Snadná tvorba vlastního e-shopu nebo webstránky online v systému WEXBO.com CZ/SK
Zobrazují se odpovědi 1 až 3 z 3

Aplikace pro automatické odpovědi do hovorů

  1. Zdravím webtržníci,

    řeším jak vyřešit volání od klientů když jsem v zahraničí. Já ze zahraničí klasicky pracuju jako bych byl v ČR, ale když jsem mimo Evropu nezvedám telefony vůbec a minimálně odpovídám na sms.

    Napadlo mě, jestli neexistuje nějaká appka (klidně placená), do které bych řekl něco jako "momentálně jsem v zahraničí a nezvedám telefony, napište mi prosím email" a když by mi klient volal, automaticky by slyšel tuhle zprávu.

    Případně jestli máte jinej fígl, jak tohle řešíte, budu rád za jakoukoliv radu.

    Vzhledem k tomu že trávím v zahraničí (mimo Evropu) většinou velkou část rokum tak by mi to velmi pomohlo. Klasická hlasová schránka, která se spustí až X sekund po nereagování můj problém neřeší, chci něco, co začne mluvit hned.

    Je to vůbec reálné?

    Díky, Jirka

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. hlasová schránka, můžeš nastavit po jaké době se spustí :). Můžeš tam namluvit vlastní vzkaz, řada lidí ale telefonu pokládá dříve než domluví úvodní vzkaz.

    Lze telefon napojit na ústřednu a ta ti řekne vzkaz a telefon ukončí. Pohledej telefonní ústředny, nabízí to operátoři, dá se napojit na voip ústředny, myslím, že něco měl i odorik. U sebe na telefonu pak můžeš zapnout automatické přesměrování hovoru (pozor na cenu hovoru) na tuhle ústřednu a zákazník uslyší pouze namluvený vzkaz, jak budeš na příjmu, zase můžeš přesměrování vypnout.

    Na sms bude existovat na androidu aplikace pro automatické odpovídá.

  4. Odorik umožňuje toho spousty, nově i celý hovor napojit na API a tím jej řídit. Umožňuje tedy aby se před hovorem spustila konkrétní zpráva a následně je možno hovor jakkoliv řídit - přesměrovat, přehodit na hlasovou schránku nebo zavěsit.

Hostujeme u Server powered by TELE3