Postavíme Vaši firmu na nohy
Stránka 3 z 3 PrvníPrvní 123
Zobrazují se odpovědi 61 až 73 z 73

Electroworld zrusil objednavku

  1. Citace Původně odeslal aheadnology Zobrazit příspěvek
    Jakoze jim to soud prominul? Nebo tím myslíš jen to, ze byli zákazníci líní?

    V Čechách jsou obecně lidi strašně líní to řešit. Proto bohudík za každého, kdo se ozve a trochu (velké, ale určo nejen je) firmy přitlačí.

    Až tady bude od zákazníků příliš silný tlak na firmy, tak to pak mužem řešit. Zatím to moc nehrozí.

    Zatím je problémem stát...
    on bude problem v mnozsti zakonu a nulove motivaci a vzdelavani lidi k tomu, aby se branili. V Evrope je model, ze stat vsechno vyresi. Kdyz neni nekdo spokojeny, tak se na to prijme dalsi zakon a tak se jde dal. Jsou trhy, kde jsou velmi siroke mantinely, ktere vedou k maximalni smluvni dohode mezi firmou a kupujicim. A je to trh, kde to relativne funguje v te mire, ze tam jsou zakaznici zvykli se branit. Stat udela jen siroke mantinely, vytvori prostredi, kde se da rychle domoci vysledku a je to tam.
    Holt mame to jinak. Verim tomu, ze kdyz si v Bruselu nekdo vsimne toho, ze eshopy stornuji objednavky, zalozi se urad, ktery nad tim bude dohlizet a spotrebitel bude zase o krok linejsi sam neco resit.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Dělá to Alza, dělá to CZC, dělá to Lidl, dělá to Tesco......chcete další případy?

  4. Ano robia to hlavne vacsi hraci, lebo vedia, ze sa bude malokto branit. Ak sa vsak clovek brani, vedia cuknut prakticky hned.

    Pred niekolkymi rokmi som si vyhliadol jeden brandovany telefon u nemenovaneho oranzoveho operatora. Nechcel som ho na "pausal", ale chcel som ho zobral v plnej cene. Telefonicky som si overoval dostuponost, a telefon bol najblizsie na predajni cca 70km odomna. Ked som tam dorazil, tak predavacka mi ho ukazovala, a ked zistila, ze pausal nechcem, zrazu nebol na predaj - pretoze podla ich "podmienok" su telefony hlavne na pausal (presne znenie si uz nepamatam).

    Kedze som do vtedy robil ako obchodny zastupca a zaroven zacal podnikat v podobnej sfere, zakony (najma spotrebitelske) som ovladal - a vedel som, ze predaj tovaru, ktory je nejakym sposobom obmedzeny napr. na predaj zo sluzbou, musi mat aj variantu bez obmedzeni. Ked som trval na predaji, zacali sa ku mne spravat arogantne, ja som bol do tej chvile nadmieru slusny. Nepomahalo citovanie zo zakona, ani to, ze mi do telefonu povedali, ze ho maju a ja som sa drbal 70km ku nim.

    Praskli mi nervy, a zavolal som na Slovensku obchodnu inspekciu priamo pred nimi, s hlasitym reproduktorom. Reakcia SOI bola, ze tovar mi musia predat, a mam podat podnet, ze oni ho vyriesia. A ZRAZU CO SA NESTALO? Takych milych predajcov svet nevidel. Este aj puzdro k telefonu som dostal gratis (alebo tusim za korunu).

    Co s toho vyplyva? Keby som sa nepostavil za svoje prava, a len mavol rukou, nic by som neziskal a prejazdil 140km zbytocne. Keby toto robil kazdy, kto je v neprave, zili by sme podla mna niekde inde.
    Naposledy upravil ne : 26.10.2018 v 11:11

  5. Citace Původně odeslal ne Zobrazit příspěvek
    Ano robia to hlavne vacsi hraci, lebo vedia, ze sa bude malokto branit. Ak sa vsak clovek brani, vedia cuknut prakticky hned.

    Pred niekolkymi rokmi som si vyhliadol jeden brandovany telefon u nemenovaneho oranzoveho operatora. Nechcel som ho na "pausal", ale chcel som ho zobral v plnej cene. Telefonicky som si overoval dostuponost, a telefon bol najblizsie na predajni cca 70km odomna. Ked som tam dorazil, tak predavacka mi ho ukazovala, a ked zistila, ze pausal nechcem, zrazu nebol na predaj - pretoze podla ich "podmienok" su telefony hlavne na pausal (presne znenie si uz nepamatam).

