Postavíme Vaši firmu na nohy
Zobrazují se odpovědi 1 až 16 z 16

OVH - nepřipisuje platby - nekomunikuje

  1. Zdravím webtržníky, včera jsem si zřídil účet u OVH - www.ovh.com, zaplatil služby online kartou přes PayU které nabízí a dodnes platba na straně OVH nepřipsána - PayU platbu potvrdilo. Zkoušel jsem tel podporu - nedovolal jsem se, vytvořil jsem ticket, napsal email a pořád bez odezvy. Utratil jsem tam docela dost peněz a ta ignorance mi docela vadí. Můžete mi někdo zkušený poradit jak se domoci alespoň odpovědi ?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Ja dal OVH taky nedavno sanci. Emailová odezva byla sice mozna az treti den, proto je lepsi zavolat. To mi asi 3x zvedli hned a bez problemu.

  4. Citace Původně odeslal joey Zobrazit příspěvek
    Ja dal OVH taky nedavno sanci. Emailová odezva byla sice mozna az treti den, proto je lepsi zavolat. To mi asi 3x zvedli hned a bez problemu.
    No,tak já se ani nedovolal

  5. Ja se spojuju s hostingovymi službami, zavolejte tam, tam by to měli zvednout a poptejte se:-)

  6. Citace Původně odeslal joey Zobrazit příspěvek
    Ja se spojuju s hostingovymi službami, zavolejte tam, tam by to měli zvednout a poptejte se:-)
    Tak to jeste musím sehnat tlumočníka teda...Automat hlásí že vše se vyřizuje v angličtině apak to jen zvonilo...

  7. https://www.ovh.cz/podpora/kontaktujte-nas/ volate na tomto číslo? Je to cesky

  8. Citace Původně odeslal joey Zobrazit příspěvek
    https://www.ovh.cz/podpora/kontaktujte-nas/ volate na tomto číslo? Je to cesky
    Ano, ale vazne to neni cesky.Uz automat na to upozorňuje

    ---------- Příspěvek doplněn 12.10.2018 v 15:21 ----------

    Citace Původně odeslal start-up-x Zobrazit příspěvek
    Ano, ale vazne to neni cesky.Uz automat na to upozorňuje
    Pokud by jste mi to vyridil, určitě bych to odměnil. Snažim se uz od vcera

  9. S OVH posledni dobou hodne špatná zkušenost. Momentalne se stehujeme od nich.
    Meli jsme přídavný disk, z něj zahadnym způsobem zmizelo 30gb fotek. Na podpoře nam bylo zdeleno ze na něm nikdy nic nebylo.
    A to nemluvim o 2 denim vypadku cele vps par mesicu zpet.

  10. Mně odpoví většinou do pár hodin. Nebo když napíšu večer, tak další pracovní den ráno mam odpověď na mailu(ale neměl jsem problémy docela dlouho, možná teď mají nějaké výpadky oni).

    @kofy Co je podle Vás kvalitou/výkonem ve srovnání s OVH(jen pro info možná do budoucna)?

  11. Já to měl jenom na zálohu některých dat, ale pomalu se to načítalo a nebo se nešlo připojit + chyby v synchronizaci, tak jsem to zrušil a zaplatil Google Drive ...
    Na podporu jsem kdysi psal, aby mi neúčtovali DPH, když mám VAT a nic ...

  12. Ohledně té podpory. Proto si vždy vybírám hosting který není nejmenší ani největší a myslím že jsou i lepší jak ovh.

  13. Citace Původně odeslal Bogdan Zobrazit příspěvek
    Mně odpoví většinou do pár hodin. Nebo když napíšu večer, tak další pracovní den ráno mam odpověď na mailu(ale neměl jsem problémy docela dlouho, možná teď mají nějaké výpadky oni).

