05.01.2019 15:17
6
Prostě pokud má např. 3x+ hodnocení, že je neplatič, tak by měl být automatem BAN... Nevidím žádné výhody mít na sítí někoho kdo neplatí.
05.01.2019 15:32
7
Souhlasím, A je v tomto případě blbost.
05.01.2019 16:03
8
Původně odeslal Martin Schlemmer
Souhlasím, A je v tomto případě blbost.
Nejen v tomto případě.
myslím, že pokud je někdo neplatič, nebo dlouhodobě nespolehlivý, neměl by mít možnost obchodovat
Nepřemýšlel jsi například o verzi 3x "E" a konec?
Respektive opravdu je tento systém hodnocení více než nepraktický - za mne spíše nepoužitelný.
Už jen ty a,a+,a++ to mi hlava nebere? Nebylo když tak přehlednějšíí A,B,C,D,E,F,G?
05.01.2019 17:35
9
Původně odeslal kunwald
Nejen v tomto případě.
myslím, že pokud je někdo neplatič, nebo dlouhodobě nespolehlivý, neměl by mít možnost obchodovat
Nepřemýšlel jsi například o verzi 3x "E" a konec?
Respektive opravdu je tento systém hodnocení více než nepraktický - za mne spíše nepoužitelný.
Už jen ty a,a+,a++ to mi hlava nebere? Nebylo když tak přehlednějšíí A,B,C,D,E,F,G?
je to jak energetická náročnost u ledniček
05.01.2019 17:51
10
Původně odeslal Tomve
Ony % byla lepší.

Ten itrade neobsahuje chybu, prostá matematika - 7x A++, 11x A+, 1x A, 9x E

Tohle je spíš kompletně nepromyšlený systém hodnocení.
Ze je to prosta matematika se da rici az tehdy, kdyz budeme znat ciselne hodnoty. Je blbost mit proste tri varianty A.

Ale nebanoval bych, jen at to kazdy vidi. Kdyz se udeli ban, zalozi si hned dalsi profil, na to jsou nekteri experti. Zdravime Milose Jurcu.
05.01.2019 17:59
11
Když to vezmu teoreticky. Ti co jsou zde delší dobu mají hodnocení "A" , takže jsou hodnocení hůře, než noví, kteří mají hodnocení super spotřebiče. Také těmto super hodnocením i při obdržení negativních klesá průměr že spotřebiče na úroveň těch co mají ještě staré hodnocení. Za mne je to nepřehledný chaos, byť myslen dobře
05.01.2019 18:30
12
Já u sebe vypozoroval, že plusy jsou za něco navíc. Já mám třeba plusko dolů za "Dodržen termín" (oproti "Velmi rychlá práce"), nebo "Dobrá kvalita" (oproti "Výborná kvalita"). Takže když práci neodvedu ve standardu, ale přidám něco více a odešlu ji před termínem, druhá osoba to ocení a dostanu ++.
05.01.2019 19:06
13
Původně odeslal musil.david
Ze je to prosta matematika se da rici az tehdy, kdyz budeme znat ciselne hodnoty. Je blbost mit proste tri varianty A.

Ale nebanoval bych, jen at to kazdy vidi. Kdyz se udeli ban, zalozi si hned dalsi profil, na to jsou nekteri experti. Zdravime Milose Jurcu.
Můj předpoklad je, že A++ má hodnotu 10 a další je n-1
08.01.2019 09:56
14
Tyhle nářky nemají absolutně smysl. Základem je rozvrhnout si to tak, že i pokud klient nezaplatí, mám rezervu a nedělám až tolik nezaplacené práce naráz. Já například jako programátor vyžaduji zaplacení předem (alespoň zálohy) nebo placení po 40ti odpracovaných hodinách. Vždy vydám fakturu s týdenní splatností. Pokud nezaplatí, nepracuji dále a dám negativní hodnocení. U známých klientů potom jsou ústupky možné. Navíc tady u překladů je možnost pojistit se druhou zakázkou současně.
08.01.2019 10:50
15
Původně odeslal Iver
Tyhle nářky nemají absolutně smysl. Základem je rozvrhnout si to tak, že i pokud klient nezaplatí, mám rezervu a nedělám až tolik nezaplacené práce naráz. Já například jako programátor vyžaduji zaplacení předem (alespoň zálohy) nebo placení po 40ti odpracovaných hodinách. Vždy vydám fakturu s týdenní splatností. Pokud nezaplatí, nepracuji dále a dám negativní hodnocení. U známých klientů potom jsou ústupky možné. Navíc tady u překladů je možnost pojistit se druhou zakázkou současně.
Já už předem neplatím ani omylem, hlavně programátorům, z vlastní dlouhodobé zkušenosti je vždy stejný scénář: do zaplazení zálohy výborná komunikace a nic není problém, po zaplacení následuje ustávání komunikace, nedodržení termínů, výmluvy a v polovině případů to musí řešit právník, jelikož se protistrana nemá ani k vrácení zálohy.
08.01.2019 11:09
16
Už vidím jak dělám pro nějakého Honzu aplikaci/web a třesu se jestli mi vůbec zaplatí a živím se vzduchem :)

