Prodej módní značky DANNYS clothing
Zobrazují se odpovědi 1 až 8 z 8

Zpětná vazba k eshopu - www.kovnazed.cz

  1. Dobrý den,

    prosím o Vaše cenné rady a zkušenosti. Na zakázku jsem si nechal vytvořit eshop na zboží které vyrábíme.

    Eshop běží na shoptetu, funguje teprve 3 dny.
    Budu rád za každou radu

    Díky

    www.kovnazed.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Prijdu pres mobil. Mate tam 4 benefity. 90 dni zaruka spokojenosti. Nechapu co si pod tim predstavit. Klikam na to ze to bude vysvetleno a nic. Co to je?

    Pod tim ze umisteni na zed pomoci drzaku. Zrejme to ma byt jakoze benefit. Ale zase si rikam ze ten drzak stejne musim pridelat takze si nepomuzu ne? Navic opet nevysvetlene.

    Kdyz mate u produktu ze musim magnety pridelat vruty ale ty nejsou soucasti baleni neni na miste upsekling v kosiku? Nebo ty tri vruty v cene 20 kc pridavat jako darek?

    Jinak je to stylovka ae uplne to tak nepusobi. Tech vzoru je dle meho desne malo.

    Ale jinak fajn

  4. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Prijdu pres mobil. Mate tam 4 benefity. 90 dni zaruka spokojenosti. Nechapu co si pod tim predstavit. Klikam na to ze to bude vysvetleno a nic. Co to je?

    Pod tim ze umisteni na zed pomoci drzaku. Zrejme to ma byt jakoze benefit. Ale zase si rikam ze ten drzak stejne musim pridelat takze si nepomuzu ne? Navic opet nevysvetlene.

    Kdyz mate u produktu ze musim magnety pridelat vruty ale ty nejsou soucasti baleni neni na miste upsekling v kosiku? Nebo ty tri vruty v cene 20 kc pridavat jako darek?

    Jinak je to stylovka ae uplne to tak nepusobi. Tech vzoru je dle meho desne malo.

    Ale jinak fajn
    20kč je moc, tak 2kč :)
    nevím co hodnotit ... + moc zboží není v nabídce

  5. Vy jste kdo? Anglicky neumím -:) Lorem ipsum text

  6. Sla jsem z mobilu. Uvodni stranka - male pismo, prectu jen to prostredni nejvetsi, zbytek s velkymi obtizemi, spis na zoom. Problem s ocima nemam :)) design je skvely, alespon mi se opravdu moc libi, a to asi po dlouhe dobe nejaky eshop s opravdu prijemnym designem a barevnou skalou. Problem vidim v menu kde neni doprava a platba - asi jedna z nejdulezitejsich zalozek. Mate to jen dole prtavym nevyznamnym pismem. Proc?? Kdyz uz klikam na dopravu, chci vedet cenu dopravy. Ne ze se musim proklikat kosikem a az pak zjistit cenu dopravy. Nevidim duvod, proc ji v "doprava" uvedenou nemate. Nebo je snad zdarma? To asi ne. :)
    Kdyz pisete vsude vy s velkym V, tak aspon dodrzujte konzistenci a piste to tak vsude. Nepusobi dobre, kdyz je jedna veta takova a druha makova.
    Produkty - krasne, mit prachy navic tak kupuju! A cena je super. Co mi vadi - jen jedna fotka u prpduktu, rada bych videla fotku toho zaveseni, moc nevim co si mam pod magnety predstavit.
    Platba-nesnasim, kdyz nemuzu platit kartou. Fakt, pokud jde o produkz ktery ma i konkurence, jdu okamzite ke konkurenci. Nicmene chapu, ze jde o specificky segment a klidne bych koupila i prevodem. Ale nesnasim to.
    U vyberu dopravy bych dala vic do popresi vyber pobocky zasilkovny. Pismo je nenapadne a tak mi vyskoci chyba ze jsem nezadala pobocku. Az pak jsem si vsimla toho kde ji vlastne mam zadat. :)

  7. Pochvala za plnou, skutečně 100% přístupnost z iPhonu i OS X se zapnutým Voiceoverem. Krásně všechno čte a tak by to mělo být. Nicméně na začátku mi to čte něco jako přihlásit se, registrovat se, zpět do obchodu a až poté mi to čte název obchodu a položky. Akorát že ty tlačítka přihlásit se, registrovat a zpět do obchodu nejsou prý v mobilní verzi na iPhonu s větším písmem vidět. U ostatních stránek jsem tento problém zatím neměl. Až toto opravíte, funkčnost bude excelentní stejně jako je teď ta přístupnost.
    Na obsah stránek se ještě zaměřím dnes později odpoledne a svůj příspěvek poté rozšířím o postřehy.

