Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 21 z 21

Logo Growmax kritika

  1. Vážení kolegové,

    Rád bych Vás poprosil o kritiku loga growmax. Growmax je obchod zaměřený na zahradnictví a umělé osvětlení.

    Zajímá mě:

    1) Váš první dojem
    2) čitelnost loga
    3) Případné názory na úpravu.


    Děkuji předem všem za názory a postřehy.


    Název:  50981.png
Zobrazení: 501
Velikost:  1,13 MB

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dost mi připomíná Baumax teda, abych pravdu řekl, ale proč znova vynalézat kolo. Otázka jestli to nebude lidem podvědomě plést tyhle dvě značky dohromady. A asi nebudu sám, čí úsudek bude dost ovlivněný právě častým setkáváním s Baumaxem v minulosti. Logotyp je jiný, tvary ostřejší, ale prostě pořád vidím Baumax, nemůžu si pomoct :-D

  4. To je jasný Baumax. Vypadá to v pohodě, ale jak je to podobné Baumaxu, působí to na mně jako pantofle na tržnici v devadesátých letech a nápisem Adihas.

  5. 1) Baumax
    2) Baumax
    3) Baumax

  6. Víte, co to připomíná mě? Baumax, kdyby někdo nevěděl.

  7. Název:  640px-BauMax_logo.png
Zobrazení: 467
Velikost:  62,8 KB

  8. Achjo .. stejné logo a podobný sortiment, to fakt ne, nechápu že jste to neviděl sám.

  9. Obávám se, ale, že to celé není náhoda, ale záměr ... Když už jej ten Baumax, tak si udělám třeba Growmax a ta žlutá s červenou se mi taky líbí, udělám to stejně ...
    Bohužel, takový odpad si nemůžete dát ani do referencí ... A on už je tady i pan majitel, tak ať se k tomu vyjádří, jsem zvědavej :D

    Radši doplním ... odpadem to nazývám proto, že je tu právě to logo Baumax, tak by grafika nemělo něco takového vůbec napadnout a jestli to klient po něm chce, tak to odmítnout :)

  10. zároveň tohle nemusí být ani z hlediska zákona košér. Jakmile jsem viděl poslední obrázek s HP, měl jsem v hlavě baumax, je to příliš podobné. Na tom logu není co hodnotit, je to kopie.

  11. Děkuji za Vaše příspěvky a hodnocení.

    Za prvné bych rád uvedl, že my nejsme konkurenční obchod Baumaxu. Co se týče sortimentu, máme ho naprosto odlišný. My se zaměřujeme na grow a jsme čistě zahradnický obchod. Bauhaus je hobby market, kde můžete koupit všechno možné pro domácnost jako jsou dveře, okna, barvy, laky, domácí potřeby, železářství, stavebniny, koupelny, lišty, obrazy atd....


    K Vašemu hodnocení loga: Většina Vás se zaměřila především na barvy. Tím, že máte zafixovanou červenou a žlutou s baumaxem je dáno jejich všeobecnou známostí ve společnosti. Oni ale nemají copyright na barvy, ale na svoje logo. To je jako kdyby jste řekli, že další obchodní řetězec Penny kopíruje Baumax. Neni to podobné? :-) Když by jsme se jmenovali growwy, tak by jsme byly automaticky kopírky společnosti "Penny Market" ? Growmax znamená Maximal grow, tedy maximální růst. Co znamená Baumax mně bohužel známo není, ale určitě to neni naše přímá konkurence.



    I tak Vám ale děkuji za komentáře.



  12. Ono je jedno koho jste konkurence, ale vizuálne je to kopírka Baumaxu, o tom není pochyb :)
    ...a ten web? To fakt nevidíte nebo si děláte srandu?

