Hledáme testery pro manuální testování
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 45

Partnerský program od Tipli. Je to podvod?

  1. Pozor na společnost Tipli vážení přátelé. Mám horkou novinku, že vás akorát tak okradou. Dnes mi psala jedna blogerka, že ji v Tipli okradli o provize za 200 doporučených klientů. Určitě stojí zato přečíst si tento článek dříve než se registrujete a budete propagovat jejich služby.

    Skúsenosti - Recenzie - Diskusia TIPLI

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Nějak nechápu, vždyť vám to tam vysvětlili a píší, že jste o nasbírané klienty nepřišli. A nebo to špatně čtu, ale nerozumím.

  4. Minimálně ten postup se mi zdá divný. Přece pokud nemám pro někoho nové rozhraní, tak mu nedeaktivuji účet, co to je za nesmysl?

    Bolo to prevažne z dôvodu, že sa snažíme vylepšiť prostredie pre našich affiliate partnerov.
    Tak deaktivovali i ten jediný přehled, který uživatel má. Hlásím, že nerozumím.

  5. Také bych čekal např. převedení, ale protože jsem nečetl jejich podmínky, nemohu se k tomu více vyjadřovat. Spolupracujeme s nimi z té druhé strany a zatím žádné negativní zkušenosti nemáme. Mám pocit, že zrovna oni nikdy neporušili ani naše pravidla spolupráce. Takže kdo ví, jak to všechno bylo.

  6. Nejspíš chyba v rozhodnutích a postupu, ale psát, že jde o podvod, to jsou silná slova. A v té následné komunikaci mi přijde Tipli solidní.

  7. Též se mi to nezdá OK, konstatovat, že se jedná o podvod na základě tvrzení z druhé ruky. Proto jsem ten nadpis poupravil na otázku.

  8. Ammado spam. Prišlo mi to na mail pokecu, ktorý doslova nepoužívam. Nikde som s tým mailom neregistroval, ani nežiadal o pôžičku.

  9. tipli.cz/sk tady je již nějakou dobu, mám o nich pozitivní mínění, v počátku jsem s nimi pro klienty spolupracoval z obou stran, vždy dobrá domluva, nemám pocit, že by to vyloženě byli podvodníci, chyba či nedorozumění se ale stát může.

    Naproti tomu ammado.sk vídám poměrně často, email spamy na firemních schránkách (mohou být posílání třetí osobou), diskuzní příspěvky s odkazem, že zrovna tohle někdo objevil a jak to je super, doteď jsem vlastně nepochopil co dělají, teď mi to je už jasné :).

  10. Píšete zde, že pro ně spolupracujete. Kolika z vás deaktivovali účet? Uvědomte si, že pokud vám bez upozornění deaktivují účet, přestanou vám chodit přehledy o nových zákaznících a těch, co svůj účet již aktivovali (To jsou nejdůležitější čísla). Při takových vysokých číslech se to už může oplatit. A na margo toho vysvětlení. Jaké vysvětlení? Vždyť to vysvětlení je hloupost. Tou deaktivací přece nic nezlepšily. Třikrát byla otázka, co se konkrétně mělo tou deaktivací vylepšit a třikrát stejná odpověď, která nedává absolutně vnitřní logiku. A lhát, že účet byl deaktivován před pár dny když v Ammado tvrdí, že to bylo už několik týdnů je také k zamyšlení. Věřit pak tvrzení, že všechna čísla běží dále během deaktivaci než při aktivním kontě je myslím velmi odvážný krok.

  11. Dovolte mi reagovat na tuto diskuzi.

    Předně díky reakcím, které zmiňují svou pozitivní zkušenost s cashback portálem Tipli.cz a Tipli.sk.

    Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    tipli.cz/sk tady je již nějakou dobu, mám o nich pozitivní mínění, v počátku jsem s nimi pro klienty spolupracoval z obou stran, vždy dobrá domluva, nemám pocit, že by to vyloženě byli podvodníci, chyba či nedorozumění se ale stát může.

