Kto nam vytvori eshopy v 3. krajinach s API napojenim na dodavatela?
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Zachování totožných url při převodu e-shopu ano/ne + SEO dotaz

  1. Dobrý den,

    je lepší při převodu eshopu zachovat url tak, jak byly původně, nebo je nechat tak, jak byly naimportovány? Na původním byly vždy url kategorií upravené, na nový se ale naimportovaly trochu v jiných tvarech než původně byly, resp. naimportovaly se přesně dle názvů kategorií.

    A druhý dotaz, je z pohledu SEO špatně, když url kategorie obsahuje stejné slovo jako url eshopu? Příklad www.auto.cz/něco-na-auto/ještě-něco-na-auto/. Původní eshop běží cca 5 let, takže ty url jsou tam již zaindexované, tak si říkám, že bude lepší je upravit dle původního, ale chci si to raději ověřit.

    Děkuji za tipy.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Pokud nemusíte tak rozhodně neměnit.

    Pozor změna i přidání https a další úpravy.

  4. 100% zachovat původní URL, jen by vám to uškodilo.

  5. Jde o to, jaké jsou stavu URL jsou. Takový přechod na nový systém může být vhodná příležitost, dát URL nějaký řád. To by ale ty staré URL musely být hodně sprasené a pak je třeba vše dokonale přesměrovat na nové verze URL.
    Pokud ten starý formát URL je v pohodě, je lepší je zachovat, pokud to umožňuje nový systém. Pokud v novém systému stejný tvar URL nedokážete dosáhnout, opět je třeba vše dokonale přesměrovat. Z dlouhodobého hlediska by to mělo být bez následků, ale riziko to je vždy.

  6. Pokud je třeba upravit nějak hierarchii k lepšímu SEO. Tak kdy jindy, než při změně systému. Jen velký pozor zdali nemáte na původní url vedeme například kampaně, nebo reklamni sdileni. To se ale v klidu da osefovat 301 redirectem

Hostujeme u Server powered by TELE3