Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Vraceni poskozeneho zbozi ve 14 denni lhute.

  1. Zdravim, koupil jsem si notebook a vyhodil krabici. Ve 14 denni lhute se projevila zavada a ja chtel penize nazpet. Ma prodejce pravo na strzeni nakladu za obalovy material? Co kdybych si koupil lednici, to musim v kuchyni drzet 14 dni krabici?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pleteš si reklamaci s vrácením ve 14ti denní lhůtě. Nevracej, reklamuj a požaduj vrácení peněz.
    A ano, pokud vracíš do 14ti dnů, musíš vrátit nepoškozené, jinak hradíš uvedení do původního stavu.

  4. Reklamoval jsem byl poskozeny touchpad, stejnak chteli krabici a navod od notebooku. Zaplatil jsem za to 500 Kc.
    Naposledy upravil anakonda : 22.12.2018 v 23:08

  5. Pokud by sis koupil lednici tak krabici nemusis drzet v kuchyni... krabici muzes dat na půdu, půdičku(pokud nejakou mas) do sklepa(pokud bydlis v panelaku jiste nejaky mas) prip si das krabici na místo kde ti prekazet až tak nebude a ne do nejmensi mistnosti v dome nebo bytě tedy kuchyne.

    Jinak je základ po dobu 14dni od zakoupení nic co se tyce obal materialu nevyhazovat, vzij se do role prodejce(kdyby jsi byl ty) kdy ti zakaznik vrati napr.notebook bez original krabice, bez papiru atp...pritom to je tak snadne, odbalit, na 14dni uschovat a az pote prip vyhodit.

  6. Např. u NTB když otevřeš krabičku s MS Office na rok zdarma, tak při vrácení ti strhnou za ně 3 tis. Kč.

  7. dobře udělali, měli ti strhnout aspoň dvojku...

  8. Cituji Českou obchodní inspekci: Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré příslušenství?

    Rozhodně ne. Zákon v souvislosti s přijímáním reklamací neklade na spotřebitele žádný požadavek na předložení zboží k reklamaci v původním či neporušeném obalu. Proto ani prodávající vám nemůže uložit tuto povinnost, kterou zákon nezná. Nepřípustným způsobem by totiž prodávající omezil váš přístup k právům z vad zboží, čímž by porušil zákon. Děje-li se tak ustanovením v obchodních podmínkách či reklamačním řádu, nepřihlíží se k němu.

    6. Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré…

  9. Citace Původně odeslal iMIRo Zobrazit příspěvek
    Cituji Českou obchodní inspekci: Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré příslušenství?

    Rozhodně ne. Zákon v souvislosti s přijímáním reklamací neklade na spotřebitele žádný požadavek na předložení zboží k reklamaci v původním či neporušeném obalu. Proto ani prodávající vám nemůže uložit tuto povinnost, kterou zákon nezná. Nepřípustným způsobem by totiž prodávající omezil váš přístup k právům z vad zboží, čímž by porušil zákon. Děje-li se tak ustanovením v obchodních podmínkách či reklamačním řádu, nepřihlíží se k němu.

    6. Musím spolu s reklamovaným zbožím předat původní obal a veškeré…
    On se nepta na reklamaci, ale vraceni do 14 dnu. Reklamaci mu prijmou i bez obalu.

    U vraceni, asi by meli taky prijmout, jen nejspise strhnou nejake penize za uvedeni do puvodniho stavu.

  10. Ale pise, ze reklamoval a stejne chteli krabici.

    Napis jim, at ti vrati 500 (pokud to byla reklamace) a podej stiznost na COI, takovy chujove potrebujou obcas pres prsty.

  11. Vodička: Přesně.

Hostujeme u Server powered by TELE3