Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 10 z 10

Zkušenost se slevovými agregátory - jaké obraty lze očekávat?

  1. Dobrý den,

    chci se zeptat těch, kteří mají nějaké slev. portály a posílají data na slevové agregátory typu SKRZ, SLEVIN apod. Jaký z agregátorů popř. jaké agregátory fungují nejlépe a s jakými měsíčními obraty u nich lze počítat?
    Věřím, že po té čistce co v tomto oboru byla tu jistě ještě dost provozovatelů slev. portálů bude.

    Díky.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ono se těžko říká jaké obraty čekat když nevíme o jaký sortiment o jakou cenu se jedna, jestli v procentech já jsem dal věc, která stala 699 za 299 a prodal jsem oproti obvyklým 2-3 ks/den zhruba 10ks/den.

    Dal jsem tam měl nějaké služby ty byly cca o 50% dolu z PC, v řádech 10K-cca 60K v PC, a ty se kupodivu prodávali v několika ks/den.

    Jednalo se o kosmetiku, mužů se rozepsat i víc, stačí nějaký konkrétnější dotazy, měl jsem tam toho v celku dost.

  4. Já vím že jsem nic neřekl, ale zajímá mě to jen řádově. Máte slev. portál, máte tam mix nějakých třeba 100 produktů, a pošlete to do těchto agregátorů, tak mě zajímá, zda se bavíme o obratu 1t, 10t, 100t, 1M, 10M měsíčně. Jen hodně hrubý odhad.

  5. No dejme tomu ze jsem tam měl zhruba 10 produktu (kusove zboží) v jeden čas. Radové se jich dohromady prodalo denně cca 100 ks dohromady.

    U služeb mě to velice mile překvapilo, to co se prodávalo 2x do měsíce (služba za cca 50K) se prodalo za měsíc 27.

    U těch menších služeb PC do cca 15K se prodávalo 1-3/den.

    Stačí takto ?

  6. Proč ne, ... mě tady jde o to, že bych se nerad jebal s něčím, kam se pošle 50 nabídek a vypadne z toho 10 prodejů za rok.

  7. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Proč ne, ... mě tady jde o to, že bych se nerad jebal s něčím, kam se pošle 50 nabídek a vypadne z toho 10 prodejů za rok.
    A přesně tak to dopadne. Měl jsem slevový portál, napojilo se to na agregátory, ale stálo to více než to vůbec přineslo. Nejvíc prodejů máš skrze sociální sítě a emailing. Budovat to chce buď čas a nebo hned hromadu peněz. Jestli se do toho hodláš pouštět sám, tak to ani nedělej. Pokud chceš uspět určitě potřebuješ marketingového manažera, obchodního zástupce, atd. Podle mě je tento segment už mrtvej, proto ehub už se tomu taky moc nevěnuje agregátorům.

  8. Agregátory mají prasečí praktiky a naskáčou ti tam prokliky , že ani nevíš za co. Slevín tim byl známej tam mi skočilo z ničeho nic 500 prokliků tj. 2k v hajzlu a oni ti řeknou, že to je normální, což nebylo motám se kolem slev od 2011 a přes agregátory to je cesta nervů a sraček. To si spusť radši kampaň na fejsu. Bylo to takový šul nul 100k dáš 100k obrat = k hovnu, jsou daleko lepší způsoby.
    edit: ano souhlas mailing je naprosto zásadní a nejlepší.

  9. Děkuji za vaše zkušenosti. Smyslem není primárně uživení, měl by to být jen podpůrný podprojektík. Tak jen sonduji, kolik lidí si už na tom vylámalo zuby a zda to je úplný provar, šul nul a nebo zda se na tom dá i něco vydělat.

  10. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Děkuji za vaše zkušenosti. Smyslem není primárně uživení, měl by to být jen podpůrný podprojektík. Tak jen sonduji, kolik lidí si už na tom vylámalo zuby a zda to je úplný provar, šul nul a nebo zda se na tom dá i něco vydělat.
    Jestli chceš podpůrný projekt, tak si naopak udělej agregátor, tam nemáš co ztratit. Nahodiš to na sociální sítě, uděláš databází emailů a jedeš a jedeš a jedeš..když k tomu dáš nějakou přidanou hodnotu pro uživatele tak to půjde.

  11. Na víc takový agregátor slev nemusí být napojený čistě na slevové portály. Můžeš tam naimportovat invia dovolenou nebo přímo akční zboží z eshopů. A plně to zautomatizovat, tj. věnovat se jen reklamě, mailingu či facebooku pro šíření.

Hostujeme u Server powered by TELE3