    Naproti tomu ammado.sk vídám poměrně často, email spamy na firemních schránkách (mohou být posílání třetí osobou), diskuzní příspěvky s odkazem, že zrovna tohle někdo objevil a jak to je super, doteď jsem vlastně nepochopil co dělají, teď mi to je už jasné :).
    Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Také bych čekal např. převedení, ale protože jsem nečetl jejich podmínky, nemohu se k tomu více vyjadřovat. Spolupracujeme s nimi z té druhé strany a zatím žádné negativní zkušenosti nemáme. Mám pocit, že zrovna oni nikdy neporušili ani naše pravidla spolupráce. Takže kdo ví, jak to všechno bylo.
    Celou věc osobně ověřím. Stejně jako ověříme důvěryhodnost uvedené diskuze.

    Citace Původně odeslal addamz Zobrazit příspěvek
    Ammado spam. Prišlo mi to na mail pokecu, ktorý doslova nepoužívam. Nikde som s tým mailom neregistroval, ani nežiadal o pôžičku.
    Společnost Tipli působí v Česku, na Slovensku a v Polsku. Na projektu pracuje tým přes 70 lidí. Za společností Tipli stojí silný kapitálový tuzemský investiční partner. Po 2 letech na trhu máme přes 700.000 registrovaných uživatelů, kterým vracíme peníze z nákupů na internetu.

    Provozujeme privátní affiliate a také affiliate přes provizní síť eHub. Za letošní rok jsme vyplatili affilákům několik miliónů korun na odměnách za přivedené uživatele.

    Jak je vidět v této pozdní večerní diskuzi, zakládáme si na otevřené komunikaci. Diskuzi nebereme na lehkou váhu a pečlivě ji ověříme, stejně jako ověříme komunikaci, která je v odkazovaném článku.

    Děkuji za pochopení.

    Michal Hardyn, CEO Tipli
    www.tipli.cz | www.tipli.sk | www.tipli.pl
    • 700.000 registrovaných uživatelů za první 2 roky na trhu
    • Největší tuzemský cashback portál
    Naposledy upravil Michal101 : 11.12.2018 v 22:14

  12. Citace Původně odeslal Michal101 Zobrazit příspěvek
    Dovolte mi reagovat na tuto diskuzi.

    Předně díky reakcím, které zmiňují svou pozitivní zkušenost s cashback portálem Tipli.cz a Tipli.sk.





    Celou věc osobně ověřím. Stejně jako ověříme důvěryhodnost uvedené diskuze.



    Společnost Tipli působí v Česku, na Slovensku a v Polsku. Na projektu pracuje tým přes 70 lidí. Za společností Tipli stojí silný kapitálový tuzemský investiční partner. Po 2 letech na trhu máme přes 700.000 registrovaných uživatelů, kterým vracíme peníze z nákupů na internetu.

    Provozujeme privátní affiliate a také affiliate přes provizní síť eHub. Za letošní rok jsme vyplatili affilákům několik miliónů korun na odměnách za přivedené uživatele.

    Jak je vidět v této pozdní večerní diskuzi, zakládáme si na otevřené komunikaci. Diskuzi nebereme na lehkou váhu a pečlivě ji ověříme, stejně jako ověříme komunikaci, která je v odkazovaném článku.

    Děkuji za pochopení.

    Michal Hardyn, CEO Tipli

    Rovněž mám účet deaktivovaný a už předtím se mi to nelíbilo. Jsem si 100% jistý, že uživatel a ne jeden, který přeze mě provedl registraci dosáhl té minimální částky pro výběr, on si už vybral mohl a přitom na mém profilu se ukazovalo, že ještě ho nedosáhl ani zdaleka a musí teprve ještě nakoupit za xy.
    Takže nejen, že provize žádné, účet deaktivován. Souhlasím s tvrzením, že to je jeden velký podvod. Prasárna.

  13. Affiliate po česku

  14. Asi tak. Už to, že není jasně danná provize a je tam až xx % a pak dostanete namisto možných 3,5% vlastně jen 1%, tak předpokládám, že ty 2,5% se ztratilo na konto TIPLI. Kromě toho, deaktivovat někomu účet na základě čeho? Kde pak jsou peníze co tam člověk udělal? Ne tohle naplňuje skutečně všechny znaky podvodu to se jinak ani říct nedá. Ještě, že jsem se do toho nepouštěl aktivně a nebyla tam větší částka, pač dohadovat se s amatérama po česku na to nemám před Vánocemi nervy.

