Workshop FORPSI Cloud rozptýlí vaše obavy z použití cloudu
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Otázky ohledně Instagram marketingu

  1. Dobrý večer,

    jelikož je před Vánocemi, určitě není k zahození nějaké know-how zadarmo :) Napište zde do vlákna Vaši otázku k marketingu na Instagramu (případně FB) a já Vám zkusím co nejlépe odpovědět.

    Poprosím "rejpaly" aby se zdrželi diskuze.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Mě by zajímalo, jak je to na Instagramu s komentáři pod reklamou. Může je zadavatel reklamy mazat?

    Prohlížím si příspěvky sledovaných a vyjede reklamní příspěvek. Já ho okomentuji. Za dva dny na mě vyjede znovu a můj komentář tam není.

    Vyjádřil jsem se pravdivě o jejich službě, což byl nálet na blbce. Takže opravdu jsou mazat?

    A druhá věc - co přesně musí profil na IG splňovat, aby mohl dávat URL linky do stories?

  4. 1) Ano, dají se mazat, proto jste pravděpodobně neviděl svůj komentář.

    2) Musí mít 10 000 sledujících a více. Případně při placené IG Story reklamě, tam může vložit odkaz pro Swipe up při libovolném počtu sledujících

  5. Dobrý den,

    Vyplatí se IG reklama i pro cílovou skupinu 25-45 let? Přeci jen je to aplikace spíše pro mladé, ale její potenciál je vysoký.

    Předem děkuji

  6. Dobrý den,

    určitě ano, ale záleží taky na Vašem oboru. Pokud uděláte kvalitní cílení a následný re-marketing, je dokonce dost pravděpodobné, že budete mít více konverzí v této věkové skupině než v mladší.

    Obecně se dá říct podle statistik, že na IG je nyní aktivní komunita 13-46 let.

    Řekl bych, že už dávno neplatí, že Instagram je aplikace pro mladé... každý rok přibylo za posledních 5 let okolo 100 000 000 nových uživatelů a růst je nyní exponenciální, tudíž je jen otázka času, než IG předběhne Facebook

  7. Ahoj, od kolika followeru se do komentáře dá dát www odkaz, nebo jaké jsou pro to podmínky? Zatím do dávám do životopisu, ale asi by to chtělo rozšířit i komentář o propagaci. Například jestli by šel dát provizní odkaz do komentáře nebo tak něco.

  8. Citace Původně odeslal Vizionar85 Zobrazit příspěvek
    Ahoj, od kolika followeru se do komentáře dá dát www odkaz, nebo jaké jsou pro to podmínky? Zatím do dávám do životopisu, ale asi by to chtělo rozšířit i komentář o propagaci. Například jestli by šel dát provizní odkaz do komentáře nebo tak něco.
    Do komentáře odkaz vložit nejde, není to limitované počtem sledujících.

  9. Muzete mi prosim presne popsat, jak je to na FB s placenim reklamy? Ja zadam kampan, navolim denni rozpocet, datum kampane od - do a pote ji spustim. Zvolim platbu kartou.

    Z karty se ale hned nestrhne dana castka, ale az za nekolik dni. Je to opravdu az po skonceni kampane? Nebo nekolikrat v prubehu.

  10. Citace Původně odeslal IGPRO Media Zobrazit příspěvek
    Do komentáře odkaz vložit nejde, není to limitované počtem sledujících.
    Ale když nejde vložit do komentáře odkaz, tak jak ho tam uživatelé vkládají? Často vidím příspěvky s textem, hashtagy a pak www odkaz.

  11. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Muzete mi prosim presne popsat, jak je to na FB s placenim reklamy? Ja zadam kampan, navolim denni rozpocet, datum kampane od - do a pote ji spustim. Zvolim platbu kartou.

    Z karty se ale hned nestrhne dana castka, ale az za nekolik dni. Je to opravdu az po skonceni kampane? Nebo nekolikrat v prubehu.
    Je to buď 1x měsíčně, nebo až překročis svůj threshold(většinou začína na 1000 kč a dá se změnit po pár úspěšných platbách)

  12. Citace Původně odeslal Vizionar85 Zobrazit příspěvek
    Ale když nejde vložit do komentáře odkaz, tak jak ho tam uživatelé vkládají? Často vidím příspěvky s textem, hashtagy a pak www odkaz.
    A ses jsi jisty, ze je ten odkaz klikatelny?

  13. Citace Původně odeslal musil.david Zobrazit příspěvek
    Muzete mi prosim presne popsat, jak je to na FB s placenim reklamy? Ja zadam kampan, navolim denni rozpocet, datum kampane od - do a pote ji spustim. Zvolim platbu kartou.

    Z karty se ale hned nestrhne dana castka, ale az za nekolik dni. Je to opravdu az po skonceni kampane? Nebo nekolikrat v prubehu.
    Je to jak již říkal kolega výše. Máte nastavený nějaký limit, po kterém se Vám budou reklamy účtovat.

    V praxi to znamená:
    Pokud máte např. reklamu a 300,- a limit 600,-, FB Vám naůčtuje 300,- až na konci vyuctovaciho období, které máte nastavené.
    Pokud ale vytvoříte další reklamy např. po 500,-, ihned po dodánutí 600,- v součtu Vám FB vyúčtuje Vaše kampaně.

    ---------- Příspěvek doplněn 11.12.2018 v 11:06 ----------

    Citace Původně odeslal Vizionar85 Zobrazit příspěvek
    Ale když nejde vložit do komentáře odkaz, tak jak ho tam uživatelé vkládají? Často vidím příspěvky s textem, hashtagy a pak www odkaz.

    Můžou vložit maximálně odkaz na IG profil, ten se dělá jednoduše: @jménoprofilu

    Hypertextové odkazy Instagram neumožňuje, pouze v BIO, ale v komentářích ne.

  14. @IGPRO Media děkuji Vám za informace. Předpokládám, že ve svém účtu někde již dohledám, na kolik jsou nastaveny ty účtovací limity o kterých píšete.

Hostujeme u Server powered by TELE3