Velkoobchod TRADEL - produkty s vysokou marží pro obchodníky a e-shopy
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Testování použitelnosti eshopů - jaké s tím máte zkušenosti?

  1. Zdravím,
    zajímalo by mě, jak řešíte testování použitelnosti vašich eshopů a jaké s tím máte zkušenosti? Budu moc rád když mi zakliknete dotazník https://goo.gl/forms/ZozlmN6CEvda8TJh2 (cca 2 minuty), nebo se klidně rozepíšete tady.

    Co je to testování použitelnosti?
    Testování použitelnosti je metoda sloužící k odhalení problémů v designu/produktu, se kterými se setkávají reální uživatelé.
    Velmi zjednodušeně to probíhá ve 3 krocích:
    1. Příprava úkolů, které budou čekat Vaše reálné uživatelé (např. koupit nový mobil, reklamovat televizi apod.)
    2. Nábor vhodných uživatelů k testování (co nejpodobnějších cílové skupině)
    3. Provedení testování, uživatelé se pokusí splnit dané úkoly a během toho pozorujeme, jak si při tom vedou (chápou ovládací prvky, zvládnou najít produkt, který hledají apod.)

    Já se testováním již nějakou dobu zabývám, ale většinou, hlavně u menších projektů, není čas, rozpočet apod. Proto nabízím testování 3 eshopům úplně zdarma na vyzkoušení (potřebuji si zároveň něco ověřit, není v tom žádný háček - dostanete veškeré výsledky a popis případných problémů i s návrhy na jejich řešení).

    Pokud máte eshop a chtěli byste, zjistit jak si vedou Vaši uživatelé a co je případně trápí, napište mi prosím do soukromé zprávy (jedinou podmínku mám, že nemohu trávit příliš času náborem participantů, tj nabídka se netýka vysoce specializovaných eshopů)

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. To to jsme řešili při stavbě shopu - jen to má dvě cesty první je zaměření na uživatelskou přívětivost. Což osobně u e-shopů neberu jako důležitou věc “nebrat úplně za slovo” je určitý standart který se musí udržet.

    Druhá cesta kterou jsme šli my je cesta po konverzích a jaké prvky konverze snižují. Což je podle nás daleko efektivnější a opravdu jsou prvky na shopech které snižují konverze i o desítky procent. A některé je dokaží zvýšit.

  4. Ja som skúšal robiť testy s reálnymi ľuďmi, ktorí mi potom hovorili čo kde ako sa im zle nakupovalo, čo ich zmiatlo, kde museli hľadať tlačidlá, čo ich otravovalo,...

    Okrem toho používam hotjar. Videá ma nebaví sledovať, ale kolegyňa sa v tom vyžíva :D Takže ja sledujem hlavne heatmapy a na základe toho navrhujeme úpravy.

    Ideálne kombinovať s google optimize alebo inou podobnou službou, ktorá ponúka testovanie tých zmien.

    btw, nepotrebujete s tým niekto pomôcť? :D

Hostujeme u Server powered by TELE3