  8. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Prijdu pres mobil. Mate tam 4 benefity. 90 dni zaruka spokojenosti. Nechapu co si pod tim predstavit. Klikam na to ze to bude vysvetleno a nic. Co to je?

    Pod tim ze umisteni na zed pomoci drzaku. Zrejme to ma byt jakoze benefit. Ale zase si rikam ze ten drzak stejne musim pridelat takze si nepomuzu ne? Navic opet nevysvetlene.

    Kdyz mate u produktu ze musim magnety pridelat vruty ale ty nejsou soucasti baleni neni na miste upsekling v kosiku? Nebo ty tri vruty v cene 20 kc pridavat jako darek?

    Jinak je to stylovka ae uplne to tak nepusobi. Tech vzoru je dle meho desne malo.

    Ale jinak fajn

    Dobrý den,

    Benefit opraven, děkuji za upozornění.

    Ano, magnetický držák je jako benefit, protože kdokoliv jiný na to může kypnout lepidlo a přilepit to, to že my jsme si vymysleli magnetické držáky/upínače tak to propagujeme jako náš benefit protože zatím jsem neviděl nikoho s podobným nápadem na českém webu.

    Nevím co tím myslíte "upsekling v košíku" ? ale jinak rádi by jsme dodávali vruty i hmoždinky ale my jako prodejci netušíme zda zákazník si obraz připevní do dřeva,betonu,zdi nebo železe a do každého materiálu potřebujete jinou hmoždinku.

    Jsme začínající web a produkty průběžně doplňujeme, do vánoce by jsme chtěli mít cca 20-30 produktů skladem

    Díky za reakci


    Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    20kč je moc, tak 2kč :)
    nevím co hodnotit ... + moc zboží není v nabídce
    Zboží doplňujeme průběžně


    Citace Původně odeslal Martina Polamová Zobrazit příspěvek
    Sla jsem z mobilu. Uvodni stranka - male pismo, prectu jen to prostredni nejvetsi, zbytek s velkymi obtizemi, spis na zoom. Problem s ocima nemam :)) design je skvely, alespon mi se opravdu moc libi, a to asi po dlouhe dobe nejaky eshop s opravdu prijemnym designem a barevnou skalou. Problem vidim v menu kde neni doprava a platba - asi jedna z nejdulezitejsich zalozek. Mate to jen dole prtavym nevyznamnym pismem. Proc?? Kdyz uz klikam na dopravu, chci vedet cenu dopravy. Ne ze se musim proklikat kosikem a az pak zjistit cenu dopravy. Nevidim duvod, proc ji v "doprava" uvedenou nemate. Nebo je snad zdarma? To asi ne. :)
    Kdyz pisete vsude vy s velkym V, tak aspon dodrzujte konzistenci a piste to tak vsude. Nepusobi dobre, kdyz je jedna veta takova a druha makova.
    Produkty - krasne, mit prachy navic tak kupuju! A cena je super. Co mi vadi - jen jedna fotka u prpduktu, rada bych videla fotku toho zaveseni, moc nevim co si mam pod magnety predstavit.
    Platba-nesnasim, kdyz nemuzu platit kartou. Fakt, pokud jde o produkz ktery ma i konkurence, jdu okamzite ke konkurenci. Nicmene chapu, ze jde o specificky segment a klidne bych koupila i prevodem. Ale nesnasim to.
    U vyberu dopravy bych dala vic do popresi vyber pobocky zasilkovny. Pismo je nenapadne a tak mi vyskoci chyba ze jsem nezadala pobocku. Az pak jsem si vsimla toho kde ji vlastne mam zadat. :)

    Dobrý den,

    Doprava a platba-doplněna, děkujeme za upozornění
    Ceny dopravy doplněny
    s tím velkým "V" to budu muset zkontrolovat při nějakém dlouhém večeru.
    Tak jak říkám, jsme začínající eshop, ale už máme naptaného produktového fotografa. i připravenou stránku s vysvětlením upnutí na stěnu, jen nám stále chybí fotografie.
    Platba- jestli myslíte Gopay- pracujeme na tom už nám chybí jen logo na uvodní stránce a mělo by se spouštět.
    Doprava- díky to je dobrý podnět

