Workshop FORPSI Cloud rozptýlí vaše obavy z použití cloudu
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Vysledky práce SEO konzultanta po cca 5 mesiacoch

  1. Ahojte, už od založenia nášho shopu som spolupracoval so SEO konzultantmi. Niekoľko sme ich vystriedali a časom sa nám podarilo nájsť človeka, čo po cca 6 mesiacoch dosiahol skvelé výsledky pomer cena/výkon. Pozície však časom začali klesať a zdalo sa mi, že to s pribúdajúcimi klientmi začala agentúra flákať. Konzultanta som teda vymenil. Čo sa týka práce, tak robia štandardné veci, ktoré si myslím, že by fungovať mali.

    Aktuálne však ťaháme cca 5 mesiac s tým, že posledné dva mesiace sme ešte navyšovali rozpočet a o nejakých zásadných pohyboch sa hovoriť nedá. Zdá sa Vám pohyb organiku za dané obdobie adekvátny? Dosť zvažujem, že si SEO začnem robiť sám.
    Ak by niekoho zaujimalo, tak rozpočet sa pohybuje okolo 300-450€. (Popisky a prelinkovania pre 2 optimalizované stránky, nákup linkov, nejaký PR článok, cca 1 článok na blog, report)

    Dôležité je ešte poznamenať, že 7.1.2018 sme prechádzali na novú platformu a s novým konzultantom spolupracujeme od 1.7.2018.

    Ďakujem za Váš názor, či by ste zotrvali alebo situáciu riešili nejako inak.
    Přiložené miniatury Přiložené miniatury Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  Snímka obrazovky 2018-12-27 o 21.40.43.png Zobrazení: 236 Velikost:  133,3 KB   Klikněte na obrázek pro plnou velikost Název:  Snímka obrazovky 2018-12-27 o 21.34.54.png Zobrazení: 153 Velikost:  124,7 KB  


  2. Co se právě děje na Webtrhu?
    Oc poptává: Dodavatel oblečení
    Rastty poptává: Koupím weby s historií
    MADOLO IT poptává: Kodér - externě
  3. Přiznám se, že vlastně neznám ceny konzultantů, ale ten rozpočet mi přijde dost malej na to, aby v tom byla i tvorba a propagace obsahu, kór jestli je to fakt za dva weby. Sám si odpověz, kolik hodin práce konzultanta v tom může být?

    Je možný, že za peníze dostáváš skvělou práci, ale prostě to nestačí. Nebo taky ne. :) Chtělo by vidět konkrétní url.

  4. Tak bude to par jednotek hodin prace...

    Nicmene jake mate nastaveny KPI? Jak to agentura vyhodnocuje? Pokud nic pak odvadi dobrou praci protoze dostavate co jste si objednal. Proste musite si domluvit nejake vykonnostni parametry. Navstevnosti. Objednavky. Proste neco z ceho budete jasne vedet zda vam ta sluzba je ku prospechu nebo ne.

  5. Máte evidentný nárast, tak čo chcete. V dnešnej dobe to nie je samozrejme.

    Ten rozpočet je tých 400,- je mesačný alebo celkový budget?

  6. podle grafu je to pokles

  7. Myslíte náras ku koncu roku? Lebo ak áno, tak tam sa jedná o sezónnosť. Rozpočet je mesačný

    Citace Původně odeslal Gabonator Zobrazit příspěvek
    Máte evidentný nárast, tak čo chcete. V dnešnej dobe to nie je samozrejme.

    Ten rozpočet je tých 400,- je mesačný alebo celkový budget?


    ---------- Příspěvek doplněn 28.12.2018 v 11:04 ----------

    KPI je určite dobré zadefinovať. Otázka je, ako ich však v prípade optimalizácie stanoviť. Spadá tam mnoho faktorov, ktoré priamo/nepriamo pozície ovplyvňujú a ich predpad alebo nárast nemusí súvisieť s prácou SEO konzultanta. Je na to nejaký "trik" ?

    Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Tak bude to par jednotek hodin prace...

    Nicmene jake mate nastaveny KPI? Jak to agentura vyhodnocuje? Pokud nic pak odvadi dobrou praci protoze dostavate co jste si objednal. Proste musite si domluvit nejake vykonnostni parametry. Navstevnosti. Objednavky. Proste neco z ceho budete jasne vedet zda vam ta sluzba je ku prospechu nebo ne.

  8. Nemuzete prece jen vyhodnocovat pocitem a poslanim obrazku na nejake forum, zda se to lidem libi nebo ne. Mel byste mit nejake kratkodobe a dlouhodobe cile. Ano clovek delaji SEO urcite neovlivni vsechno, ale to nemuze byt duvod nemit KPI, minimalne jako pomocne udaje. A navstevnost a konverzni pomer z ni je jednim z nich. Protoze ono lze hrave nahonit navstevnost, ktera nebude relevantni. Pokud vam roste navstevnost a stagnuje/zlepsuje/nebo klesa pomaleji, nez je rust navstevnosti, jsou to urcite pozitivni ukazatele.
    Urcite je treba vyhodnocovat i vuci jinym zdrojum co mate. Takze urcite postavit i trend vuci PPC, protoze oboje se navzajem ovlivnuje. Urcite lze sledovat rust pozic v organicu apod. proste metrik muzete mit spoustu, ty vam reknou vice, nez ten graf co jste tu dal.

    Nicmene pokud mate realtivne maly eshop a jste porad "v zacatku" tak neni duvod, aby byly poklesy, tam by mel byt proste pri aktivni praci vzdy rust.

  9. Asi bych se vzhledem k tomu rozpočtu i domluvil na tom, že vás bude nějakým směrem posouvat a dávat doporučení, co si můžete udělat IN-HOUSE. Jedna věc je že seženete někoho kdo ví, jak se to dělá a druhá věc je to uplatit. Ono i někoho kloudného sehnat je fuška a skloubit to s tím, aby vám to dávalo ekonomický smysl to je mnohem horší. Já nedělám SEO, takže nemám páru, jak to tam je. Ale když pracuji na PPC, tak mi firmy dají k ruce lidi a v rámci svého rozpočtu udělám co jiný třeba neumí a připravím úkoly pro zaměstnance, kteří pracují za desetinu ceny. Je třeba nutné, aby ve Vašem případě musel ten týpek psát i texty, když má sazbu dejme tomu 1000Kč/hod? Samozřejmě že to udělá třeba 2x lépe, než člověk který tomu nerozumí. Ale i ten se dá naučit, jak pracovat s klíčovými slovy a že to bude mít poloviční tah? No a co, když bude dělat za desetinu ceny. To je jen moje úvaha, protože taky samozřejmě přemýšlíme, jak to dělat rozumně a neprotéct na tom. A co si budeme říkat, ani po tolika letech pořádně nevím, jak to SEO uchopit a tak se spíše inspiruji Googlem, co nám sám radí v jeho manuálech.

  10. Čím více se do toho štourá, tím větší je v tom bordel. Časté měnění konzultantů není dobrá strategie. Naopak je to počátek průseru. SEO je dlouhodobá strategie a nejde dělat SEO a myslet jen v řádech měsíců.

  11. Citace Původně odeslal siva01 Zobrazit příspěvek
    Čím více se do toho štourá, tím větší je v tom bordel. Časté měnění konzultantů není dobrá strategie. Naopak je to počátek průseru. SEO je dlouhodobá strategie a nejde dělat SEO a myslet jen v řádech měsíců.
    Presne tak.

    Autor vlákna sa trochu splašil. A tiež samotné SEO nie je spásonosné.
    K tomu ej treba budovať brand, PR články a jednoducho presadiť sa v cieľovej skupine.

    Len zvyšovaním seo parametru sa to nestane.

Hostujeme u Server powered by TELE3