Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Integrované řešení zákaznické podpory

Unigab
verified
rating uzivatele
1. 10. 2018 16:05:11
Dobrý den,
rád bych vám představil firmu Unigab Solutions s.r.o.
Jsme startup se zaměřením na zákaznickou podporu. Naším produktem je revoluční CRM systém, který mimo jiné zvládá řešit zákaznickou péči ve formě servisních případů a obchodních příležitostí.
Velkou předností našeho CRM je možnost one-click itegrace prakticky do libovolného jiného software, jako jsou např. administrace eshopů, objednávkových systemů aj.
Přístup do systemu probíhá přes webový prohlížeč a není tedy nutné na PC ani mobilním telefonu nic instalovat. Z jednoho okna prohlížeče, lze pak pohodlně zavolat zákazníkovi a domluvit si schůzku, vyřešit reklamaci, odeslat nabídku na prodej zboží nebo služeb a mnoho dalšího.
Zkrátka veškerou svoji pracovní online agendu vyřídíte v našem all-in-one customer care řešení.
System se skládá z těchto základních modulů:
CRM - Databáze zákazníků, kontaktů, firem a leadů.
Kontaktní centrum - Zajišťuje aktivní komunikaci se zákazníky (příchozí a odchozí telefonní hovory, emaily aj.) a její automatické logování do CRM
Podpora - Umožňuje evidovat a řesit se zákazníky jejich problémy ve formě servisních případů (též známé jako tikety, úkoly, incidenty..) jako jsou reklamace, stížnosti ale i obecné dotazy.
Prodej - Umožňuje evidovat a řesit se zákazníky obchodní příležitosti jako jsou objednávky z eshopu nebo dealy od vašich obchodních zástupců.
Reporting - Nástroj, schopný najednou reportovat všechna data z výše uvedených modulů, včetně docházky vašich zaměstnanců aj.
Našim typickým zákazníkem je provozovatel eshopu, který zatím řešil zákaznickou podporu lajckým způsobem, tj. vyhrazený mobilní telefon ponechaný v kanceláři, emailová schránka, ke ktere se všichni připojují a třídí v ní emaily pomocí složek nebo štítků.
Pokud pak při hovoru se zákazníkem nechcete neustále přepisovat čísla objednávek nebo emailové adresy, které vám zákazník diktuje do telefonu abyste si dokázali dohledat kartu zákaznika a místo toho chcete už při rozezvonění telefonu na obrazovce vidět jméno zákazníka, který vám volá a jeho poslední objednávky, jsme tu právě pro vás!
Pokud vás náš systém zaujal a chcete se dozvědět více, neváhejte nám napsat do tohoto vlákna nebo rovnou kontaktovat na tel. 228 227 541 či emailu prodej@unigab.cz. Rádi vám náš systém a jeho možnosti předvedeme a případně se domluvíme na spolupráci ;-)
Martin Koutný, CEO
1. 10. 2018 16:05:11
https://webtrh.cz/diskuse/integrovane-reseni-zakaznicke-podpory/#reply1367803
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit