Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Chatboti s realizací přes Manchat - využíváte?

  1. Zdravím, stále někde narážím na toto téma: https://blog.shoptet.cz/messenger-marketing-facebook/ ... chatboti s realizací přes Manchat. Používáte to někdo a s nějakými výsledky? Já si vůbec nedokážu představit, jak se to používá. Můžete mi to někdo osvětlit? Chápu, že se nastaví komunikace, ale nechápu kdo se oslovuje, přes co a jakým způsobem. Co by to mělo dělat?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. V pripade fb mass chatbotu komunikujete s lidmi skrze zpravy na svem uctu a to bez zasahu obsluhy uctu. Muzete nastavit scenare ala IVR. Muzete na ne pak posilat kampane s nabidkami apod.

  4. Já nepoužívám....až to bude plně Tauring kompatibilni, tak mám v plánu pomocí chatbotů řešit také pohovory a obecně interní procesy...

  5. u nás to nasadily některé banky a jedna pojišťovna. Výsledky jsou zatím rozporuplné a je složité měřit konverze. Naopak daleko lépe se to uplatňuje jako chytrá nápověda, pokud někdo dlouho něco hledá v administraci/samoobluze, tak mu vyskočit nápovědu s rychlým odkazem (ala pana sponku), na omezené množství návštěvníků nasadil Vodafone.

    Lidé mají pocit, že jednají s člověkem, nechápou, že to je robot a pak jsou dost rozčílení, když jim řádně nerozumí a mele si svoje. Dokonce byl pokus jako chatbota nasadit japonského malého robota do prodejny, kupodivu to mělo násobně lepší ohlas, lidé od takového malého roztomilého robota neočekávají lidskou konverzaci a jsou příjemně potěšeni každou blbostí nebo nápadem co jim odpoví. Je ale otázka jak na tom založit byznys model, zatím to jsou pokusy.

    Další zajímavé implatnění chatbotů se začíná osvědčovat pro interní účely do velkých společností, kde procesy, lidé a celá struktura je příliš složitá a poskytnout podobné služby pomocí chatbota vypadá, že nese svoje ovoce. Zatím vše ale experimentální nasazení a výsledky se teprve vyhodnocují.

    panpavel27: předpokládám, že myslíš projítí turingovým testem, dnes již bylo několik demonstrací, kdy robot nebyl ve vzorku rozpoznám a nelze to brát jako jasnou hranici schopností.

  6. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    u nás to nasadily některé banky a jedna pojišťovna. Výsledky jsou zatím rozporuplné a je složité měřit konverze. Naopak daleko lépe se to uplatňuje jako chytrá nápověda, pokud někdo dlouho něco hledá v administraci/samoobluze, tak mu vyskočit nápovědu s rychlým odkazem (ala pana sponku), na omezené množství návštěvníků nasadil Vodafone.

    Lidé mají pocit, že jednají s člověkem, nechápou, že to je robot a pak jsou dost rozčílení, když jim řádně nerozumí a mele si svoje. Dokonce byl pokus jako chatbota nasadit japonského malého robota do prodejny, kupodivu to mělo násobně lepší ohlas, lidé od takového malého roztomilého robota neočekávají lidskou konverzaci a jsou příjemně potěšeni každou blbostí nebo nápadem co jim odpoví. Je ale otázka jak na tom založit byznys model, zatím to jsou pokusy.

    Další zajímavé implatnění chatbotů se začíná osvědčovat pro interní účely do velkých společností, kde procesy, lidé a celá struktura je příliš složitá a poskytnout podobné služby pomocí chatbota vypadá, že nese svoje ovoce. Zatím vše ale experimentální nasazení a výsledky se teprve vyhodnocují.

    panpavel27: předpokládám, že myslíš projítí turingovým testem, dnes již bylo několik demonstrací, kdy robot nebyl ve vzorku rozpoznám a nelze to brát jako jasnou hranici schopností.
    Tento test nebyl tuším od roku 1950 prolomen. Mimochodem pro zajímavost tuším, že s touto informací přišla první univerzita v Readingu, kde je její profeser vůbec prvním "humadoidem" tzn.že ovládá robotickou ruku pomocí implantátu, nicméně vycházím z informací cca před 4 lety (aktuálně jsem nepátral). Mimochodem máš odkaz na prolomeni Tauringova testu a práci, která je uznávána odbornou veřejností?

