logo
12.10.2018 15:06
1
Zdravím webtržníky, včera jsem si zřídil účet u OVH - www.ovh.com, zaplatil služby online kartou přes PayU které nabízí a dodnes platba na straně OVH nepřipsána - PayU platbu potvrdilo. Zkoušel jsem tel podporu - nedovolal jsem se, vytvořil jsem ticket, napsal email a pořád bez odezvy. Utratil jsem tam docela dost peněz a ta ignorance mi docela vadí. Můžete mi někdo zkušený poradit jak se domoci alespoň odpovědi ?

Co se právě děje na Webtrhu?

12.10.2018 15:10
2
Ja dal OVH taky nedavno sanci. Emailová odezva byla sice mozna az treti den, proto je lepsi zavolat. To mi asi 3x zvedli hned a bez problemu.
12.10.2018 15:11
3
Původně odeslal joey
Ja dal OVH taky nedavno sanci. Emailová odezva byla sice mozna az treti den, proto je lepsi zavolat. To mi asi 3x zvedli hned a bez problemu.
No,tak já se ani nedovolal
12.10.2018 15:13
4
Ja se spojuju s hostingovymi službami, zavolejte tam, tam by to měli zvednout a poptejte se:-)
12.10.2018 15:15
5
Původně odeslal joey
Ja se spojuju s hostingovymi službami, zavolejte tam, tam by to měli zvednout a poptejte se:-)
Tak to jeste musím sehnat tlumočníka teda...Automat hlásí že vše se vyřizuje v angličtině apak to jen zvonilo...
12.10.2018 15:16
6
https://www.ovh.cz/podpora/kontaktujte-nas/ volate na tomto číslo? Je to cesky
12.10.2018 15:18
7
Původně odeslal joey
https://www.ovh.cz/podpora/kontaktujte-nas/ volate na tomto číslo? Je to cesky
Ano, ale vazne to neni cesky.Uz automat na to upozorňuje

---------- Příspěvek doplněn 12.10.2018 v 15:21 ----------

Původně odeslal start-up-x
Ano, ale vazne to neni cesky.Uz automat na to upozorňuje
Pokud by jste mi to vyridil, určitě bych to odměnil. Snažim se uz od vcera
12.10.2018 15:44
8
S OVH posledni dobou hodne špatná zkušenost. Momentalne se stehujeme od nich.
Meli jsme přídavný disk, z něj zahadnym způsobem zmizelo 30gb fotek. Na podpoře nam bylo zdeleno ze na něm nikdy nic nebylo.
A to nemluvim o 2 denim vypadku cele vps par mesicu zpet.
12.10.2018 15:48
9
Mně odpoví většinou do pár hodin. Nebo když napíšu večer, tak další pracovní den ráno mam odpověď na mailu(ale neměl jsem problémy docela dlouho, možná teď mají nějaké výpadky oni).

@kofy Co je podle Vás kvalitou/výkonem ve srovnání s OVH(jen pro info možná do budoucna)?
12.10.2018 15:54
10
Já to měl jenom na zálohu některých dat, ale pomalu se to načítalo a nebo se nešlo připojit + chyby v synchronizaci, tak jsem to zrušil a zaplatil Google Drive ...
Na podporu jsem kdysi psal, aby mi neúčtovali DPH, když mám VAT a nic ...
12.10.2018 20:01
11
Ohledně té podpory. Proto si vždy vybírám hosting který není nejmenší ani největší a myslím že jsou i lepší jak ovh.
12.10.2018 21:14
12
Původně odeslal Bogdan
Mně odpoví většinou do pár hodin. Nebo když napíšu večer, tak další pracovní den ráno mam odpověď na mailu(ale neměl jsem problémy docela dlouho, možná teď mají nějaké výpadky oni).

