Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Zobrazují se odpovědi 1 až 11 z 11

Faktury we Wordu nebo používat software?

  1. Zdravím, jsem drobný podnikatel, nejsem plátce DPH. Zatím jsem faktury vytvářel ve Wordu, protože mám vytvořený svůj design faktur. Je lepší si na to obstarat nějaký program typu Pohoda atd? Od ledna musím mít EET, napadlo mě stáhnout si k tomu aplikaci do mobilu nebo do PC, nebo je lepší pohoda na vše? Pochopil jsem to tak, že když budu chtít v tomhle pokračovat, tak EET software mi vygeneruje kód, který já si pak přepíšu do toho Wordu?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. na lokalny soft sa vykasli - ak si sam. skus fakturoid, idoklad a podobne.

  4. V tomto případě bych volil vytvoření šablony v Excelu a přes VBA napojil EET.
    Prostě by v Excelu bylo tlačítko a kliknutím by došlo k připojení eet a vrácení Fik do patřičné buňky.
    Pak už jenom tisk nebo uložit jako PDF.....

    Používat databázi Access a do ní ukládat data.

  5. Ja na faktury pouzivam Flexibee, neni to teda zrovna jednoduche nastavit, ale po prvotnim martiriu to potom funguje rychle a jednoduse.
    Umi to i EET: https://www.flexibee.eu/eet-s-abra-flexibee/

  6. Jasně, děkuji za rady. Nezní to špatně, ale u drtivé většiny nemohu mít ten svůj design, který jsem si pracně vytvořil v tom Wordu, ne?

  7. Citace Původně odeslal lukamodric Zobrazit příspěvek
    Jasně, děkuji za rady. Nezní to špatně, ale u drtivé většiny nemohu mít ten svůj design, který jsem si pracně vytvořil v tom Wordu, ne?

    :D
    nojá nevím, podle mě je snazší automatika než vše dělat ručně....

    já mám profact

  8. Já používám Profit. Je zdarma a můžeš si i nastavit vlastní šablony pro tisk. Sice cca od srpna tam nacpali reklamy na svou placenou verzi, což mě docela obtěžuje, ale jinak spokojen.

  9. Da se naprogramovat fakturacni web apikace pro tve ucely. Cena cca 10-30 tisic. Graficka podoba faktur dle libosti. Propojeni s bankou pres API, zasilani faktur emailem, upominky, adresar...

  10. Kdysi jsem dělal automatické vyplňování RTF i Word dokumentů.
    Funguje to tak, že se do dokumentu napíše text, který program přepíše.
    Např. *jméno* a v programu se nastaví z jakého sloupce databáze se má text nahradit.

    Takto se jednoduše vyplní všechny požadované změny v šabloně.

    Napojení na EET také není problém.

    Budete muset nějak evidovat tržby, takže nějaká databáze bude nutností.

    Jsou určitě hotová řešení, která ale pro pár položek jsou zbytečný moloch.

    V dnešní době také není problém napojení na bankovní výpis, jde vlastně jenom o URL adresu s parametry.

    Tím by se vyřešilo i automatické párování, popř. banky poskytují výpis v Excelu, csv a xml.

    Záleží na vás, co preferujete.

  11. Děkuji všem za rady, kvůli přehlednému designu asi zvítězí iDoklad, zkusím i Profact, tak uvidíme. Potřebuji něco, co může být napojeno na EET.

  12. Doporučuji iDoklad. I když ho zpoplatnili, tak za lehce přes 100 Kč měsíčně lze dostat kvalitní program, který v konečném důsledku ušetří spoustu času. :-)

Hostujeme u Server powered by TELE3