    Co se týče chatbotů ve firemní sféře se mluví hlavně prozatím o nahrazení HR specialistů apod. Nicméně opět vycházím ze starších zdrojů, kde se mluvilo spíše o alternativě ke stávajícím procesům?

  7. Citace Původně odeslal panpavel27 Zobrazit příspěvek
    Tento test nebyl tuším od roku 1950 prolomen ...
    Citace Původně odeslal panpavel27 Zobrazit příspěvek
    ... nicméně vycházím z informací cca před 4 lety ...
    A zřejmě tušíš blbě ... https://en.wikipedia.org/wiki/Eugene_Goostman A ejhle, právě v roce 2014 (před 4 lety) se to podařilo.

    Samozřejmě se můžeme hádat a kritizovat výsledky, jakože kdyby se někdo zeptal na jinou otázku, mnohem záludnější než tu, kterou položil v testu, že by to určitě neprošlo, ale kritizovat po bitvě je tak trochu k ničemu.

  8. Citace Původně odeslal Doctore97 Zobrazit příspěvek
    A zřejmě tušíš blbě ... https://en.wikipedia.org/wiki/Eugene_Goostman A ejhle, právě v roce 2014 (před 4 lety) se to podařilo.

    Samozřejmě se můžeme hádat a kritizovat výsledky, jakože kdyby se někdo zeptal na jinou otázku, mnohem záludnější než tu, kterou položil v testu, že by to určitě neprošlo, ale kritizovat po bitvě je tak trochu k ničemu.
    A existuje aktualně nějaká demonstrace tohoto testu, ktereou si mohu ověřit?

  9. Turingův test je spíše logické cvičení a nikoliv hranice, po které jsou robotu srovnatelní s lidmi. V posledních letech se objevují zprávy o zvládnutí testu robotem, teď zrovna při prezentaci Google Duplexu se také chlubili s tim, že jejich speech je nerozeznatelný s člověkem.

    Jak píše Dockere97, stačí nevhodně položená otázka nebo naopak třeba jiný jazyk a test je “prolomen”. Nikde nejsou jeho pravidla zakotvena, doteď to bylo technicky přiliš vzdálené, dnes se již nadazují chatboti (viz tohle vlákno), které často uživatelé ani neodhalí a považují je za lidi, vždyť to je ten nejlepší příklad, že turingův test lze zvládnout :)

  10. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    Turingův test je spíše logické cvičení a nikoliv hranice, po které jsou robotu srovnatelní s lidmi. V posledních letech se objevují zprávy o zvládnutí testu robotem, teď zrovna při prezentaci Google Duplexu se také chlubili s tim, že jejich speech je nerozeznatelný s člověkem.

    Jak píše Dockere97, stačí nevhodně položená otázka nebo naopak třeba jiný jazyk a test je “prolomen”. Nikde nejsou jeho pravidla zakotvena, doteď to bylo technicky přiliš vzdálené, dnes se již nadazují chatboti (viz tohle vlákno), které často uživatelé ani neodhalí a považují je za lidi, vždyť to je ten nejlepší příklad, že turingův test lze zvládnout :)
    Já měl zato, že zrovna Google musel implementovat recaptcha test v několika verzích, aby dokázal vůbec filtrovat boty od normálních uživatelů.

    A jaký vlákno Tomáši dokáže odpovědet na zvídavé otázky webtežníků jinak než lidským faktorem? Vždyt i korporace jako Microsoft implementovali Cortanu a její verze a nedokaží ani smysluplně reagovat na anglické příkazy.

    Z logiky věci by museli první odpadnout překladatelé - určitě by ani lokalizované verze Google translate s machine learningem (s jeho nedávnou podpora u cz verze) nemohl text překládat stylisticky špatě, když by chtěl k tomu adekvátně reagovat. Trochu mi to připomína stále
    90s a úvod do programováni kdy tyhle slovníky a databanky frčeli.

    Dokonce bych se tě odvážil odkázat na některé práce a představy, což se neodbážím protože moje znalosti jsou a vždy budou menší než tvoje.

    Nicmémě mi to přijde i dnes přeceněnné a za čím si každopádně stojím je to, že na stroj stále nemůžem delegovat práci.