    Kedze som do vtedy robil ako obchodny zastupca a zaroven zacal podnikat v podobnej sfere, zakony (najma spotrebitelske) som ovladal - a vedel som, ze predaj tovaru, ktory je nejakym sposobom obmedzeny napr. na predaj zo sluzbou, musi mat aj variantu bez obmedzeni. Ked som trval na predaji, zacali sa ku mne spravat arogantne, ja som bol do tej chvile nadmieru slusny. Nepomahalo citovanie zo zakona, ani to, ze mi do telefonu povedali, ze ho maju a ja som sa drbal 70km ku nim.

    Praskli mi nervy, a zavolal som na Slovensku obchodnu inspekciu priamo pred nimi, s hlasitym reproduktorom. Reakcia SOI bola, ze tovar mi musia predat, a mam podat podnet, ze oni ho vyriesia. A ZRAZU CO SA NESTALO? Takych milych predajcov svet nevidel. Este aj puzdro k telefonu som dostal gratis (alebo tusim za korunu).

    Co s toho vyplyva? Keby som sa nepostavil za svoje prava, a len mavol rukov, nic by som neziskal a prejazdil 140km zbytocne. Keby toto robil kazdy, kto je v neprave, zili by sme podla mna niekde inde.
    a tu statistiku toho, kdo to dela a kdo mene mate odkud? Dle meho vychazite z toho co slysite a je logicke, ze o takovem pripadu uslysite casteji u nekoho kdo udela 10000 objednavek nez u nekoho kdo udela 100 objednavek. Otazkou je, zda ti velci to naopak nemaji mene, nez ti mali. Ale to asi nikdo nevi.

    Jinak uplne vidim jak se takova Alze lekne SOI/COI s ohledem na to, jak si vesele prodavaji o svatcich apod.

    Kazdopadne bijte se za sva prava jak jen to jde. Je to jen dobre. Vice takovych.

  6. Ano, vychadzam z toho co pocujem a z toho co som riesil (aj pre znamych), a takmer vylucne slo o velke firmy. Avsak svoje prava treba samozrejme uplatnovat vo vsetkych pripadoch, ci sa jedna o zivnostnika Franty alebo nadnarodnej korporacie.

  7. A nemuze ta cetnost velkych subjektu byt prave tim, ze jsou velci? Nicmene relativne na tom mohou byt lepe nez mali.

  8. ano moze :) .. to nerozporujem..

    alebo moze byt cetnost rozdielna aj preto, lebo velku firmu nijak nepolozi pokuta (resp. s nou aj rataju a stale sa im to oplaca), a maleho podnikatela moze dostat aj do existencich problemov..

    napr. tebou spominana Alza.. propaguje na SK zavadzajucu reklamu, dostane par tisic € pokutu, ale zisk z tejto reklamy ju hravo zaplati.. u maleho podnikatela tazko..

    resp. aj pokusy oblbovat zakaznikov, ktorym nestihli vybavit reklamaciu do 30 dni, ze im nemozu vratit peniaze, ale musia si vybrat iny tovar (a ze sa to robi casto). Za pripadnu pokutu sa im to oplaca tiez, lebo vedia, ze rypat do toho bude malokto, lebo su "velky" (maju pravnikov atd atd).. Na maleho podnikatela moze prist podnet podstatne skor, lebo jeho sa zakaznici az tak bat nebudu - ale toto je len moja domnienka, vychadzajuca zo psychologie spravania sa ludi, nie fakt..

  9. Proste ona prava beru s rezervou a proste jak ktera. Kdyz uz obchod probehne a chtel bych reklamovat, tak je pro mne jina situace, nez kdyz mi zrusi objednavku. Zrusi? Tak fajn, uz tam nenakoupim. To je vice, nez nejaka prava. Bohuzel problem mnohych je, ze zrusi objednavku a ... a nakupuji dal. Nejlepsi odmenou prodejce je loajalita. Bohuzel tak se plosne nechovame, proto nektere firmy jedou hranicne a dlouhodobe. Pritom jen spotrebitele (ne COI ci SOI) muzou rozhodnotnou

  10. tak tak pravdu mas.. len u mna s tym rozdielom, ze ak mam chut, resp. zlost, pravo si vydobyjem ale viac ma tam aj tak neuvidia :D

