Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Ako obísť "Nízky objem vyhľadávania" v Adwords

Marek Sklenka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 9. 2018 22:38:59
Chcel by som na Google zobrazovať reklamu na túto stránku. Vhodné kľúčové slová sú napríklad magnety pre zváračov, magnetické uholníky, uhlové magnety... Vždy, keď pridám tieto frázy do Adwords, dostanem túto chybu a to aj pri voľnej zhode:
Tieto slová ale zjavne niekto vyhľadáva, lebo sám google ich navrhuje:
Tiež ich vidím v Search Console a v Adwords ako hľadané výrazy pri všeobecnejších kľúčových slovách ako "magnety".
Inzerovať dokážem na slová "zváranie" alebo "magnety", ale potom sa bude reklama zobrazovať na veľa irelevantných dopytov.
Dá sa toto obmedzenie od Googlu nejako obísť? Napadlo ma inzerovať na "zváranie" a postupne pridávať negatívne kľúčové slová, to bude trvať ale dosť dlho. Dá sa to aj inak?
---------- Příspěvek doplněn 23.09.2018 v 22:45 ----------
Tomuto človeku sa to nejako podarilo:
23. 9. 2018 22:38:59
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366782
To, že se zobrazuje na "magnetické úhelníky" nemusí nutně znamenat, že na to spojení jede i jeho reklama ;-) Prostě ho tam Google háže jako relevantní odpověď.
23. 9. 2018 23:07:53
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366781
Marek Sklenka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 9. 2018 23:48:55
Napsal Tomáš Maňhal;1486555
To, že se zobrazuje na "magnetické úhelníky" nemusí nutně znamenat, že na to spojení jede i jeho reklama ;-) Prostě ho tam Google háže jako relevantní odpověď.
Naľavo od URL je text "Reklama". Podľa toho vieš, že to nie je organický výsledok.
23. 9. 2018 23:48:55
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366780
TomasDeak
verified
rating uzivatele
24. 9. 2018 01:00:03
Pouzi klucove slova bez diakritiky. Dost casto to pomoze.
24. 9. 2018 01:00:03
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366779
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
24. 9. 2018 08:35:45
Jak jsem psal na svém blogu o PPC, vyhledávací síť není pro každého: https://jiwo.cz/kdy-se-vam-ppc-kampane-ve-vyhledavani-vyplati/
Napadlo ma inzerovať na "zváranie" a postupne pridávať negatívne kľúčové slová, to bude trvať ale dosť dlho. Dá sa to aj inak?
Udělej si analýzu hledanosti v návaznosti na toto klíčové slovo a už v začátku všechna spojení, která pro tebe nejsou relevantní hoď do vylučujících KW. I tak tam asi nachytáš dost balastu, ale postupem času věřím, že i takto dokážeš své kampaně zobrazovat převážně na relevantní dotazy.
24. 9. 2018 08:35:45
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366778
Marek Sklenka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 9. 2018 11:38:04
Napsal TomasDeak;1486573
Pouzi klucove slova bez diakritiky. Dost casto to pomoze.
Skúsil som, mojom prípade nepomohlo. Ide o voľnú zhodu, Google by to mal zobrazovať aj pre dopyty bez diakritiky.
---------- Příspěvek doplněn 24.09.2018 v 11:46 ----------
Po jednom dni 990 zobrazení a 4 kliknutia, to je CRT 0,4%.
24. 9. 2018 11:38:04
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366777
Jiří Wolf
verified
rating uzivatele
(43 hodnocení)
24. 9. 2018 11:52:17
CTR ve vyhledávací síti 0,4% je hodně málo, velmi pravděpodobně se zobrazuješ na nerelevantní vyhledávací dotazy.
24. 9. 2018 11:52:17
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366776
Marek Sklenka
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
24. 9. 2018 12:00:10
Áno, pri ostatných mám CTR 20-50%. Vidím iba hľadané výrazy, pri ktorých ľudia na reklamu klikli. Vyfiltrovať tých zvyšných 986 je teda prakticky nemožné.
24. 9. 2018 12:00:10
https://webtrh.cz/diskuse/ako-obist-nizky-objem-vyhladavania-v-adwords/#reply1366775
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit