Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 14 z 14

Kritika/pochvala realitního webu www.dreamestate.cz

  1. Dobrý den,
    líbí se Vám web na realitní kancelář Dream Estate? Případně, co byste na webu upravili či změnili?
    Snažili jsem se, aby web působil moderně a zaujal hned svoji úvodní stránkou.

    Odkaz na web: www.dreamestate.cz

    Děkuji

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Na první pohled na mě působí web dobře. Jen je škoda nevyužitého potenciálu toho názvu. Většina realitek má nudné názvy a vy máte krásný Dream Estate. Na to by šlo parádně navázat ve vizuální komunikaci – především originálním logem (kombinace realit a snů) a dále nějakou poutavou snovou úvodní fotkou. Barvy webu by šly ladit do tmavě modro-fialové (hvězdná obloha), přidal bych decentní tečkovanou texturu (hvězdy), prvky by byly modré/fialové (respektive místo bílého obdélníkového podkladu u výpisu realit by byl třeba jen modrofialový rámeček, aby prosvítala hvězdná obloha, anebo tmavě modro-fialový podklad o trochu světlejší než pozadí), text bílý a zkrátka celá ta prezentace by byla nádherně "snově" obrandovaná. A celkový zážitek z webu by byl úplně někde jinde.

    V tuto chvíli je web dobrý, čistý, přehledný, ale nevyniká. Pokud by se šlo například tou cestou, kterou jsem nastínil, okamžitě byste oproti ostatním konkurentům vynikli a návštěvníci by si vás zapamatovali. Faktem je, že realitek je spousta a z textace / obsahu jsem nevyčetl jedinou důležitou odlišnost, která by mě měla přesvědčit vybrat si vás oproti konkurenci a tudíž bych při běžném hledání váš web ihned vypnul. Pokud byste ale vynikli zajímavým brandingem a vzbudili jím odlišné emoce (nebo zkrátka jakékoliv emoce, ostatní realitky jsou zpravidla suché, neemotivní, sterilní), získali byste si mou pozornost. Dnes je skoro vše o emocích, jděte tomu naproti a věřím, že bude web fungovat násobně lépe.

    Weby sice nedělám, ale případně bych byl schopen vytvořit přinejmenším tu texturu na pozadí. Plus klidně logo. Nevnucuji se, rád doporučím i jiné kolegy (strana 7-9), jen mě zkrátka ten název oslovil, protože tam je zaprvé opravdu potenciál vymyslet něco zajímavého a zadruhé velká část firem, kterým loga tvořím, mají název skutečně nudný a vyjít z něj při tvorbě nejde, takže jsem přestal doufat, že někdy ještě zajímavý název u nás (tuplem u realitek) uvidím. :)

  4. Co přesně máme hodnotit?

    1) Šablonu Residence Real Estate WordPress Theme
    2) Název projektu Dream Estate který vychází ze šablony
    3) Doménu která je stará pár měsíců

  5. Citace Původně odeslal filipsedivy Zobrazit příspěvek
    Co přesně máme hodnotit?

    1) Šablonu Residence Real Estate WordPress Theme
    2) Název projektu Dream Estate který vychází ze šablony
    3) Doménu která je stará pár měsíců
    1) Šablona je jasná, z ni vycházíme. Jde spíše o hodnocení toho, jak web bude působit na potencionální klienty.
    2) Název projektu Dream Estate nemá naprosto nic společného s WP šablonou
    3) Je to nový projekt, který se teprve spouští

  6. Za mě dobrý, ale máte tam chybu na mobilu iOS při posunu fotek realit při kliknuťí šipky do prava, abych viděl druhou fotografii se nenačte. Nevím jak to je na desktopu, ale tohle je na mobilu. A dost dlouho se mi web načítal 10-12 vteřin.

  7. Mobilní verze nic moc, nevim proč jako první co vlezu na web se mi přes celou obrazovku spustí video, už jsem si myslel, že jsem na youtube.

    Scrollování je sekaný...

