Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Zobrazují se odpovědi 1 až 5 z 5

Systém pro správu objednávek

  1. Zdravím Vás,
    jaké používáte web systémy pro správu objednávek? Jde v podstatě o princip přijetí objednávky - její případnou úpravu v čase, informaci o deadlinu.

    Hrajeme si s Compiere, ale zatím se nám to příliš nedostalo "pod kůži".

    Co vy? Máte s něčím dobré - nebo i špatné zkušenosti? Doporučili byste něco?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. všichni moji klienti jsou obři, takže zpravidla mají SAP a jiné divnosti. Já osobně eviduji svoje objednávky v kalendáři a v excelu, doprovodné materiály (smlouvy, přílohy, podklady) mám strukturovaně ve složkách podle projektu a roku. Nemám toho ale moc, cca kolem pěti projektů ročně.

    Měl jsem jednoho klienta, který dělal zakázkovou výrobu nábytku, po zkoušení různých SW skončil u trello, správnu termínu tam má, mohl si tam přikládat co chtěl, měnit fáze, přidávat lidi, kteří na tom pracují a vše dokázal spravovat přes mobilní aplikaci vč. nahrávání fotek a podkladů.

    Osobně mám raději systémy, které jsou volné (jako zmíněný kalendář + excel nebo trello), dává mi to možnost si udělat workflow jak potřebuji, nepreferuji systémy, které mě výrazně omezují, které musím složitě nastavit a které je peklo používat.

  4. Citace Původně odeslal TomášX Zobrazit příspěvek
    všichni moji klienti jsou obři, takže zpravidla mají SAP a jiné divnosti. Já osobně eviduji svoje objednávky v kalendáři a v excelu, doprovodné materiály (smlouvy, přílohy, podklady) mám strukturovaně ve složkách podle projektu a roku. Nemám toho ale moc, cca kolem pěti projektů ročně.

    Měl jsem jednoho klienta, který dělal zakázkovou výrobu nábytku, po zkoušení různých SW skončil u trello, správnu termínu tam má, mohl si tam přikládat co chtěl, měnit fáze, přidávat lidi, kteří na tom pracují a vše dokázal spravovat přes mobilní aplikaci vč. nahrávání fotek a podkladů.

    Osobně mám raději systémy, které jsou volné (jako zmíněný kalendář + excel nebo trello), dává mi to možnost si udělat workflow jak potřebuji, nepreferuji systémy, které mě výrazně omezují, které musím složitě nastavit a které je peklo používat.
    Díky, to vypadá docela zajímavě a použitelně pro naše potřeby.

  5. Mrkněte na Odoo. Je tam projektové řízení, workflow úkolů si můžete měnit, sales vč. fakturace. Záleží co přesně hledáte a co je u Vás objednávka - výroba nábytku nebo servisní práce...

  6. Ahoj děkuji za dobrý tip. Vypadá to docela zajímavě - prostuduji to, jestli to bude pro nás užitečné.

    Celkem dobré řešení jsme našli prozatím v trello, je to jednoduché a rychlé pro správu (a zvládají to u nás i starší uživatelé z dílny - což je velké plus). Uvidíme ale, zda to pak do budoucna bude pokrývat naše potřeby...

Hostujeme u Server powered by TELE3