Neplatit zálohy je blbost, platit zálohy bez smlouvy ještě větší.
08.01.2019 11:10
17
Původně odeslal kunwald
Já už předem neplatím ani omylem, hlavně programátorům, z vlastní dlouhodobé zkušenosti je vždy stejný scénář: do zaplazení zálohy výborná komunikace a nic není problém, po zaplacení následuje ustávání komunikace, nedodržení termínů, výmluvy a v polovině případů to musí řešit právník, jelikož se protistrana nemá ani k vrácení zálohy.
Chápu, že máš třeba špatnou zkušenost a je jich možná více. Ale zajímá mě tvoje odpověď na tohle:

Myslíš, že bys dokázal najít člověka jednotlivce, který by ti vytvořil pokročilejší eshop třeba za 100 tisíc a nechal si zaplatit až po dokončení. Ty bys odmítl zaplatit zálohy na začátku či v průběhu a on pokud bude fakt kvalitní, tak do toho dle mého názoru nepůjde. A čtu to tady tyhle postoje často.

Máš tedy možnost zadat zakázku k firmě, kde máš záruky větší, ale bude tě to stát třeba 3x tolik. Samozřejmě někomu to nevadí a vidí za tím profesionálnější práci a hlavně jistotu a ty peníze zaplatí. Ano, to je možnost, ale menší klienti tohle neudělají.

Nemá cenu se bavit o částkách třeba do 20k. Tam to programátor klidně udělá bez zálohy, pokud má o klientovi nějaké seriózní informace. Ale za větší částky to podle mě dělat nebude.
17.01.2019 16:01
18
Na základě tohoto případu a jiných podobných budeme v nejbližších dnech zpřísňovat stupnici hodnocení.

Mezi A, A+ a A++ je rozdíl asi jako mezi slovy "dobrý", "velmi dobrý" a "excelentní". Tak jsme si ty stupně i interně označili.
David Hampl ten rozdíl vypozoroval správně, je to v jeho hodnocení vidět i na těch hvězdičkách.
27.01.2019 12:20
19
Zpřísnili jsme výpočet hodnocení u účtů jako je ten v prvním příspěvku.

Dosáhnout na celkové hodnocení A+, neřkuli A++ už nyní také není tak jednoduché, a nezvýhodňuje to nové účty.
28.01.2019 11:06
20
Původně odeslal Martin Schlemmer
Zpřísnili jsme výpočet hodnocení u účtů jako je ten v prvním příspěvku.

Dosáhnout na celkové hodnocení A+, neřkuli A++ už nyní také není tak jednoduché, a nezvýhodňuje to nové účty.
Jen teoreticky: Mám "A" , jsem tedy horší, než ten, který má " A++", když dříve bylo maximum "A"
Nejsem si jist, zdali tento model hodnocení je optimální a nebylo by lepší se zaměřit na hodnocení problematické a s ním i opatření za opakované špatné hodnocení.
28.01.2019 11:12
21
Jak je možné, když má člověk jediné hodnocení E, že mu celkově vyjde D?

