Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 22 z 22

Script - náhodně fiktivní kupující

  1. Zdravím,
    hledám hotov řešení pro web - fiktivní kupující.

    Něco na způsob náhodného výběru fiktivních kupujících v náhoném čase (vyskakující zprávy o tom, že si pan/í XY přávě zakoupil nějaké zboží).

    Něvíte o něčem? Děkuji.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Na to se vykašli, za ty tahanice po soudech ti to nestojí

  4. Nekdy se mi zda, ze to treba na Alze keca. Neverim tem statistikam ve smyslu poctu koupeni a prohlizeni :)

  5. Pochybuji že takový gigant jako je Alza by měla potřebu tohle dělat, a ještě si tohle vůbec dovolit

  6. Citace Původně odeslal Chtivej Zobrazit příspěvek
    Pochybuji že takový gigant jako je Alza by měla potřebu tohle dělat, a ještě si tohle vůbec dovolit
    Hele je výrobek, kterej obecně koupíš jednou ročně, max 2x. Koukám na to ve 2-3 ráno. A je tam cca 10 - 20 prohlíží, stejně jako přibližně mezi 18 - 19 předchozí den. Po chvíli zkoumání Alzy sem si jistej, že ten jejich supr oznamovací prvek - kdo koupil, kolik prohlížíc, kecá, ale ne vždy. Prostě jen přihazuje čísla nebo staré objednávky prezentuje jako nové (jakože právě někdo koupil).

    Můj osobní pohled na věc, kdy jsem to zkoumal u různých typů produktů. Btw tohle bylo konkrétně léto (červenec).

  7. Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    Hele je výrobek, kterej obecně koupíš jednou ročně, max 2x. Koukám na to ve 2-3 ráno. A je tam cca 10 - 20 prohlíží, stejně jako přibližně mezi 18 - 19 předchozí den. Po chvíli zkoumání Alzy sem si jistej, že ten jejich supr oznamovací prvek - kdo koupil, kolik prohlížíc, kecá, ale ne vždy. Prostě jen přihazuje čísla nebo staré objednávky prezentuje jako nové (jakože právě někdo koupil).

    Můj osobní pohled na věc, kdy jsem to zkoumal u různých typů produktů. Btw tohle bylo konkrétně léto (červenec).
    Osobně mám stejný pocit. Ono se to tuším i řešilo, když dali do nabídky Teslu a při návštěvě šlo vidět "Právě zakoupilo: 2"

  8. Také jsem si na to vzpomněl :
    https://www.facebook.com/czc.cz/post...4668412247043/

    Citace Původně odeslal denoy Zobrazit příspěvek
    Osobně mám stejný pocit. Ono se to tuším i řešilo, když dali do nabídky Teslu a při návštěvě šlo vidět "Právě zakoupilo: 2"

  9. Alza to určitě dělala minimálně někde. Např. u málo prodávaného zboží. To pak prasklo kvůli té Tesle. Nemyslím si, že to dělá globálně. Jednou, když jsem si něco koupil, tak jsem sledoval, jestli tam budu. Byl jsem.

    Ale rozhodně bych to nedoporučoval dělat na malýmu eshopu. U Alzy se to těžko prokoukne a vyplulo to na povrch jenom kvůli Tesle. A to jen kvůli tomu, že se někdo z Alzy sám přiznal, že ještě žádnou Teslu neprodali. Ale že je to fejk pozná na malýmu shopu skoro každej. A to je hodně dobrej důvod, proč zařadit danej shop mezi nedůvěryhodné. Na rozdíl od Alzy. Protože ta nemá důvod si u drtivé většiny kategorií vymýšlet.

  10. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Nekdy se mi zda, ze to treba na Alze keca. Neverim tem statistikam ve smyslu poctu koupeni a prohlizeni :)
    No jistě že to kecá, taky to rozmázla média, jak zalistovali Teslu a ty jejich fake zprávy hned první den psali, kolik lidí si je právě nakoupilo.... jako kdyby šli koupit do Penny brambory :-)
    Naposledy upravil beraniste : 22.12.2018 v 17:41

  11. Citace Původně odeslal Chtivej Zobrazit příspěvek
    Pochybuji že takový gigant jako je Alza by měla potřebu tohle dělat, a ještě si tohle vůbec dovolit
    Haha, právě gigant jako alze si tohle může dovolit, protože je na ni každá kontrola krátká. Však umělý nadsazování cen před slevou je naprosto běžnej jev a žádný tresty nepřišly, maj to na háku.

  12. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    Haha, právě gigant jako alze si tohle může dovolit, protože je na ni každá kontrola krátká. Však umělý nadsazování cen před slevou je naprosto běžnej jev a žádný tresty nepřišly, maj to na háku.
    To je presne ono, gigant muze. Kdyz mi napisou, ze si 120 lidi prohlizi iphone a 56 si ho koupilo, tak tomu verim. Ale prave z te Tesly to byl fakt fail.

  13. mám drobné inside informace o té Alze :).

    Je na to složitý model, vstupem mu jsou aktuální objednávky a i nějaká historie. Primárně si tolik nevymýšlí, ale spíše předpovídá. Počty nákupů a prohlížení se berou i z jiných produktů (např, jiná varianta, barva téhož zboží). Cíl je podpora nákupu a nikoliv informování, ruku v ruce to jde s cenotvorbou. Změny probíhají pravidelně a snad každý rok si na to najme tým lidí na vylepšování. Čísla také zkreslují roboti (google a spol).

