Prodej projektů Duchod.cz, Duchodova-Reforma.cz a doména MojeFinance.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 20 z 20

Dropohs.cz - eshop na míru pro DropShipping dodavatele

  1. Ahoj, rád bych se zde podělil o informaci, že jsme po 2 letech zkušeností (4 tisíce objednávek na Blemcatko.cz) spustili vlastní e-shop na pronájem pro DropShipping prodeje - Dropohs.cz. Průběhem září 2018 jsme v záběhu po cca roce vývoje)

    Aktuálně bych rád shrnul nejdůležitější aspekty platformy:
    - možnost importovat více dodavatelů do jednoho shopu
    - možnost libovolně upravovat a jinak měnit či mazat data od dodavatelů DropShipping (produkty a kategorie)
    - zákazníci mohou koupit v jednom procesu objednávky zboží od více dodavatelů (unikátní)
    - chytrý systém počítání marží
    - stále se rozšiřující systém pro trasování zdrojů objednávek
    - možnost nastavovat různé ceny pro různé prodejní kanály (jeden produkt můžene na různých místech - v souladu s parametry programu) prodávat za větší či menší cenu (jakou si nastavíte)
    - v září poběží časové akce (nárazové a permanentní po příchodu z daného katalogu - tzn akce můžete nastavovat jen pro určité katalogy, jiní uživatelé je neuvidí, a jsou automatizovány
    - libovolné nastavování dodavatelů do exportů ze systému DropShipping.cz (kteréhokoliv můžete odimportovat)

    Jde o pronájem eshopu, za - řekl bych - rozumný měsíční poplatek. Platforma je neustále ve vývoji. Reprezentativní příklad, jak jsem již uvedl, je Blemcatko.cz s cca 4k objednávkami k srpnu 2018. (V září bude blemcátko přecházet přímo pod Dropohs, aktuálně běží na starém jádru - ze starého jádra se vyvíjelo nové, složitější, pro eshopaře)

    Rád zodpovím, když budete mít dotazy :-)

    David Marák
    Zakladatel Dropohs.cz

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zajímalo by mne jak to funguje. Pronajmu si eshop, dostanu k tomu x tisíc produktů a ty pak exportuju na srovnávače za stejné ceny jako x desítek Vašich dalších klientů?

  4. Pronajmete si e-shop, importujete si kteréhokoliv dodavatele od Dropshippingu (klidně víc do jednoho eshopu), a prodáváte.
    Exportujete kamkoliv, srovnávače, FB (zatím rozšiřujeme, nemáme jich tolik, ale ty hlavní a základní v ČR a SK máme), a tam si nastavujete - v souladu s pravidly těchto srovnávačů - co potřebujete. Primární je to, třeba můžete vytvořit více Facebook Catalogů a sledovat prodeje dle různých cen (plošně). Systém je nastaven na prodeje stovek a tisíců a desítek tisíců produktů, proto se řada věcí pojímá velkolepěji (v rámci snahy co nejvíce věcí automatizovat). Neříkám, že spoustu věcí neumíme, ani že jsme dokonalí, ale pro potřeby DropShippingu nenajdete lepšího partnera široko daleko :-)

  5. Já jsem pořád nějak nepochopil přidanou hodnotu vašeho projektu.... Co mi uniká???

  6. Jako potenciálního zákazníka by mě zajímalo, jak eshopy vypadají? Jsou nějaké šablony, nebo je to pouze ten jeden vzhled (blemcatko.cz) ?
    Na stránkách máte v menu položku Prezentace eshopů, která nevede nikam.

  7. zeptám se, aktivujete standardně hsts, případně na požádání? Děkuji

  8. Citace Původně odeslal Adam Gajdečka Zobrazit příspěvek
    zeptám se, aktivujete standardně hsts, případně na požádání? Děkuji
    Jestli myslíte https Vám aktivujeme dodatečně - po aktivaci e-shopu :-)

    DM

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2018 v 13:07 ----------

    Citace Původně odeslal chicken9x04 Zobrazit příspěvek
    Jako potenciálního zákazníka by mě zajímalo, jak eshopy vypadají? Jsou nějaké šablony, nebo je to pouze ten jeden vzhled (blemcatko.cz) ?
    Na stránkách máte v menu položku Prezentace eshopů, která nevede nikam.
    hezký den, ano, máte pravdu - právě to dokončujeme (to jsou takové ty finální, pro zákazníka ale nejdůležitější aspekty, ovšem rok vývoje se soustředil hlavně na robustní jádro)

    Ukázkový: http://170650.dropohs.cz/ (zatím nenaveden na url)
    Chystáme cca 5 ukázkových, do týdne budou kompletní.

    (barvy lze měnit, kombinace barev také v Rainbow editoru)
    Prosím ještě nyní na pár dní o shovívavost skrze případné bugy: 1) občas nějaký produkt nemá obrázek (řešíme s DS importy, které nám udělal DropShipping.cz namíru jen pro Dropohs - konstrukci importů využíváme vlastní a unikátní, jen se ještě dolaďuje)
    2) tu a tam zlobí responz, ten dočesáváme

    Blemcatko.cz budeme překlápět také do týdne, i to bude viditelné jako ukázkový eshop.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2018 v 13:11 ----------

    Citace Původně odeslal inet-creative Zobrazit příspěvek
    Já jsem pořád nějak nepochopil přidanou hodnotu vašeho projektu.... Co mi uniká???
    Svým způsobem všechno, pokud jste eshopař v rámci DropShippingu, v kontextu propracovanosti systému pro prodeje se nám konkurence nevyrovná (v mnoha měrítkách, AVŠAK samozřejmě i my se v mnoha měřítkách nemusíme vyrovnat a nevyrovnáme konkurenci, která má roky náskok v klasickém eshopování).

    Za mne to s dovolením řeknu asi tak: pokud chcete obchod (prozatím) primárně pro DropShipping a chcete být "dropshipper", nezklameme vás.

    Technický popis služby Dropohs: https://dropohs.cz/technicky-popis-sluzby-dropohs

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2018 v 13:15 ----------

    Citace Původně odeslal corn Zobrazit příspěvek
    Jestli myslíte https Vám aktivujeme dodatečně - po aktivaci e-shopu :-)

    DM

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2018 v 13:07 ----------



    hezký den, ano, máte pravdu - právě to dokončujeme (to jsou takové ty finální, pro zákazníka ale nejdůležitější aspekty, ovšem rok vývoje se soustředil hlavně na robustní jádro)

    Ukázkový: http://170650.dropohs.cz/ (zatím nenaveden na url)
    Chystáme cca 5 ukázkových, do týdne budou kompletní.

    (barvy lze měnit, kombinace barev také v Rainbow editoru)
    Prosím ještě nyní na pár dní o shovívavost skrze případné bugy: 1) občas nějaký produkt nemá obrázek (řešíme s DS importy, které nám udělal DropShipping.cz namíru jen pro Dropohs - konstrukci importů využíváme vlastní a unikátní, jen se ještě dolaďuje)
    2) tu a tam zlobí responz, ten dočesáváme

    Blemcatko.cz budeme překlápět také do týdne, i to bude viditelné jako ukázkový eshop.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.09.2018 v 13:11 ----------



    Svým způsobem všechno, pokud jste eshopař v rámci DropShippingu, v kontextu propracovanosti systému pro prodeje se nám konkurence nevyrovná (v mnoha měrítkách, AVŠAK samozřejmě i my se v mnoha měřítkách nemusíme vyrovnat a nevyrovnáme konkurenci, která má roky náskok v klasickém eshopování).

    Za mne to s dovolením řeknu asi tak: pokud chcete obchod (prozatím) primárně pro DropShipping a chcete být "dropshipper", nezklameme vás.

    Technický popis služby Dropohs: https://dropohs.cz/technicky-popis-sluzby-dropohs
    ještě doplním - doimportováváme právě teď mimo jiné hezčí ikonky pro login a košík a dolaďujeme zkrátka spoustu finálních, technicky sice naprosto nedůležitých (a v kontextu vývoje až posledních) věcí, ale pro estetiku jsou důležité.

  9. já se ovšem ptám na HSTS v kombinaci s HTTPS. Jde o poměrně zásadní věc, co se týče bezpečnosti. Děkuji

  10. Citace Původně odeslal Adam Gajdečka Zobrazit příspěvek
    já se ovšem ptám na HSTS v kombinaci s HTTPS. Jde o poměrně zásadní věc, co se týče bezpečnosti. Děkuji
    Dobrý den, ještě jsem se na to informoval u programátorů - ano, podporujeme. A kdyby standardizované řešení pro e-shopy nebylo dostačující (podle toho, jak jsem se dotázal na programátory, ale bude), zajistím pro Vás takové, jaké budete požadovat. Případně Vám rád pomohu i s aktivací e-shopu a čímkoliv v tomto ohledu. Pěkný dne.

    DM

  11. Ukázkový: http://170650.dropohs.cz/ (zatím nenaveden na url)
    Chystáme cca 5 ukázkových, do týdne budou kompletní.
    A nyní, po měsíci stále není ani jeden :)

  12. Citace Původně odeslal chicken9x04 Zobrazit příspěvek
    A nyní, po měsíci stále není ani jeden :)
    Ach, omlouvám se, pouze jsme je ještě nepublikovali na landing page, protože ji přepracováváme.