    A i kdybych byl mimo, neběřím že díky tomu dnes Beraniste zefektivní procesy ve svém byznyse natolik, že se mu to aktuálňě vyplatí implementovat pro svůj byznys...

  11. Citace Původně odeslal panpavel27 Zobrazit příspěvek
    Já nepoužívám....až to bude plně Tauring kompatibilni, tak mám v plánu pomocí chatbotů řešit také pohovory a obecně interní procesy...
    "Tauring" misto Turing pouzival tvrdosijne vzdy jen Kruciano/panv.
    Takze si tady z nas uz zase jen delas prdel, jak neco udajne planujes vyuzivat... Zacni neco doopravdy delat a vykasli se na Webtrh, nikam to nevede.

  12. Jenom tahají peníze z investorů a tváří se, že je otázkou měsíců, kdy plnohodnotně splknem s robotem. Budeme rádi, když se toho dožijem.

  13. Vrátím se k původnímu dotazu a odpovím na něj.

    Manychat spojíte se svoji stránkou na Facebooku. Přímo v Manychatu pak vytváříte komunikační strom od úvodní zprávy až po tlačítka odkazující na Váš e-shop/web. Možnosti využití zejména v ecommerce se nabízí celá řada. Záleží na vaší kreativitě a časové investici kterou do tvorby chatbota vložíte.

    My jsme například vytvořili vyhledáváč parfému, který vám na základě vašich preferencí doporučí konkrétní parfém k nákupu, můžete si ho vyzkoušet sami zde: https://m.me/notino.cz?ref=ff

    Největší výhoda celého chatbot messenger marketingu je možnost zasílání hromadných zpráv (funguje stejně jako e-mail marketing). Open rate a Click rate dosahuje několikanásobně vyšších hodnot než u klasického e-mailingu.

    Doporučuji vyzkoušet, není to drahé, je ale třeba velká časová investice pro vytvoření dobrého produktu.

  14. Citace Původně odeslal Adamko Zobrazit příspěvek
    My jsme například vytvořili vyhledáváč parfému, který vám na základě vašich preferencí doporučí konkrétní parfém k nákupu, můžete si ho vyzkoušet sami zde: https://m.me/notino.cz?ref=ff
    Moc hezky self promo. Ale profik nedoporuci Manychat pro perfekcni ecommerce / marketing. Je to jako zacinat s Prestashop a, stravit tam mladi a pak prechazet na neco lepsiho, protoze to proste neni ono.

    Ja doporucuji Chatfuel + Dialogflow. To je sila. To je cesta, ktera bezvadne funguje a ma daleko vice moznosti :)

  15. Raději demonstruji možnost využití na jednom odkazu a osobní zkušenosti, než na odstavcích.

    Já sám využívám výhrádně zmíněný Chatfuel který obohacuji dalšími službami stejně jako ty.

    Začátečníkovi ale raději doporučím Manychat (Mimochodem se na něj i ptal). Je totiž pro začátečníka uživatelsky mnohem přívětivější a ve výsledku na něm lze nastavit totožné funkce jako na Chatfuel.

    Přeji hezký den :)

  16. Citace Původně odeslal Adamko Zobrazit příspěvek
    Raději demonstruji možnost využití na jednom odkazu a osobní zkušenosti, než na odstavcích.

    Já sám využívám výhrádně zmíněný Chatfuel který obohacuji dalšími službami stejně jako ty.

    Začátečníkovi ale raději doporučím Manychat (Mimochodem se na něj i ptal). Je totiž pro začátečníka uživatelsky mnohem přívětivější a ve výsledku na něm lze nastavit totožné funkce jako na Chatfuel.

    Přeji hezký den :)
    Ja nikdy nic nedemonstruji. Zacatecnikovi bych nikdy Manychat nedoporucil, stejne jako nikdy nedoporucil aby si sami delali web. Je to hloupost a nikdy to nedopadne dobre, protoze zabiji si tim cas a vysledek bude na dve veci.

    Manychat nikdy nebude mit moznosti jako Chatfuel. Proto z Manychatu davno vsichni hipsteri presli na Chatfuel a ty vice IN pouzivaji k tomu Dialogflow.

    I Tobe hezky odpoledne :)

Hostujeme u Server powered by TELE3