Ahoj,
jak byste co nejvíce zužitkovali webovku (jak co nejvíce na tom vyrejžovat) kdyby se o adrese zmínila velká média? (Nova, Prima, Novinky a tak dále).
Díky všem za typy
Ahoj,
jak byste co nejvíce zužitkovali webovku (jak co nejvíce na tom vyrejžovat) kdyby se o adrese zmínila velká média? (Nova, Prima, Novinky a tak dále).
Díky všem za typy
podle toho jestli je to positivní nebo negativní zmínění
chcete spíše tipy, ne?
Nic jako webovka neexistuje. Buď je to blogísek, nebo to jsou firemní stránky nebo to je eshop nebo něco dalšího. Otázky, k čemu byste použili motorové vozidlo nebo k čemu byste použili nářadí ti taky nikdo nezodpoví.
Zřejmě je to web, který je tématicky příbuzný tématu pěstování rýže, že ano?
Pokud neřekneš co to je za web a jak se o něm někdo zmínil, tak ti nemůže nikdo dát tip.
Všichni jsme tu typové...
Ze zmínky moc nevytěžíš. Měl jsem web o kterým nejdříve napsal Technet, pak i další větší weby (pozitivní doporučení), ale mimo skokové návštěvnosti to dlouhodobě nic moc nepřineslo. Ano, pár dní to přivádělo tisíce lidí denně, ale pak to spadlo zpět na obvyklé stovky lidí denně. Nevýhoda těchto mainstraimových webů je ta, že články tam přibývají hrozně rychle, takže ta navštěvnost je víceméně akorát po ty dny kdy jsi na titulce což je max pár dní.
Může to být to tu doménu dobré, ale i nemusí... historicky jsem získal doménu, která byla v marketingových materiálech na seznam.cz, dále ji uváděli v dalších článcích a apod. a přitom měla malou přirozenou návštěvnost... tedy to může být pro něco dobré, a nebo to nemusí znamenat nic.
To jste dobře ulovil :-) Já v minulosti zkoušel jinou strategii a pochopil efektivitu product pacementu. Zvlášť v tomto období jsem obsah webu konkrétně nabídku produktů tvořil podle toho, co se často opakovalo v TV reklamách. A to i zdánlivě zboží nesouvisející s tím co se propaguje. Stačí jen, když se Vám v té reklamě něco zajímavého objeví, třeba to leží někde na stole :-))) přidali jsme to vždy do nabídky, optimalizovali na slova, třeba i ta, které jsme slyšeli právě v reklamě a občas jsme to docela dobře podchytli. A řeknu vám, byl to mazec. Minulou sezonu jsme právě jeden takový produkt dobře chytli a valilo to jako kráva a reklama byla úplně na něco jiného :-)))
beraniste: to je zajimavy postreh... Diky za sdileni
Teď mám zrovna jeden článek rozepsaný o jednom portále, na který jsem četl od markeťáků články, že se to nevyplatí a nejde to dělat se ziskem. Tak bude o tom, že se to vyplatí a bude to s konkrétním postupem, jak to dělat ... a bude to dlouhý :-) Ale sype to klientům prachy a to dost.
Jj, někdy o svátcích, jestli se urvu. Slíbil jsem ženě, že nebudu vysedávat celé Vánoce u PC a nechám mobil doma. Taky bych se rád věnoval klukovi, takže uvidíme. Bude to tam .-)
V pohodě, už jsem dost starý na to, aby mě takové poznámky vykolejili a kdyby to byla pravda, tak to přiznám.
Bude to pozitivní zpráva o zajímavé službě...
Kromě toho, že by si návštěvník mou službu objednal, tak bych chtěl na tom vytřískat více...
Jaký typ reklamy by byl nejlepší? S kým spolupracovat?
S prodejcem knihy Tajemství , dle tvého sdělování informací to bude ideální affil.
Musel jsem počkat, až žena usne :-) Ale mám to hotové je to na Nelžu. Jinak přeji všem pěkné Vánoce a konec roku. Prý jsou to nejnebezpečnější dny v roce, tak opatrně pánové .-)
Nene... Propagace bude ke konci února na jarní služby ;-)