@kofy Co je podle Vás kvalitou/výkonem ve srovnání s OVH(jen pro info možná do budoucna)?
Fuu, to netuším, my jsme hledali uz trosku neco jine. Přecházíme na dedikovany server.
17.10.2018 10:23
13
Narazil jsem na tuhle diskuzi. Mám u OVH, respektive SoYouStart server několik let.
Zaplatil jsem fakturu za prodloužení, platba nebyla připsána, uvědomil jsem si to včera večer, pár hodin před expirací, kdy už jsem neměl šanci se kamkoliv dovolat.
Nakonec se mi podařilo dohodnout bezplatné prodloužení o 5 dnů s kanadskou podporou, která se mi jediná ozvala.
Dnes jsem volal na českou infolinku, po delším zvonění to zvedl nějaký anglicky mluvící cizinec, rozhodně to nebyl Angličan.
Vysvětlil mi, že mají "payment issues" a nejsou aktuálně generovány faktury, ale ať se nebojím, že o problému ví a údajně mi nevypnou server, pokud jsem ho pochopil správně.
Když jsem se zeptal, kdy to bude vyřešeno, tak prý možná dnes, možná "later or in a few days". Na dotaz, zda se na to mohu spolehnout, že si nemůžu dovolit vypnout / ztratit data, tak že určitě, že mám být klidný. Maily o vypnutí / exiraci mi chodí stále, takže moc klidný nejsem...
Předpokládám, že na CZ pobočce nikdo není, nikdo nepáruje platby (mají RB, nechápu, proč to dělají nejspíš ručně), kartou není možné platit.
17.10.2018 11:00
14
Původně odeslal cubic
Narazil jsem na tuhle diskuzi. Mám u OVH, respektive SoYouStart server několik let.
Zaplatil jsem fakturu za prodloužení, platba nebyla připsána, uvědomil jsem si to včera večer, pár hodin před expirací, kdy už jsem neměl šanci se kamkoliv dovolat.
Nakonec se mi podařilo dohodnout bezplatné prodloužení o 5 dnů s kanadskou podporou, která se mi jediná ozvala.
Dnes jsem volal na českou infolinku, po delším zvonění to zvedl nějaký anglicky mluvící cizinec, rozhodně to nebyl Angličan.
Vysvětlil mi, že mají "payment issues" a nejsou aktuálně generovány faktury, ale ať se nebojím, že o problému ví a údajně mi nevypnou server, pokud jsem ho pochopil správně.
Když jsem se zeptal, kdy to bude vyřešeno, tak prý možná dnes, možná "later or in a few days". Na dotaz, zda se na to mohu spolehnout, že si nemůžu dovolit vypnout / ztratit data, tak že určitě, že mám být klidný. Maily o vypnutí / exiraci mi chodí stále, takže moc klidný nejsem...
Předpokládám, že na CZ pobočce nikdo není, nikdo nepáruje platby (mají RB, nechápu, proč to dělají nejspíš ručně), kartou není možné platit.
Kartou platit možné je, tedy bylo(platil jsem za prodloužení VPSka). Jak píšete mají problímy s platbami, takže to asi dočasně vypli.
17.10.2018 11:03
15
Původně odeslal Bogdan
Kartou platit možné je, tedy bylo(platil jsem za prodloužení VPSka). Jak píšete mají problímy s platbami, takže to asi dočasně vypli.
Jestli je možné platit kartou, tak jedině u OVH, rozhodně ne u SYS, přestože je to jedna a ta samá firma.
17.10.2018 11:26
16
Původně odeslal cubic
Jestli je možné platit kartou, tak jedině u OVH, rozhodně ne u SYS, přestože je to jedna a ta samá firma.
u SYS platit kartou nikdy neslo, vzdycky to chteli prevodem ... tak jsem se na to vykaslal a mam par veci u KimSufi kde karty minimalne tyden zpet fungovali v pohode.
18.01.2019 09:17
17
Všem, kteří by náhodou uvažovali o OVH, vyhněte se obloukem této firmě. V pondělí odeslaná platba, do pátku ji nestihli připsat, možná pouze platba převodem.
Výsledek? Vypnutý server. Dřív mě ubezpečovali, že sice posílají mail, ale v ČR hned služby nevyhnou, protože vědí o problémech.
Dnes mi pán na telefonické podpoře (pouze anglicky) vysvětloval, že platby pro ČR zpracovávají na centrále a mají s tím "určité těžkosti". Ale že hledají řešení. Ano, už čtvrt roku.

Sice jsem vše důležité přesunul pryč (a budu v tom pokračovat dál), takže vypnuli nějaké nepodstatné věci, ale štve mě tenhle přístup už z principu.
18.01.2019 10:29
18
Ano, on uz tam nikdo neni z CR. Budu prechazet.. A to jsem se jich porad zastaval :D
18.01.2019 12:15
19
Po problémech s ověřováním plateb za servery SYS v posledních měsících, postupně přesouvám všechny své servery na irskou pobočku OVH. Administrační rozhraní můžete mít nastaveno česky. Platba je možná přes PayPal nebo přímo platební kartou (nejrychlejší způsob platby).
18.02.2019 14:29
20
Původně odeslal stanono
Po problémech s ověřováním plateb za servery SYS v posledních měsících, postupně přesouvám všechny své servery na irskou pobočku OVH. Administrační rozhraní můžete mít nastaveno česky. Platba je možná přes PayPal nebo přímo platební kartou (nejrychlejší způsob platby).
Jak se prosím dá přesunout na irskou pobočku? Samozřejmě problémy s platbami pořád přetrvávají a už mě nebaví tam pořád volat.
18.02.2019 18:34
21
Původně odeslal Tomu
Jak se prosím dá přesunout na irskou pobočku? Samozřejmě problémy s platbami pořád přetrvávají a už mě nebaví tam pořád volat.
1. Musíte si zaregistrovat nový účet na https://www.soyoustart.com/ie/ s novou e-mailovou adresou
2. Přes nové konto si objednáte server SYS a přemigrujete data

Jediný rozdíl je, že faktury budete mít v EUR (z irskeho OVH), ale se možnostmi platby kartou a přes PayPal. Administrační rozhraní SYS můžete používat nadále české.