    Jednotliví obchodníci nebo správci sekcí mohou tyhle čísla měnit či funkci u produktu vypnout. V takové spoustě produktů se to ale ručně spravovat nedá.

    U té Tesly mám právě dojem, že to daný obchodník nevhodně nastavil a nechal výchozí stav.

  14. To fakt na někoho funguje? To, že vidim, že se o zboží zajímá dalších XY lidí, tak je větší šance, že si to koupím? Asi jsem divnej.

  15. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    To fakt na někoho funguje? To, že vidim, že se o zboží zajímá dalších XY lidí, tak je větší šance, že si to koupím? Asi jsem divnej.
    Jistě a i kdyby to bylo o procento a nebo desetinu procenta, tak u Alzy je to balík. Já vždy vycházím z toho, že ať se zamýšlíte nad jakoukoli úchylkou nebo iracionálním chováním, vždycky je tu určité procento lidí, které nepochopíte. Stejně tak jako někdo chce za každou cenu to nejdražší, jiný utrácí peníze protože je shopoholik jsou mezi námi lidé, kteří ač my to nechápeme touží po stejném pohlaví a stejně tak je tu jistě i dost lidí, kteří na takovéto chujoviny skočí. Netřeba o tom přemýšlet, vsaďte se, že Alza těch AB testů jistě provedla dost, jinak by to nenasadila.

  16. Citace Původně odeslal vodička Zobrazit příspěvek
    To fakt na někoho funguje? To, že vidim, že se o zboží zajímá dalších XY lidí, tak je větší šance, že si to koupím? Asi jsem divnej.
    Kolik si daný zboží prohlíží, je vždycky fake. Nebo jde o data za poslední hodinu včetně robotů. Tzn. nesmysl.
    Třeba booking.com to využívá. "Právě si to prohlíží 74 lidí", "Tento pokoj si právě někdo koupil, máte jednu z posledních šancí si to taky koupit". Asi nikdy se mi nestalo, že bych v tomhle stavu nakonec nedokázal zarezervovat i třeba druhej den. A to i když je ten danej pokoj jenom jedinej v tom hotelu.

    Rozdíl je v tom, že u booking.com, Alza, to pochopím a vlastně mi to ani nevadí. Ale cpát mi něco takovýho nějakej noname malej shop, tak tam nic nenakoupím, jelikož mi to připadá, že mě chtěj ojebat. Kde to znám, tak vím, že mě jen chtějí dotlačit k nákupu, ale za služba funguje. Kde to neznám, tam to riskovat nebudu a tohle pro mě znamená, že nenakoupím.

  17. Přesně tak to myslim, ale je fakt, že BFU to asi nechápe, no.

  18. ono to je stejné jako v obchodě, tam kde je chumel lidí, tam se nabalí i další, tam kde je fronta, příjdou další si do ní stoupnout. Znáte to sami, jít do restaurace, kde nikdo není, hledalte co tam je špatně.

    I dnes si obchody restaurace najímají brigádníky, aby dělali zákazníky a provoz :).

    Tohle je jen obdoba v online světě, holt spoléhame dav dav, když to kupují ostatní, musí to být dobrý...

  19. Citace Původně odeslal BENQ Zobrazit příspěvek
    Zdravím,
    hledám hotov řešení pro web - fiktivní kupující.

    Něco na způsob náhodného výběru fiktivních kupujících v náhoném čase (vyskakující zprávy o tom, že si pan/í XY přávě zakoupil nějaké zboží).

    Něvíte o něčem? Děkuji.
    co widget do něj random zboží x položek a titulek třeba.. právě zakoupeno
    neni to přesně co potřebuješ, ale zase je to jednoduché

  20. Samozrejme, že tieto okná kecajú, je to medzinárodný štandard pre podporu predaja a robia to eshopy aj v zahraničí. Existujú hotové riešenia, kde si skrátka vypíšete najpoužívanejšie mená pre danú krajinu, a tie budú "nakupovať" na danom produkte, ako napr. Práve zakúpilo/Práve nakupuje 10 ľudí priamo na produkte, alebo vypisovať to do okien konkrétnejšie k náhodným či priradeným produktom, ako napr. Petr z Prahy práve zakúpil iPhone X 64 GB.

  21. Zalezi na eshopu, nase reseni ktere tohle umi pracuje s aktualnimi daty plus napr. 10 minut zpetne. Klienti, kteri to od nas meli nepodvadeli.

  22. Citace Původně odeslal AbstractMEDIA Zobrazit příspěvek
    Samozrejme, že tieto okná kecajú, je to medzinárodný štandard pre podporu predaja a robia to eshopy aj v zahraničí. Existujú hotové riešenia, kde si skrátka vypíšete najpoužívanejšie mená pre danú krajinu, a tie budú "nakupovať" na danom produkte, ako napr. Práve zakúpilo/Práve nakupuje 10 ľudí priamo na produkte, alebo vypisovať to do okien konkrétnejšie k náhodným či priradeným produktom, ako napr. Petr z Prahy práve zakúpil iPhone X 64 GB.
    Ale neměl by to být mezinárodní standard a mělo by to být postihlováno. Je to klamání zákazníka jako jakékoliv jiné.

  23. Citace Původně odeslal Chtivej Zobrazit příspěvek
    Na to se vykašli, za ty tahanice po soudech ti to nestojí
    Nechápu, jaké tahanice bych mohl mít za to, že občas na webu vyskočí fake hláška, že pan XY projevil zájem o službu?

    BTW: nemám to pro eshop, ale pro online žádost o službu (vyplnění online žádosti) pro web klienta, který připravuji.

Hostujeme u Server powered by TELE3