Kvalitní e-mailing již od 0,01 Kč | Vyzkoušejte náš cool e-mailing | coolemailing.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 4 z 4

Dynamický remarketing v Skliku prošel updatem

  1. Dynamický remarketing v Skliku prošel včera velkým updatem. Kdo ho využíváte, zpozorněte a pokud jste tak ještě neučinili, jděte své kampaně nastavit efektivněji :)

    Update dynamického remarketingu v Skliku - JiWo.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Teď si s tím hraju. V nápovědě zatím nic moc nemají. Jak to chápete? Pokud zúžím např. na kategorii "granule" a pošlu to na návštěvníky celého webu, tak to znamená, že se budou remarketovat všichni návštěvníci webu a budou se jim ukazovat pouze produkty - granule? Tudíž ti lidé, kteří např. granule vůbec nenavštívili se zobrazí také granule, protože se tím budou nabídky doplňovat? Nebo jim se reklama nezobrazí vůbec?

  4. Ne ne. Když to uděláte jak popisujete, tak budete reklamu zobrazovat pouze lidem, co si prohlíželi granule. Zbytku se reklama v této sestavě nezobrazí.

  5. Ok, takže to zúžení tedy slouží a funguje tak, že já dám do publika klasicky to celé remarketingové publikum, která tam je v Skliku předpřipravená tak pak už jen zužuji na to, co si ti lidé prohlíželi. Tedy nemohu ovlivnit, co se jim zobrazuje. Ale mohu si např. zúžením na kategorie vytáhnout lidi, co si prohlíželi např. granule, nebo podle ceny ty, kteří si prohlíželi produkty dražší než 10tis Kč. Ale samozřejmě čím užší skupina, tím je větší pravděpodobnost, že u mě neproklikali dostatek produktů. Např. pokud udělám to zúžení na 10tis+, tak je jen malá šance, že mi proklikali např. 8 drahých produktů. Takže jim Sklik zobrazí např. jeden na který klikli a zbytek doplní. OK?

Hostujeme u Server powered by TELE3