    ako pred piatimi rokmi, ked som si zariadoval novy byt.. v jednom nemenovanom elektre, ktore je udajne Na(y)j, som kupoval komplet vsetky zabudovatelne spotrebice do kuchyne + telku za nejakych 2k €. V krabici od nej chybal dialkovy ovladac (tv bol posledny, tak ho len zabalili), vratil som sa naspat a poprosil som ich, nech ho niekde pozru. Tvrdili mi, ze je v krabici urcite. Tak znova domov, znova hladanie tak, ze som krabicu zdemoloval aj z vyplnami a ovladaca nikde. Naspat cesta do Najlepsieho elektra a znova som vzniesol rovnaku ziadost. Veduci sa zacal spravat drzo, ze preco by mi skryvali ovladac, nech donesiem TV naspat a podobne kecy... a nakoniec z velkou neochotou ho siel hladat. Cakal som vyse polhodinu a zazrakom sa nasiel. Ani bu, ani mu. Ziadne sorry, prepacte, nic. Ved som im tam nechal len par tisic €, naco by sa obtazovali. Od tej chvile som tam nebol a ani nepojdem. Ich letaky rovno hadzem do kosa. Keby nas bolo podobnych viac (myslim teraz aj teba) urcite by sa taketo veci nestavali, a celkovo by to bolo lepsie v kazdej sfere zivota.. Holt smola, treba podakovat tym ostatnym, "normalnym"...

  11. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    ... nez kdyz mi zrusi objednavku. Zrusi? Tak fajn, uz tam nenakoupim. To je vice, nez nejaka prava. Bohuzel problem mnohych je, ze zrusi objednavku a ... a nakupuji dal. ...
    Jj to mate pravdu. Ale nekdy neni zbyti.. :)

    A ted si vemte co se mi stalo pred hodinou. Jdu si koupit cely mrkvovy dort. Na vikendovou oslavu. A pani mi rekne, ze neproda. Ze ma posledni a nemela by po zbytek dne pro lidi. Je to mala cukrarna kam se chodi na fakt luxusni dorty. Celej dort vyjde na skoro tisicovku, ale neprodala.

    Nehadal jsem se, uznal jsem ze jsem si vzpomel pozde, no :(


  12. Nám udělal jeden česko/slovenský eshop (dovozce) významné nadnárodní módní značky to, že také rušil objednávky v akci i když sliboval výprodejové ceny s tím, že zboží už není vůbec na skladě v celé Evropě a pak vesele prodávali od pondělka po akci to zboží, které není, za plné ceny dál. Prostě byl tenkrát asi nečekaný zájem, na fb spousta komentářů o zrušených objednávkách, asi se lekli, že by toho moc prodali ve slevě, tak to zákazníkům rušili tímto způsobem. Zboží bylo i dostupné na prodejnách, kde si ho lze rezervovat za stejné ceny jako v eshopu. Po asi 14 dnech dopisování přišel poštou balík s nějakými jejich reklamními předměty a taškou a tím že to považují za vyřízené, ale ten původní výrobek prostě za inzerovanou cenu dát nechtěli. Vykašlal jsem se na ČOI, nestálo to už za další dohadování.

    Což ještě nic není. Ale když pak měli za nějakou dobu další výprodeje, objednala si manželka kabelku, která byla skladem a nedostala ji. Její kamarádka objednávala později stejnou a dostala ji. Zajímavé. Vysvětlení nepřišlo.

    Třetí pokus - objednali jsme další výrobek na jméno kamarádky, vyzvedli jsme si sami na prodejně, poté objednáno na nás a.... nic. Objednávka zrušena bez důvodu.

    Sedí tam podle nás na zpracování těch objednávek nějaká jedna dvě slepice, co řeší eshop pro český trh pod českým - jejich dovozcem / prodejcem (jinak západ Evropy má daná značka přímo pod sebou), která si prostě řekla, že za to, že se manželka nenechala odbýt a dokázala jim, že dělají ze zákazníků blbce, jí nepošle nic v jejich velmi oblíbených výprodejích a akcích... Fakt stojí někomu za to, takto kazit jméno nadnárodní značky kvůli svému egu?

    Ještě to asi vyzkoušíme zase jak bude nějaká ta povánoční akce a necháme je v tom tentokrát vykoupat včetně ČOI a centrály v zahraničí, co na to řeknou ;-)

    -----------

    Před cca 3 týdny se objevilo v eshopu pro de/at nějaké zboží, které již bylo předtím vyprodáno a chtěli jsme ho pro dceru. Na eshopu pro cz/sk nebyla ani akce jako v celé evropě ani zboží, ok beru. Tak jsem zkusil objednat na rakouský eshop na své jméno. Zcela bez problémů, zásilka doručena na prodejnu přes celou Evropu, žádný problém s (ne)dostupností či zrušením objednávky. Vyzvedl jsem si v klidu pak na obchodě v Rakousku kam stejně jezdím a byl klid.

  13. Co je na tom k nepochopení. Pokud je cena výrazně zajímavá, tak nejspíše budou mít omezený počet kusů a není zájem obchodu prodat větší množství zboží nějaké firmě. Jednak z důvodu, že chtějí, aby se dostalo k co nejvíce zákazníkům a jednak proto, aby jste případně daný produkt neprodával sám.

Stránka 3 z 3 PrvníPrvní 123
Hostujeme u Server powered by TELE3