Domény & internetový obchod:
www.fashionfashion.cz
www.fashionfashion.sk
www.fashionfashion.hu

ZISK za poslední kalendářní měsíc: 125 000 Kč

Největší potenciál vnímáme právě v zemích jako je Maďarsko, Rumunsko,.. Jak můžete vidět, na maďarském trhu jsou výsledky značné.
Pro vaši hrubou představu se můžete podívat například zde www.expandeco.com/cz. Netvrdíme, že čísla jsou přesná a ani nevíme, kdo za analýzou ČR i ostatních trhů stojí. V případě našeho konceptu byznysu expanze není složitá či finančně nákladná. Dle nás má v tuto chvíli velký smysl do těchto trhů investovat.
Vzhledem k tomu, že logistika i případné reklamace jsou vyřešeny ze strany našich zahraničních dodavatelů, je velmi snadné obsazovat další zahraniční trhy.
- FashionFashion dodavatelé drží veškeré zboží skladem
- FashionFashion dodavatelé zodpovídají za veškeré reklamace či vratky
V případě reklamací zasílají buďto peníze zpět na účet a nebo můžete požádat o znovuzaslání produktu. My preferujeme peníze zpět a v případě, že zákazník chce produkt znovu objednat, aplikuje se celý proces odznovu.
- FashionFashion nemá žádné skladové zásoby
- FashionFashion neplatí SKLAD
- FashionFashion veškeré cashflow investuje pouze do internetového obchodu, reklamy, expanze, atd.
- FashionFashion má marži 50% a přirážku 100%
- FashionFashion má dopravu zdarma pro všechny zákazníky celosvětově, bez omezení
FashionFashion neplatí dodavateli za dopravu. Dopravu hradí vždy dodavatel. Platí se pouze za produkt samotný. V koncové ceně je vždy doprava zahrnutá.
FashionFashion má obrovskou výhodu co se týče cash-flow. Investice a finance vložené do reklamy se vrací ihned, nikoli z hlediska měsíce, či dvou. Soustředíme se vždy na to, abychom platili za nákup, nikoli za návštěvnost. Pečlivě počítáme a sledujeme návratnost investice do reklamy, ZISK, PNO a CPC tak, abychom měli každou reklamu v zelených číslech. Reklamy, které jsou, nebo by měly být prodělečné - okamžitě vypínáme.
FashionFashion se zaměřuje primárně na výkonnostní marketing a každá investice by se měla projevit v obratu a následném zisku.
Prodávaný sortiment & kategorie
- Šaty
- Trička
- Topy
- Halenky
- Plavky
- Overaly
- Mikiny
- Bundy
- Boty
- Modní doplňky - brýle, peněženky, kabelky,..


Rádi bychom informovali, že ke všem informacím a podrobným číslům budou mít přístupy a náhledy opravdu jen velmi vážní zájemci.
V rámci prodeje bereme jako samozřejmost zpracování několika detailních smluv naší advokátní kanceláří a také veškerou potřebnou dokumentaci spojenou s internetovým obchodem.
Internetový obchod taktéž obsahuje:
- Nákupní proces a objednávkový proces odpovídající nejnovějším trendům v e-commerce.
- Velmi intuitivní a plynulé objednání produktů se následně promítá do vysokého konverzního poměru e-shopu.
- Kompletně responzivní web s moderním designem a jednoduchou orientací pro zákazníka.
- Moderní a přehledný back office e-shopu, který obsahuje vše potřebné, pro úpravy a správu.
- Dynamický REMARKETING na Facebooku.
- Funkční a napojené katalogy produktů a Event Sources.
- Automatizované katalogové konverzí kampaně.
- Velmi obsáhlý a hodnotný Facebook Pixel s miliony událostmi, dobře nastavené jednotlivé eventy.
- Vlastní okruhy uživatelů ve správci reklam.
- Obsáhlou e-mailovou databázi zákazníků.
- Funkce opuštěného košíku.
- Zákazník je průběžně informován o každé změně stavu objednávky. Od vytvoření obj., po přijetí platby, až do odeslání.
- Poloautomatizované akce (e-mailové notifikace, SMS s informacemi o objednávce), atd.