Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 13 z 13

Kritika eshopu SilneMagety.sk

  1. Ahojte, prosím o kritiku eshopu silnemagnety.sk s neodýmovými magnetmi. Ďakujem.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. to je něco :-D

  4. Mně se to docela líbí. Je to přehledný a stručný.

    Úvodní stránka mi přijde zbytečně dlouhá. Ty otázky a odpovědi jsou super, ale nechal bych tam pouze ty otázky s otkazem vždy na konkrétní stránku s odpovědí. Líp se v tom vyhledávače vyznají a spíš ti přivedou lidi, který tyhle informace hledají.

  5. Náhodou za mě super, jednoduché a přehledné.

  6. Já když se na to podívám, tak vůbec nevím o co jde. Na první pohled tuna věcí. Hromada otázek na úvodní straně - to nééé :D
    Doporučuji vám jít na školení od Řezáče Strategický webdesign. Napsal i knihu. Toto je cesta do pekel.

  7. mne sa velmi paci.. okrem tej uvodnej kilometer dlhej stranky. informacie z nej by som dal na samostatnu stranku..

  8. Citace Původně odeslal Petan D. Zobrazit příspěvek
    Já když se na to podívám, tak vůbec nevím o co jde. Na první pohled tuna věcí. Hromada otázek na úvodní straně - to nééé :D
    Doporučuji vám jít na školení od Řezáče Strategický webdesign. Napsal i knihu. Toto je cesta do pekel.
    Ještě doporučuji pana Kvasničku. Ten také ví co dělá :)

  9. Působí to na mě přehledně, takže za mě dobrý.

  10. Ďakujem za feedback. FAQ je zároveň na stránke https://silnemagnety.sk/caste-otazky/ .

    Sú dva dôvody, prečo sme sa rozhodli dať otázky na homepage:

    1. Ľudia niekedy stránku Časté otázky ľahko prehliadnu a potom nám píšu a telefonujú stále s tými istými otázkami. To by sa dalo prežiť, stačí im odpísať s linkom na stránku Časté otázky, že tam nájdu odpoveď.
    2. SEO. Ten dlhý text obsahuje veľa relevantných kľúčových slov, vrátane longtail keywords. Takisto existujú štúdie, ktoré ukazujú, že Google zobrazuje na lepších pozíciách stránky s väčším množstvom obsahu (aj keď samozrejme môže ísť iba o koreláciu, nemusí to byť hodnotiaci faktor). Duplicita je riešená tým, že na stránke Časté otázky je rel="canonical" na homepage.

    Napadajú ma tri riešenia:
    1. Dať to celé z homepage preč.
    2. Ponechať na homepage iba otázky, ktoré budú odkazom na kotvu na stránke Časté otázky.
    3. Skryť odpovede cez display:none, zobraziť iba otázky a po kliknutí na otázku rozbaliť odpoveď (niečo takéto).

    Aký veľký myslíte, že má SEO benefit mať tam ten text?

  11. Takhle vlastně cílíš všechny KW z dotazů na jednu stránku. To bych řekl, že není ideální a efektivní strategie.

    Každou stránku bych optimalizoval na dané téma, dotaz.

    To, že lidi mají spoustu dotazů, by se dalo využít k online poradně. Tam bych odpovídal a připojoval odkazy na jednotlivé stránky s širšími informacemi. To může být klidně na HP. Ukáže to návštěvníkovi, že web žije a budeš mít neustále aktualizovanej obsah pro vyhledávače. Zároveň tím získáš nový informace, co zákazníky zajímá. Dás se to využít na nové články do blogu nebo rozšíření sortimentu.

    Takže bych byl pro řešení 2. a odkazoval bych na odpovědi na jednotlivých stránkách.

    Jinak to máš výborně strukturovaný a prolinkovaný.

    Jo, přidal bych platbu kartou, ale nevím, jak moc je to u woocommerce problém.

  12. Citace Původně odeslal Fipa Zobrazit příspěvek

    Jo, přidal bych platbu kartou, ale nevím, jak moc je to u woocommerce problém.

    není to problém :)
    zvládne to i sám s dobrým pluginem

  13. Platbu kartou plánujeme. Kľúčové slová, ktoré som mal na mysli sú napríklad:

    - permanentné magnety
    - trvalé magnety
    - NdFeB magnety
    - kúpiť magnety
    - magnety eshop
    - veľké magnety

    A long tail ako:
    - zásielkový predaj silné magnety
    - magnet dlhý tenký kúpiť

    Všetky tieto slová (a veľa iných) sú prirodzene niekoľkokrát obsiahnuté v tom texte a po odstránení textu zo stránky zmiznú (aj keď určite by som pridal stručnejší text s tými najdôležitejšími). Pri týchto slovách chcem, aby landing page bola hlavná stránka a nie stránka Časté otázky. Inak frázy ako "ako oddeliť magnety" a ďalšie dopyty typu "poradenstvo" ľudia vyhľadávajú veľmi málo, vytvárať pre každú z nich samostatnú stránku je asi zbytočné, keď ide o odstavec textu. Pri dlhších odpovediach je na blogu celý článok.

    Asi to spravím tak, že text nahradím kratším textom s najdôležitejšími kľúčovými slovami a na homepage ponechám odkazy na stránku Časté otázky, poprípade na blog.

  14. Odpovede na FAQ som z hlavnej stránky odstránil. Ostali tam otázky s odkazmi na stránku "Časté otázky".

    SEO otázka: teraz je na home page 30 odkazov na tú istú podstránku s FAQ. Ako to ovplyvňuje tok pageranku? Ak je odkazová šťava rozdelená rovnomerne na každý odkaz, netrpia tým ostatné stránky (napríklad kategórie produktov)?

Hostujeme u Server powered by TELE3