Romana Horváthová - Všechna hodnocení - Webtrh
Romana Vojtková - Všechna hodnocení - Webtrh

Původně odeslal kunwald
Nejsem si jist, zdali tento model hodnocení je optimální a nebylo by lepší se zaměřit na hodnocení problematické a s ním i opatření za opakované špatné hodnocení.
Ale zohlednil bych, zda je důvodem špatného hodnocení nedodal/nezaplatil, nebo dodal nekvalitně/pozdě.
28.01.2019 11:12
22
No já mám třeba v komentářích od zákazníka že mě hodnotí jako A+++. Ale protože v té době nebylo nic kromě áčka, tak jsem utřel. Teď jsou holt zvýhodněni ne ti, co jsou tu dlouho a mají dobré hodnocení, ale ti, co jsou tu krátce a náhodou dostali skvělé hodnocení. Celý systém je podle mě úplně nahouby. Mělo zůstat A-E nebo jak to bylo a jednoduše udělat systém co je na heuréce s dotazníkem, kde se po určité době systém dotáže na to jestli zakázka proběhla a pokud ano, jak by člověk jednotlivé části oznámkoval (komunikace, platba...).
28.01.2019 11:14
23
Původně odeslal hampl.david
Jak je možné, když má člověk jediné hodnocení E, že mu celkově vyjde D?

Romana Horváthová - Všechna hodnocení - Webtrh
Romana Vojtková - Všechna hodnocení - Webtrh


Ale zohlednil bych, zda je důvodem špatného hodnocení nedodal/nezaplatil, nebo dodal nekvalitně/pozdě.
lol
28.01.2019 14:07
24
Původně odeslal hampl.david
Jak je možné, když má člověk jediné hodnocení E, že mu celkově vyjde D?

Romana Horváthová - Všechna hodnocení - Webtrh
Romana Vojtková - Všechna hodnocení - Webtrh
Je to podobný princip, jako v případě účtu, který dostal jedno A++, ale celkové hodnocení má A, ne A++.
Celkové hodnocení není prostý průměr všech hodnocení.

Pokud dostane druhé E, už z toho E bude určitě.
28.05.2019 19:45
25
Původně odeslal xakrurychle
Dobrý den,

nejsem si jist, zda je toto správná sekce, kdyžtak žádám moderátory o pardon a přesun jinam.

Rád bych ostatním účastníkům WT předal info o neplatící osobě, kterou jest:

Vyhlidkavseruby

Vyhlidkavseruby - Webtrh

Hlavní stránka - Wordpress služby

info@wpsluzby.cz

Pavlína Šteiglová
Všeruby 90
345 07 Všeruby u Kdyně
IČ: 87450453

S paní byla ze začátku bezproblémová komunikace ohledně expresního překladu (proběhla 18.12). Ze svojí strany jsem překlad vykonal, odeslal, včetně domluvy a stvrzení výše odměny. Poslední email, ve kterém přišlo ujištění o zaplacení ihned jak bude paní u PC přišel 19.12. Přes Vánoce jsem záležitost vzhledem k svátkům neurgoval. Na další tři nebo čtyři emaily jsem odpověď nedostal, a to ani na zprávu zde na WT.

Osobně mi nevznikla velká škoda, nechci to nijak více řešit ani není třeba mi vysvětlovat jak a co jsem měl udělat lépe. Hodnocení uživatele byla dobrá a v rámci platby za službu, kterou zákazník chtěl expres, jsem se zkrátka rozhodl na bankovní průtahy a průběhy nedbat. Garancí jsem považoval zde uvedenou uživatelovu kladnou historii obchodů.

Tato zpráva slouží jako informace pro ostatní, kteří by s paní měli v budoucnu potřebu obchodovat, aby si dávali větší pozor nežli já.

Zároveň se ješte jednou snažím vyzvat Pavlínu, aby se mi ozvala a sama měla zájem situaci vyřešit k oboustranné spokojenosti.


děkuji za pozornost,

Dobrý den,
paní mně taky podvedla, ráda bych od ní dostala peníze zpět, ale bohužel nekomunikuje. Přišla jsem na ni na facebooku. Budu nucena podat trestní oznámení.
25.06.2019 15:04
26
Paní mě také hezky podělala (pod profilem https://webtrh.cz/members/173074/rating), mohu vědět, podařilo se někomu peníze dostat zpět.
29.10.2019 14:59
27
Dnes jsem na slečnu podávala podnět na ČOI, pokud vás taktéž podvedla, udělejte to samé, je tam na to formulář na webu. Čím víc nás bude, tím lépe.
29.10.2019 15:01
28
Původně odeslal sfkmls
Dnes jsem na slečnu podávala podnět na ČOI, pokud vás taktéž podvedla, udělejte to samé, je tam na to formulář na webu. Čím víc nás bude, tím lépe.
Čím víc vás bude, tím více se na budou na ČOI smát. Kdyžtak ještě skočte na nádraží, to má podobný význam.