    Název:  prdel.jpg
Zobrazení: 424
Velikost:  242,8 KB

  13. Ach jo

  14. Penny market prochází rebrandingem.

  15. baumax 100%

  16. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    zároveň tohle nemusí být ani z hlediska zákona košér. Jakmile jsem viděl poslední obrázek s HP, měl jsem v hlavě baumax, je to příliš podobné. Na tom logu není co hodnotit, je to kopie.
    hele, to že máte naprosto odlišný sortiment bych netvrdil. Když budu prodávat shaky a nazvu to McShakeland a hodim si to do červenožlutý, asi taky dojdeme k závěru, že soutěžícím jsem (relevantní trh nemusí být imho 100% shodný, ale baumax určitě dost z vašeho zaměření dělá taky).

    o copyright tak moc nejde, spíš asi o trademark, respektive o nekalou, přiživovací konkurenci

  17. Citace Původně odeslal shop22 Zobrazit příspěvek
    K Vašemu hodnocení loga: Většina Vás se zaměřila především na barvy. Tím, že máte zafixovanou červenou a žlutou s baumaxem je dáno jejich všeobecnou známostí ve společnosti. Oni ale nemají copyright na barvy, ale na svoje logo. To je jako kdyby jste řekli, že další obchodní řetězec Penny kopíruje Baumax. Neni to podobné? :-) Když by jsme se jmenovali growwy, tak by jsme byly automaticky kopírky společnosti "Penny Market" ? Growmax znamená Maximal grow, tedy maximální růst. Co znamená Baumax mně bohužel známo není, ale určitě to neni naše přímá konkurence.
    Nejsem zrovna velky nemcinar (vubec...), ale stejne jako tam mate grow, tak oni jako puvodne rakusane tam maji nemecke bau, jako bauen - stavet, protoze jsou hobbymarket - snad, ja tam nechodim :-)
    Ty weby jsou opravdu hodne podobne, to je snad jeste horsi, nez to logo, protoze to vypada okopirovane.
    Proc vlastne ta cervena, kdyz to ma byt vsechno o grow zelenych roslin, nerikam primo zeleneho listu :D Ze je zluta jako svetlo, to chapu, ale cervena? Cervene ledky? Proc tolik cervenych ledek?
    Jisteze to neni vase konkurence, oni jsou totiz mnohem vetsi :-) A ten sortiment se prekryva - jejich sortiment vypada jako superset toho vaseho (prodavaji sireji, vy se vice specializujete...)
    Clovek by si to klidne mohl splest s baumaxem...

    ---------- Příspěvek doplněn 20.11.2018 v 22:02 ----------

    Jeden zanikly trademark growmax delal osvetleni, a druhy stale platny dela sensoriku pro pestovani, monitoring skleniku apod., se spis divim ze ve free hledani vyjelo jen toto, cekal bych vice ochrannych znamek.
    A ted kdyz na to koukam tak najednou mate web zeleny a kazi vam to cervene logo :D

  18. Mně by vzhledem k Vašemu sortimentu seděly barvy na logu modrá a zelená. Zelenou bych dal jako podklad a modrý nápis. Bude to ladit ke stránkám i k sortimentu. Modrá může znamenat třeba vodu a zelená ty rostliny a obecně potřeby pro zahradu. Nebude to vypadat jako kopie a bude to originální i vzhledem k sortimentu. A pokud chcete být hodně originální, tak bych k tomu ještě dal třeba květinu (ale nějakou hezkou) s kapkama vody nebo něco, aby to vyniklo a přitom nepůsobilo kýčovitě a bylo to originální. To je totiž dnes to nejtěžší - zaujmout v té obrovské konkurenci zákazníka a i ta maličkost jako je logo může znamenat rozhodnutí, že u Vás zákazník nakoupí spíš než u konkurence.

  19. Mě vždycky na výtvarce říkal učitel, že zelená modrá, pro blázny dobrá :-D ta kombinace není prostě moc dobrá a ne vždy funguje.

  20. Tak samozřejmě se tam nemůže dát jakákoli modrá se zelenou, ale musí ji vybrat někdo s citem pro barvy a design. Ten výrok učitele je geniální. :D Mně by to sedlo ke stránkám bude to vypadat dobře zvolil bych barvy, které už na stránkách jsou.

  21. No když to vidím bez kontextu, zdá se mi, že je to nějaké logo pro produkt, který řeší jistý problém starších pánů. Myslím, že to bude tím technicky vypadajícím fontem a k akci vyzívající barevnou kombinací. A samozřejmě také užitím slov "grow" a "max"

  22. Na webu jsou pomíchané všelijaké barvy, které nesedí k logotypu a identitě. Červeno žlutá kombinace (logo), menu panel zelený, tlačítka modrá :-).

Hostujeme u Server powered by TELE3