    Děkujeme za pochvalu produktů



    Citace Původně odeslal skyppy2000 Zobrazit příspěvek
    Pochvala za plnou, skutečně 100% přístupnost z iPhonu i OS X se zapnutým Voiceoverem. Krásně všechno čte a tak by to mělo být. Nicméně na začátku mi to čte něco jako přihlásit se, registrovat se, zpět do obchodu a až poté mi to čte název obchodu a položky. Akorát že ty tlačítka přihlásit se, registrovat a zpět do obchodu nejsou prý v mobilní verzi na iPhonu s větším písmem vidět. U ostatních stránek jsem tento problém zatím neměl. Až toto opravíte, funkčnost bude excelentní stejně jako je teď ta přístupnost.
    Na obsah stránek se ještě zaměřím dnes později odpoledne a svůj příspěvek poté rozšířím o postřehy.
    Dobrý den,

    Děkuji, budeme očekávat recenzi.

  9. Postřehy - jak vidno, VoiceOver o těchto odkazech v otisku obrazovky ví, avšak nejsou jinak vidět. Možná je to zvoleným stylem a barvou písma možná něčím jiným. Barvy na iMacu nejsou inverzní, protože už to není nutné jako dřív. Takže tím to není.



    walt whitman america poem analysis

    Na 27" iMacu 2017 s OS X 10.13.5 a Safari 11.1.1 nejsou tyto prvky vidět (viz obrázky).

    Na iPhonu X s iOS 11.4.1 a na iPhonu XS s iOS 12 nejsou tyto prvky také viditelné.

    Mohu ještě otestovat na 13" Macboku Air 2017 a na 13" Macbooku Pro Late 2012 Air má OS X 10.13.5 a MB Pro má OS X 10.14.1

    Teď budu trochu hnidopich, ale nesedí mi moc

    Platba
    platba pouze převodem(zdarma) nebo dobírkou(25,-), objednávky odesíláme vždy po přijetí koncové platby na náš účet.
    u zakázkové výroby vždy požadujeme zálohovou úhradu a to 50% z celkové ceny bez dopravného
    To pouze bych tam nedával, protože vy tím vlastně v první části této věty zákazníkovi říkáte Platbu bereme pouze převodem a najednou je tam nebo dobírkou. Být to můj obchod napíšu to tak, jak je to všude, protože zákazník, který častěji nakupuje na internetu je na to zvyklý

    Platba
    Platbu je možné provést zdarna převodem na náš bankovní účet č. 2301523824/2010 nebo dobírkou za 25,--. Objednávky odesíláme v den přijetí platby na náš bankovní účet.
    U zakázkové výroby požadujeme úhradu zálohy ve výši 50% z konečné ceny bez dopravného.
    Já když někde nakupuji online, tak jsem zvyklý, že v platebních podmínkách bude uvedeno i číslo účtu přesto, že už je jednou uvedeno v obchodních podmínkách. Dneska lidi spěchají, proto je lepší mít účet na webu 2x ale tam, kde to zákazník očekává.

    Ještě přejdu zpátky k VoiceOveru na Macu. Neprojel jsem včera úplně celé stránky, dnes jsem tak učinil a objevil jsem tam pár chyb v přístupnosti.

    1. postřeh - dostanu se jen na 2 produkty - jelen hlava a lví hlava. Ostatní asi nejsou správně otagované a proto to nečte a ani mě to nepustí na odkazy (atribut alt). Nevím, do jaké míry lze šablonu Shoptet upravovat.

    2. postřeh - když přejdu na detail lví hlavy, mohu si přečíst ten popis toho produktu. Když jsem se ale snažil si produkt objednat, na tlačítko košíku jsem se přes klávesu TAB nedostal. Místo toho mě to hodilo zpátky do obchodu na doporučené. O toto se opět stará atribut alt. Na iPhonu to funguje, tam je možná mobilní verze lépe zpracovaná. No a ještě košík v horní části stránky dělá problémy.

    Dostanu se v pohodě na Kovové dekorace, výroba na zakázku, obchodní podmínky a dále ve spodní části stránky na všechny odkazy pod nadpisy Informace, O společnost, Kontakt a také na instagram. To je dobře zpřístupněné. Dále se dostanu na ikonky karet a gopay, copyright a vytvořil Shoptet.

    To je ode mě prozatím asi všechno. Pokud budete chtít znovu otestovat úpravy, není problém. Hodně štěstí v prodejích.

Hostujeme u Server powered by TELE3