  15. Kristapána, vždyť je to Hardyna, čemu se divíte. Ta jeho reakce tady mluví za vše.

  16. Citace Původně odeslal Pix Zobrazit příspěvek
    Kristapána, vždyť je to Hardyna, čemu se divíte. Ta jeho reakce tady mluví za vše.
    Reakce mi přišla v pořádku. Dejme mu prostor to nějak vysvětlit, bez osobních útoků.

  17. Citace Původně odeslal Tomáš Maňhal Zobrazit příspěvek
    Reakce mi přišla v pořádku. Dejme mu prostor to nějak vysvětlit, bez osobních útoků.
    Rep+

  18. Ještě jednou díky za tuhle diskuzi o nastavení affiliate programu v rámci cashback portálu Tipli.

    Doplnil bych k souvislostem, že affiliate program přes cashback portál Tipli vznikl historicky jako rozšíření základního programu "Doporuč a získej". Ten je omezený na 10 doporučení. Řada uživatelů a affiláků si všimla, že affiliate Tipli přináší desítky a stovky registrací a aktivních uživatelů a žádala o rozšíření max. počtu 10 doporučení.

    Pro větší přehlednost a transparentnost affiliate programu Tipli jsme letos začali spolupracovat s affiliate síti eHub.cz, která spravuje affiliate program pro Tipli.cz a Tipli.sk. Všem můžu spolupráci s profesionály z eHub doporučit.

    Původní systém "Doporuč a získej" na Tipli nebyl bohužel designovaný na tak velký nápor affiliate registrací, který se dostavil po úspěchu affilu na Tipli. Na jednu stranu nás těší zájem o doporučení a úspěch affil programu Tipli, na druhou stranu se bohužel stále jedná o původní program "Doporuč a získej", kde byl nastavený limit na 10 doporučení. To nese omezení v systému, která jsme museli nesystémově obcházet.

    Když je nyní možnost využít eHub, využili jsme příležitosti a pro historické spolupráce přes původní "Doporuč a získej" program jsme nachystali po spuštění affilu v eHubu úpravy. Je nám líto, tyto úpravy znamenají dočasné omezení některých funkcí, abychom mohli spustit funkce nové. Tato „deaktivace účtu“ nemá a neměla žádný vliv na provize partnerů, jednalo se pouze o dočasné vypnutí zobrazování, které bude nahrazeno novým systémem. Všechna data o provizích jsou vždy k dispozici na vyžádání přes e-mail, jak byli všichni affiliate partneři na začátku spolupráce o dočasném omezení informování.

    Je mi líto, pokud má někdo pocit, že neprobíhá komunikace správně. Jak je vidět, o komunikaci máme zájem a probíhá. Velmi se ohrazujeme proti tvrzení, že komunikace neprobíhá. To je zde vidět, rozhodně není založeno na pravdě.

    Omlouvám se za dočasné zhoršení podmínek v interním affiliate programu Tipli. Pracujeme na jednoduchém dashboardu pro současné affiliate partnery, který by měl být k dispozici začátkem nového roku. K dispozici je mezitím profi rozhraní eHub.

    Jsem případně kdykoliv k dispozici.

    Hezký den,
    Michal Hardyn, CEO Tipli
    www.tipli.cz | www.tipli.sk | www.tipli.pl
    • 700.000 registrovaných uživatelů za první 2 roky na trhu
    • Největší tuzemský cashback portál
    Naposledy upravil Michal101 : 11.12.2018 v 22:14

  19. Otázka tedy zní jako konkrétně má deaktivace účtu affil partnera v současnosti kdy ještě není spuštěn nový program pomoci?

    Druhá otázka je, proč jste nekontaktovali partnery a neinformovali jejich o tom, že k deaktivaci účtu přijde?

    Třetí otázka. Napište přesné datum kdy došlo k deaktivaci účtů partnerů tedy přesný den a zda se deaktivace affil účtů týkala pouze některých nebo celé síti.

    Toto jste napsal: "Všechna data o provizích jsou vždy k dispozici na vyžádání přes e-mail, jak byli všichni affiliate partneři na začátku spolupráce o dočasném omezení informování."

