Zadejte hledaný výraz...

Reklamácia na dobierku

IAemotion
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 11. 2018 12:39:06
Hladal som nejaké skúsenosti obchodníkov, no nič moc som nenašiel.
Zákazník nám poslal reklamáciu s dobierkou vo výške poštovného. Vopred poslal fotografie reklamovaného produktu na mail kde sa informoval, či mu budú náklady na vrátenie uhradené. Odpísal som, že v prípade uznania reklamácie mu budú preplatené všetky náklady.
Som povinný takýto balík s dobierkou prevziať. Na 99% si myslím, že nie, ale s inšpekciou nemám 2X dobré skúsenosti a teda by som sa rád vopred poradil. Neviem totiž, či to nie je prípad ako pri vrátení nákladov za dopravu pri odstúpení od zmluvy. Ak to v OP nie je uvedené náklady som povinný uhradiť a ak to uvedené v OP je tak povinný nie som.
Ďakujem za váš názor.
8. 11. 2018 12:39:06
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373720
Nejste. Nicmene na Slovensku je jiny reklamacni proces nez v CR. Nejsem si jist, zda nahodou na slovensku se nehradi postovne i v pripade neuznane reklamace.
8. 11. 2018 12:40:49
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373719
tallpa
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
8. 11. 2018 12:41:25
Já bych nepřevzal, ale proto že mám v reklamačním řádu napsáno, že nesmí být zasláno na dobírku a pokud ano, nebude převzato...
8. 11. 2018 12:41:25
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373718
IAemotion
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 11. 2018 12:45:08
Aj keby to tak bolo, nemôžem vopred vedieť, že mi v zásielke nezaslala napr. tehlu.
Napsal Radek O.;1494760
Nejste. Nicmene na Slovensku je jiny reklamacni proces nez v CR. Nejsem si jist, zda nahodou na slovensku se nehradi postovne i v pripade neuznane reklamace.
8. 11. 2018 12:45:08
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373717
Ano, nemate povinnost prebirat zasilky na dobirku. Jde jen o to, ze jste odepsal, ze v pripade uznani reklamace mu naklady uhradite a ja si prave nejsem jisty, zda to na Slovensku neni automaticky. Nicmene i kdyby ano, dobirku prebirat nemusite.
8. 11. 2018 12:48:01
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373716
IAemotion
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
8. 11. 2018 12:50:43
Ďakujem pekne za radu. V tom prípade máte samozrejme pravdu a chybne som sa vyjadril. Reklamácie v podstate nezamietame žiadne a teda z toho obavu nemám.
Napsal Radek O.;1494769
Ano, nemate povinnost prebirat zasilky na dobirku. Jde jen o to, ze jste odepsal, ze v pripade uznani reklamace mu naklady uhradite a ja si prave nejsem jisty, zda to na Slovensku neni automaticky. Nicmene i kdyby ano, dobirku prebirat nemusite.
8. 11. 2018 12:50:43
https://webtrh.cz/diskuse/reklamacia-na-dobierku/#reply1373715
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit