Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej Ferwer.cz – Inkkas obuv a doplňky

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 9. 11. 2018
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Zdravím,
z důvodu časové vytíženosti jsem se rozhodl prodat projekt. Jsem prvním majitelem a ten kdo vše zorganizoval, nejedná se o žádný horký brambor. Projekt existuje 4. rokem a začal, jako velkoobchodní zastoupení značky Inkkas, které následně přerostlo v létě 2015 v retail a od té doby díky daleko většímu příjmu tak i zůstal.
w: https://www.ferwer.cz
f: https://www.facebook.com/inkkasczech
i: https://www.instagram.com/ferwer.cz/
Prodej zahrnuje:
Eshop - Původně na www.topshelf.cz (2015-2018/3) Důvodem byla starší technologie a ne úplně uspokojující konverzeschopnost webu (0,4-0,7 %). Nový web je optimalizován ve všem co je možné a proto se pohybujeme okolo 2 %. Zboží je velice zajímavé a značka Inkkas je už v ČR dobře známá a ferwer.cz je jediné místo kde jí pořídíte. Web stojí na redakčním systému Prestashop. Jádro je však modifikováno dle naších potřeb. Eshop je optimalizován dle posledních standardů, a to z hlediska rychlosti načítání, tak i z hlediska uživatele. Obsahuje veškerá nutná napojení. Export objednávek dopravcům, platební systémy Gopay, Twisto či QR platba bankovním převodem. Komunikaci se zákazníky obstarává messenger - nejpohodlnější způsob pro zákazníky. Web automaticky dopočítává dobu potřebnou pro dodání zboží a prezentuje jí zákazníkovi. Samozřejmostí je i napojení na zbožové srovnávače.
Stránky jsou optimalizovány i z hlediska SEO. Tzn. že veškeré podstránky i fotografie mají meta popisky, resp. alternativní popisky u fotek. Vše tvořeno profesionálem v souladu s celkovým konceptem a plánem propagace eshopu. Url adresy jsou upraveny dle posledních standardů vyhledávacích robotů. Filtry jsou indexované, tzn. že nejsou pouze nástrojem pro zákazníky, ale i prostředkem pro vyhledávače k orientaci. Běží i sledování pozic a alrty na aplikaci Semor.
Šablona je uzbůsobená i pro mobilní zařízení. Opět je vše stanoveno dle posledních standardů a požadavku vyhledávačů. Mobilní verze je responzivní a¨"odlehčená". Pro všechny stránky je vytvořená duplicitní verze s menšími obrázky i méně html a java prvky.
Sklad - Ten obsahuje zboží v hodnotě přesahující 800 tisíc, a ktomu kredit u dodavatelu ve výši dalších 50+ tisíc.
Zákazníky - Hlavní placeným prodejním kanálem je Facebook, jelikož nabízí nejefektivnější způsob představení produktu. Naše cílové skupiny jsou diametrálně odlišné v rozhodování. Jedna hledá unikátní vzhled a barvy, zatím co druhá příběh. Business účet má historii (spend 1,5 mil) a k dispozici i managera, pro rychlé a efektivní řešení problémů. Náš přístup je však komplexní Využíváme i Adwords a Sklik. Zde se zaměřujeme na akvizici ve vyhledávání a remarketing přes obsah.
Spolu s eshopem Vám předáme i naše znalostní v oblasti propagace. Projekt má vysoké ambice, proto i přístup k realizaci tomu dopovídá. Veškeré komunikační kanály na sebe navazuji. Naše fanouškovská základna čitá na 30 tisíc lidí na Facebooku a dalších téměř 3 tisíc na Instagramu. Vše je získáno organicky, bez žádných nákupů. Díky tomu máme k dispozici skupinu lidí, kteří naše značky sledují a dále rozšiřují. Navíc je tato skupina klíčová z hlediska prodejů.
Implementovaný je i affiliate program přes CJ.com, givt a domluvená kontinuální spolupráce s více než 20 influencery, kteří pravidelně odebírají zboží a propagují obchod.
Obsahovou podporou pro stránky i SEO je náš blog, kde publikujeme aktuální příspěvky 3 krát za měsíc. V současnosti máme dvě copywriterky, které mají odlišný styl psaní, avšak dohromady tvoří skvělý kontent. Blog je optimalizován pro vyhledávání a díky své struktuře generuje velké množství organických návštěv.
Značka - Fair wear, neboli Ferwer vznikala v konzultaci s profesionály na brandy a k dispozici budete mít i manuál jak správně interpretovat hodnoty, případně si je samozřejmě můžete transformovat dle své potřeby.
Prodjena - máme k dispozici funkční prodejnu na místě se skvělým poměrem cena/výkon. Je unifikovaně vybavená ve dřevěném stylu.
Data - k dispozici budete mít databázi více než tisíce fotek, které jsou z velké částí inhouse produktem.
Konatkty - spojíme Vás přímo s dodavateli i s lidmi, kteří doposud udržovali chod podniku (PPC, SEO, Copy, Účetní, Spedice, Fotografka, Sociální sítě, atd.)
Velkoobchod - K dispozici máme i kontakty pro velkoobchod, jelikož většinu naších značek zastupujeme exkluzivně. Velkoobchod nebyl z naší strany poslední rok řešen, ale je zde velký potenciál pro transformaci zaměření na tento způsob prodeje.
Další projekty - firma vlastní i doménu a web v plenkách pod názvem amazonika.cz, který by se měl zabývat oblečením se stejným motivem jako obuv na ferwer.cz
Projektu bylo věnováno opravdu veškeré úsilí několika lidí, proto upřednostňujeme toho kdo zachová směr a podstatu projektu. Samozřejmě tím nevylučujeme i zájemce, kteří budou chtít projekt použít jako platformu pro své zboží.
Vážné zájemce neváhejte nás kontaktovat, vše dovysvětlíme a provedeme celým projektem.
34 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
0 hodnocení
členem od 16. 7. 2014
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E