    Můžete nám všem upřesnit jak konkrétně jste nás o omezení informovali? (Myslím deaktivaci učtu)

    Tak na závěr ještě jedna poslední otázka. Vlastníte affil síť www.affiliateclub.cz mohu se tedy zeptat proč není oficiální affil Tipli přes tuto vaši síť pokud tvrdíte, že ten váš je komplikovaný? Proč vytvářet nový systém pokud již máte jeden funkční?
    Naposledy upravil kloplo : 11.12.2018 v 13:20

  20. Citace Původně odeslal kloplo Zobrazit příspěvek
    Tak na závěr ještě jedna poslední otázka. Vlastníte affil síť www.affiliateclub.cz mohu se tedy zeptat proč není oficiální affil Tipli přes tuto vaši síť pokud tvrdíte, že ten váš je komplikovaný? Proč vytvářet nový systém pokud již máte jeden funkční?
    Hardyn už s affiliateclubem nemá nic společného. Odešel, nechal se vyplatit (i z cashbacku PlnéPeneženky) a založil konkurenci...

  21. Citace Původně odeslal kloplo Zobrazit příspěvek
    Otázka tedy zní jako konkrétně má deaktivace účtu affil partnera v současnosti kdy ještě není spuštěn nový program pomoci?

    Druhá otázka je, proč jste nekontaktovali partnery a neinformovali jejich o tom, že k deaktivaci účtu přijde?

    Třetí otázka. Napište přesné datum kdy došlo k deaktivaci účtů partnerů tedy přesný den a zda se deaktivace affil účtů týkala pouze některých nebo celé síti.



    Toto jste napsal: "Všechna data o provizích jsou vždy k dispozici na vyžádání přes e-mail, jak byli všichni affiliate partneři na začátku spolupráce o dočasném omezení informování."

    Můžete nám všem upřesnit jak konkrétně jste nás o omezení informovali? (Myslím deaktivaci učtu)

    Tak na závěr ještě jedna poslední otázka. Vlastníte affil síť www.affiliateclub.cz mohu se tedy zeptat proč není oficiální affil Tipli přes tuto vaši síť pokud tvrdíte, že ten váš je komplikovaný? Proč vytvářet nový systém pokud již máte jeden funkční?
    Zcela souhlasím a ještě bych doplnil, když došlo k deaktivaci, co se stalo s provizemi? Nedošel mi žadný email o tom, že by jste mi je chtěli poslat atd. A rovněž jsem nebyl informován o deaktivaci. Tlachání pěkné jak říká kolega, ale nic to nevysvětluje.

  22. Citace Původně odeslal haVaj Zobrazit příspěvek
    Hardyn už s affiliateclubem nemá nic společného. Odešel, nechal se vyplatit (i z cashbacku PlnéPeneženky) a založil konkurenci...
    Vasku, diky za upresneni. Je to tak. Nebyla spravna informace, ze vlastnim AffiliateClub.

    Citace Původně odeslal Vizionar85 Zobrazit příspěvek
    Zcela souhlasím a ještě bych doplnil, když došlo k deaktivaci, co se stalo s provizemi? Nedošel mi žadný email o tom, že by jste mi je chtěli poslat atd. A rovněž jsem nebyl informován o deaktivaci.
    Diky za reakci a zajem o doreseni situace. Poslete mi prosim vas kontaktni email na hadyn(z)tipli.cz? Pokud komunikace nedosla, tak se omlouvam. Posleme jeste jednou a doresime pripadne dotazy naprimo.

    Hezky den,
    Michal Hardyn, CEO Tipli
    www.tipli.cz | www.tipli.sk | www.tipli.pl
    • 700.000 registrovaných uživatelů za první 2 roky na trhu
    • Největší tuzemský cashback portál
    Naposledy upravil Michal101 : 11.12.2018 v 22:14

  23. Diky za reakci a zajem o doreseni situace. Poslete mi prosim vas kontaktni email na hadyn(z)tipli.cz? Pokud komunikace nedosla, tak se omlouvam. Posleme jeste jednou a doresime pripadne dotazy naprimo.
    Možná se odpovědí dočkám i já. Ještě bych vás chtěl upozornit, že nemůžete něco poslat ještě jednou když v článku na Ammado je jednoznačné z přepisu zpráv vidět, že se váš kolega přiznal ktomu, že žádné informace odeslány nebyly. Netřeba se proto hrát ze slovíčky, protože by to mohlo vzbudit mylný dojem, že informace nedorazila z jiného důvodu. Správné je třeba napsat, že informaci odešlete se zpožděním až teď.