    Desktop verze bude vypadat asi dobře.

  8. Sablona pekna, kazdy kdo ma realitku si ji muze zakoupit. Nedivil bych se pokud by bylo i samotne logo z rady Free Vector Logo.

    Nerozumim mentalite nekterych, pokud realitka ma 2-5% z prodeje nemovitosti, pri prumerne cene 6M za nemovitost - nerikejte, ze jste tak lakomi abyste zaplatili grafika, kodera a programatora.

    Jediny prodej Vam pokryje vytvoreni nekompromisni vizualni identity od freelancera. Grafika 30k, kodovani 30k, programovani 100k - nabuseny CMS s CRM pro vase male potreby.

    Ale rozumim, ze realitak musi vypada prezentativne, mit image pred zakaznikem, jezdit v A8 nebo M GLS, mit iPhone X, MacBook Air, napul luxusni hodinky, paradni kozene boty - treba znacky Fratelli Rossett, oblek - treba od Power Suits...

    No, jinak za ref. odkaz z diskuse je to dobre, ale "SEO" se takto nedela, neni to totiz dobry link, i kdyz WT ma DA pres 50.

  9. Za mě na první pohled bijí do očí tyto věci:

    - menu by mělo mít zhruba 6-7 položek, Vy jich tam máte 9, je to tam hodně namačkaný
    - logo by chtělo dodat v SVG, aby nebylo rozmazané a bylo výrazné
    - textová cihla "Dream Estate je renomovaná realitní kancelář,.." by chtěla určitě nějak upravit
    - nefunguje Vám správně HTTPS, Vašemu partnerovi https://moderndream.cz/ , na kterého odkazujete, taky ne

    Jakmile se tohle a zbylé problémy zmíněné výše opraví, tak myslím, že dobrý. :)

  10. Paci sa mi sablona, ktoru mate. Ak by som mal realitku, tak by som asi tiez isiel do nej. Len mam pocit, ze samotna sablona ponuka toho ovela viac a uz samotne demostranky su daleko lepsie a krajsie ako vasa.

  11. dlouhé načítání, zbytečné video asi tak. Ten váš makléř Štefan super hezká foto, ale ze svatby? nemá tam nějakou z pláže :-D O nás je takové to ego kdy se představí majitelé ale o makléřích ani čárka. Dream Estate je renomovaná realitní kancelář, a hned tady uvádíte cituji: 3) Je to nový projekt, který se teprve spouští nějak nechápu. Z čeho usuzujete že jste renomovaná?
    Neustálá inovace všech našich obchodních aktivit nás drží vždy o krok před ostatními. zatím jste přesně tam kde tisícky dalších, nenabízíte nic extra ani navíc. Na mobilu spodní foto rozházené, nikde nevidím informace nutné ze zákona jako např. PENB třídu

  12. Určitě si sežeňte někoho, kdo rozumí typografii, pro mě na první pohled tristní z tohoto pohledu, jinak struktura a obecně šablona OK.

  13. Souhlasím s jiri@draftspot ohledně textů a písma.

    Až okatě mi vzhled evokuje stránky svoboda&williams.

    Kontrasty nedostatečné, záhadou je volba dvou barev písma - černá a modrý/šedý "něco".
    Nejednotnost fotografií. Majitelé profi fotky, ale stylem "každý pes jiná ves". Bc Štěpán, jak už tu padlo, foto ze svatby, a v záložce kariéra foto z fotobanky, navíc jde zvětšit - proč?
    Logo nemá dostatečnou ostrost.

  14. maminka s mimčem na zádech v batohu dělá reality
    kompletně odfláknuté
    práce na nic
    vyhozený čas

  15. Díval jsem se minutku:

    - velmi pomalé načítání stránky
    - mnoho položek v menu

    Obecně je nejdůležitější stanovit si cíl stránky a podle toho ji nechat navrhnout UX odborníkem. Mě už se to na několik projektech vrátilo xkrát, bez toho už bych žádný web nedělal :)

Hostujeme u Server powered by TELE3