    @kofy Co je podle Vás kvalitou/výkonem ve srovnání s OVH(jen pro info možná do budoucna)?
    Fuu, to netuším, my jsme hledali uz trosku neco jine. Přecházíme na dedikovany server.

  14. Narazil jsem na tuhle diskuzi. Mám u OVH, respektive SoYouStart server několik let.
    Zaplatil jsem fakturu za prodloužení, platba nebyla připsána, uvědomil jsem si to včera večer, pár hodin před expirací, kdy už jsem neměl šanci se kamkoliv dovolat.
    Nakonec se mi podařilo dohodnout bezplatné prodloužení o 5 dnů s kanadskou podporou, která se mi jediná ozvala.
    Dnes jsem volal na českou infolinku, po delším zvonění to zvedl nějaký anglicky mluvící cizinec, rozhodně to nebyl Angličan.
    Vysvětlil mi, že mají "payment issues" a nejsou aktuálně generovány faktury, ale ať se nebojím, že o problému ví a údajně mi nevypnou server, pokud jsem ho pochopil správně.
    Když jsem se zeptal, kdy to bude vyřešeno, tak prý možná dnes, možná "later or in a few days". Na dotaz, zda se na to mohu spolehnout, že si nemůžu dovolit vypnout / ztratit data, tak že určitě, že mám být klidný. Maily o vypnutí / exiraci mi chodí stále, takže moc klidný nejsem...
    Předpokládám, že na CZ pobočce nikdo není, nikdo nepáruje platby (mají RB, nechápu, proč to dělají nejspíš ručně), kartou není možné platit.

  15. Citace Původně odeslal cubic Zobrazit příspěvek
    Narazil jsem na tuhle diskuzi. Mám u OVH, respektive SoYouStart server několik let.
    Zaplatil jsem fakturu za prodloužení, platba nebyla připsána, uvědomil jsem si to včera večer, pár hodin před expirací, kdy už jsem neměl šanci se kamkoliv dovolat.
    Nakonec se mi podařilo dohodnout bezplatné prodloužení o 5 dnů s kanadskou podporou, která se mi jediná ozvala.
    Dnes jsem volal na českou infolinku, po delším zvonění to zvedl nějaký anglicky mluvící cizinec, rozhodně to nebyl Angličan.
    Vysvětlil mi, že mají "payment issues" a nejsou aktuálně generovány faktury, ale ať se nebojím, že o problému ví a údajně mi nevypnou server, pokud jsem ho pochopil správně.
    Když jsem se zeptal, kdy to bude vyřešeno, tak prý možná dnes, možná "later or in a few days". Na dotaz, zda se na to mohu spolehnout, že si nemůžu dovolit vypnout / ztratit data, tak že určitě, že mám být klidný. Maily o vypnutí / exiraci mi chodí stále, takže moc klidný nejsem...
    Předpokládám, že na CZ pobočce nikdo není, nikdo nepáruje platby (mají RB, nechápu, proč to dělají nejspíš ručně), kartou není možné platit.
    Kartou platit možné je, tedy bylo(platil jsem za prodloužení VPSka). Jak píšete mají problímy s platbami, takže to asi dočasně vypli.

  16. Citace Původně odeslal Bogdan Zobrazit příspěvek
    Kartou platit možné je, tedy bylo(platil jsem za prodloužení VPSka). Jak píšete mají problímy s platbami, takže to asi dočasně vypli.
    Jestli je možné platit kartou, tak jedině u OVH, rozhodně ne u SYS, přestože je to jedna a ta samá firma.

  17. Citace Původně odeslal cubic Zobrazit příspěvek
    Jestli je možné platit kartou, tak jedině u OVH, rozhodně ne u SYS, přestože je to jedna a ta samá firma.
    u SYS platit kartou nikdy neslo, vzdycky to chteli prevodem ... tak jsem se na to vykaslal a mam par veci u KimSufi kde karty minimalne tyden zpet fungovali v pohode.

Hostujeme u Server powered by TELE3