  24. Citace Původně odeslal Vizionar85 Zobrazit příspěvek
    Rovněž mám účet deaktivovaný a už předtím se mi to nelíbilo. Jsem si 100% jistý, že uživatel a ne jeden, který přeze mě provedl registraci dosáhl té minimální částky pro výběr, on si už vybral mohl a přitom na mém profilu se ukazovalo, že ještě ho nedosáhl ani zdaleka a musí teprve ještě nakoupit za xy.
    Takže nejen, že provize žádné, účet deaktivován. Souhlasím s tvrzením, že to je jeden velký podvod. Prasárna.
    PODVODNICI su to, vies kolko ludom toto robia? Ved niekto sa ozve a niekto snad zase nie. Blokuju ucty len tak zo srandy a vysvetlenie ziadne :D

  25. Jak je vidět v této pozdní večerní diskuzi, zakládáme si na otevřené komunikaci. Diskuzi nebereme na lehkou váhu a pečlivě ji ověříme, stejně jako ověříme komunikaci, která je v odkazovaném článku.

    Děkuji za pochopení.

    Michal Hardyn, CEO Tipli
    Začínám se obávat, že na mé otázky nedostanu odpověď. Nerozumím pak ale výše uvedenému textu.


    Otázka tedy zní jako konkrétně má deaktivace účtu affil partnera v současnosti kdy ještě není spuštěn nový program pomoci?

    Druhá otázka je, proč jste nekontaktovali partnery a neinformovali jejich o tom, že k deaktivaci účtu přijde?

    Třetí otázka. Napište přesné datum kdy došlo k deaktivaci účtů partnerů tedy přesný den a zda se deaktivace affil účtů týkala pouze některých nebo celé síti.

    Toto jste napsal: "Všechna data o provizích jsou vždy k dispozici na vyžádání přes e-mail, jak byli všichni affiliate partneři na začátku spolupráce o dočasném omezení informování."

    Můžete nám všem upřesnit jak konkrétně jste nás o omezení informovali? (Myslím deaktivaci učtu)

  26. Citace Původně odeslal kloplo Zobrazit příspěvek
    Můžete nám všem upřesnit jak konkrétně jste nás o omezení informovali? (Myslím deaktivaci učtu)
    Dekuji za zpravu. Poprosim o zaslani vaseho emailu, pod kterym jste zaregistrovany na Tipli. Obratem celou vec overime primo u vaseho uctu, kdy a jaka sla komunikace a take, jaky je aktualni stav provizi. Poprosim o zaslani prihlasovaciho emailu na hardyn(z)tipli.cz. Dekuji.

    Preji hezky den,
    Michal Hardyn, CEO Tipli
    www.tipli.cz | www.tipli.sk | www.tipli.pl
    • 700.000 registrovaných uživatelů za první 2 roky na trhu
    • Největší tuzemský cashback portál
    Naposledy upravil Michal101 : 11.12.2018 v 22:14

  27. Děkuji ale já nemám co skrývat před ostatními. Neodpověděl jste mi na mé tři otázky, které jsem se ptal. Já stav učtu a ani ověření zpráv nežádám. Chci vědět to, na co se ptám.

    Otázka tedy zní jako konkrétně má deaktivace účtu affil partnera v současnosti kdy ještě není spuštěn nový program pomoci?

    Druhá otázka je, proč jste nekontaktovali partnery a neinformovali jejich o tom, že k deaktivaci účtu přijde?

    Třetí otázka. Napište přesné datum kdy došlo k deaktivaci účtů partnerů tedy přesný den a zda se deaktivace affil účtů týkala pouze některých nebo celé síti.

    Toto jste napsal: "Všechna data o provizích jsou vždy k dispozici na vyžádání přes e-mail, jak byli všichni affiliate partneři na začátku spolupráce o dočasném omezení informování."

