Programování a vývoj, spolupráce v enginu Construct
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Zkušenosti s Amazon personalizací, algoritmus pro doporučování produktů zákazníkům e-shopu

  1. Amazon spustil svůj algoritmus pro doporučování produktů zákazníkům e-shopu.
    Real-time personalization and recommendation | Amazon Personalize | AWS
    • Budete někdo testovat? Nebo už jste to někdo zkoušel? A zkušenosti s tím?
    • Vrací to relevantní produkty? Relevantnější než in-house řešení nebo řešení jiných firem?
    • Cena bude asi záviset na počtu zákazníků/produktů, takže to se ani neptám.
    Sám to zkusím otestovat, nicméně mě zajímají i zkušenosti ostatních.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Jestli plánujete darovat Vaší firmu Amazonu tak OK, jinak bych se obloukem vyhnul .... bohužel mám osobní zkušenost s využitím našich dat Amazonem :(

  4. Amazon ma genialni business plan zalozeny na shromazdovani dat a jejich chytre vyuzivani (v soucasne dobe ej to nejvetsi drzitel dat o nakupnich zvycich, ale samozrejem nejen tech), takze bych se tak trochu bal ze ty data co ode me odejdou vyuzije ke svymu zisku.

    Amazon naprosto realne vyuziva data co ma z prodeju jinych prodejcu aby vybral produktu ktere bude prodavat sam... Takze se ani neboji ty data vyuzivat a vysachovat ze hry i lidi co u nich prodavaj :)

  5. Citace Původně odeslal Tomas Jedno Zobrazit příspěvek
    Jestli plánujete darovat Vaší firmu Amazonu tak OK, jinak bych se obloukem vyhnul .... bohužel mám osobní zkušenost s využitím našich dat Amazonem :(
    Tomuhle moc nevěřím. Pokud myslíš prodej na amazon.com jako reseller, tak jo, to budou určitě dělat, pokud ale myslíš AWS (o čemž je tohle vlákno), nevěřím tomu. Prošli spoustu kontrol, certifikací a auditů. Kdyby se tohle provalilo, jako cloud končí, v USA za to budou obrovské pokuty, dělám s nimi dlouho a nemám náznak, že by se něco takového dělo a vnitřně nemají běžně k datům přístup, služby interně šifrují, aby ani jejich zaměstnanci k tomu nemohli a dbají na to, na vědomé zneužívá pro svoje účely nevěřím.

    Zkoušet tohle na nějakých projektech určitě budeme, už se první firmy ptali. Líbí se mi škálování, integrace s dalšími službami, vypadá to zajímavě. Některé projekty maji Adobe Audience Manager a to je přesně kandidát na změnu. Jinde jedeme poslední dobou spark, to nejspíš nějakou dobu zůstane.

  6. Přesně tak, AWS. Tam by snad mohlo nějaké privacy fungovat a nikdo by ta data neměl k ničemu zneužít...snad to tedy tak bude.

Hostujeme u Server powered by TELE3