    Můžete nám všem upřesnit jak konkrétně jste nás o omezení informovali? (Myslím deaktivaci učtu)


    Pokud si všimnete jako formuluji text, tak nesmíte přehlédnout to, že se ptám za nás všechny, které to zajímá. Pokud je vše korektní, tak nebude pro vás přece problém odpovídat na ty jednoduché otázky veřejně.

  28. Diky za rychlou reakci. Zminujete zajem o dodatecne informace ke kontaktovani partneru. Je mi lito, ze moje drivejsi odpoved nevyznela jasne. Jak jsem uvadel, partnery jsme kontaktovali - s některými jsme se setkali, některým telefonovali, některým poslali email. Bohužel to vypadá, že k vám se zpráva nedostala. To je mi lito, ze doslo k takovemu nedorozumneni.

    Nabízel jsem vám, že ověřím, zda a kdy vám byla zpráva poslána. Proto jsem vás poprosil o email, pod kterým jste registrovaný na Tipli pro doporučování odměn. Bez této informace bohužel nemůžeme situaci ověřit.

    Jeste doplnim, ze celou situaci jsem se pokusil s kolegy shrnout v clanku o affiliate programu Tipli zde.

    Preji hezky den,
    Michal Hardyn, CEO Tipli
    www.tipli.cz | www.tipli.sk | www.tipli.pl
    • 700.000 registrovaných uživatelů za první 2 roky na trhu
    • Největší tuzemský cashback portál
    Naposledy upravil Michal101 : 12.12.2018 v 08:35

  29. Jak jsem uvadel, partnery jsme kontaktovali - s některými jsme se setkali, některým telefonovali, některým poslali email. Bohužel to vypadá, že k vám se zpráva nedostala.

    Tato vaše odpověď mi stačí a myslím, že každému z nás. Nebudu to více komentovat, protože to nemá smysl. Ať si každý udělá svůj názor sám. Uráží mě, že si myslíte, že jsme tu všichni hloupí. Tak hloupí, že možná pomalu neumíme ani číst.

  30. Citace Původně odeslal kloplo Zobrazit příspěvek
    Tato vaše odpověď mi stačí a myslím, že každému z nás. Nebudu to více komentovat, protože to nemá smysl. Ať si každý udělá svůj názor sám. Uráží mě, že si myslíte, že jsme tu všichni hloupí. Tak hloupí, že možná pomalu neumíme ani číst.
    Na druhou a třetí otázku jsi mohl dostat odpověď právě do emailu, který jsi sám odmítl poskytnout (takže asi bližší informace reálně nechceš, ale jen se snažíš někoho veřejně lynčovat?). V čem je reálně problém? Povíš nám to? :-)

  31. V čem je reálně problém? Povíš nám to? :-)
    Když si přečteš oficiální komunikaci s Tipli přes e-mail, kterou jeden z partnerů zveřejnil tak pochopíš, že informovat o deaktivaci účtu nebyl zájem. Tento partner dostal naopak ban a pokud si přečteš i ostatní recenze na internetu například na firmách centrum.cz, tak pochopíš, že se blokují účty "nespokojených". Každý jeden publisher dobře ví jak komunikují affil sítě v případě náhlých změn. Pokud vám někdo řekne, že vám deaktivoval účet jen před pár dny a vy víte, že lže, tak si položíte jednoduchou otázku. Proč lže?

    Odpovědět na otázky, kdy byl oficiální datum deaktivace účtů a informaci o tom, zda byly deaktivovány všechny je možné i sem do fóra nebo resp. do toho článku, co včera vytvořili. No tato informace tam chybí. A odpověď, že někomu volali, s někým se setkali a někomu to poslali a když to někdo nedostal tak to "zapadlo" je totální kravina. Vždyť z oficiální komunikaci zveřejněné se sami přiznali, že nic neposlali. To se už ale opakuji protože tohle jsem už psal.

    Je třeba si uvědomit, že partner, který to zveřejnil se vzdal potencionálních provizi za 176 registrovaných klientů, z nichž mohl časem mít peníze. Důvodem byla právě lež o datu deaktivace. Toto není útok "konkurence" Toto je reálná zkušenost jednoho z nás publisherů.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3