    Ukázkové e-shopy:

    Blemcatko.cz (omlouvám se, pokud to někdo bere jako self reklamu na blemc, ale ukázkový prostě je :-D)

    https://376064.dropohs.cz/
    https://815790.dropohs.cz/
    https://170650.dropohs.cz/
    https://429130.dropohs.cz/
    https://585957.dropohs.cz/
    https://606745.dropohs.cz/

    Toto jsou ukázkové. Pak máme již přes deset e-shopů skutečných zákazníků, například:

    Obchůdek s dárky - Obchůdek s dárky
    https://proradostpraha.cz/
    http://rcmodelyproradost.cz/

    Trochu jeste resime divocinu s designy v kontextu toho, jak to pouzivaji zakaznici - jasne, neni to vse dokonale. Ale funguje to, a funguje to - zda se - dobre (alespon dle poctu objednavek, ktere jsou v porovnani s jinymi platformami a prvnich ohlasu zakazniku az trojnasobne)

    Samozrejme je tu milion veci, na kterych stale pracujeme. Optimalizujeme databazove dotazy, doresujem nejake stistky do adwords, ale chystame i nektere velke veci do dvou mesicu - pripoustim, ze se ted chvastam, ale chvili jeste potrva, nez je budu moct ukazat.

    Rad poskytnu primo na platforme veskerou podporu a asistenci, klidne po tel.

    kdyz budete mit zajem, napiste mi, prosim, na podpora@dropohs.cz - na mailu jsem osobne, takze vam nebude odpovidat nahodny kolemjdouci nebo potulnej pes :o)

    Pokud budete mit dotazy, rad zodpovim. Dekuji :-)

    David M.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2018 v 23:45 ----------

    jo a hlavni vec- prepracovavame prostredi administrace, aby bylo jednodussi. System Dropohsu patri k velmi komplexnim a ma hodne funkci (a samozrejme i hodne funkci mit nemusi nebo jeste nema), nicmene ted hodne pracujeme (krome automatizovanych strojovych testu kodu) na zjednoduseni administrace a vetsi intuitivnosti.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2018 v 23:49 ----------

    Citace Původně odeslal corn Zobrazit příspěvek
    Ach, omlouvám se, pouze jsme je ještě nepublikovali na landing page, protože ji přepracováváme.

    Ukázkové e-shopy:

    Blemcatko.cz (omlouvám se, pokud to někdo bere jako self reklamu na blemc, ale ukázkový prostě je :-D)

    https://376064.dropohs.cz/
    https://815790.dropohs.cz/
    https://170650.dropohs.cz/
    https://429130.dropohs.cz/
    https://585957.dropohs.cz/
    https://606745.dropohs.cz/

    Toto jsou ukázkové. Pak máme již přes deset e-shopů skutečných zákazníků, například:

    Obchůdek s dárky - Obchůdek s dárky
    https://proradostpraha.cz/
    http://rcmodelyproradost.cz/

    Trochu jeste resime divocinu s designy v kontextu toho, jak to pouzivaji zakaznici - jasne, neni to vse dokonale. Ale funguje to, a funguje to - zda se - dobre (alespon dle poctu objednavek, ktere jsou v porovnani s jinymi platformami a prvnich ohlasu zakazniku az trojnasobne)

    Samozrejme je tu milion veci, na kterych stale pracujeme. Optimalizujeme databazove dotazy, doresujem nejake stistky do adwords, ale chystame i nektere velke veci do dvou mesicu - pripoustim, ze se ted chvastam, ale chvili jeste potrva, nez je budu moct ukazat.

    Rad poskytnu primo na platforme veskerou podporu a asistenci, klidne po tel.

    kdyz budete mit zajem, napiste mi, prosim, na podpora@dropohs.cz - na mailu jsem osobne, takze vam nebude odpovidat nahodny kolemjdouci nebo potulnej pes :o)

    Pokud budete mit dotazy, rad zodpovim. Dekuji :-)

    David M.

    ---------- Příspěvek doplněn 03.10.2018 v 23:45 ----------

    jo a hlavni vec- prepracovavame prostredi administrace, aby bylo jednodussi. System Dropohsu patri k velmi komplexnim a ma hodne funkci (a samozrejme i hodne funkci mit nemusi nebo jeste nema), nicmene ted hodne pracujeme (krome automatizovanych strojovych testu kodu) na zjednoduseni administrace a vetsi intuitivnosti.
    predevsim jsem se tedy odmlcel proto, abych tu moc nespamoval a neprudil :-)

  13. Díky. Popravdě jsem myslel, že bude např. 5 různých šablon, u kterých si mohu pomocí CSS (rainbow editoru) upravovat vzhled, barvy, obrázky, .... Toto je ale všechno jedna jediná šablona, pouze upravované barvy. Jiné šablony nechystáte?

    P.S.: Na eshopech vám vůbec nefunguje tlačítko "Koupit zrychleně", jako platící zákazník bych byl asi nespokojen - můžu kvůli tomu přicházet o objednávky.

  14. Citace Původně odeslal chicken9x04 Zobrazit příspěvek
    Díky. Popravdě jsem myslel, že bude např. 5 různých šablon, u kterých si mohu pomocí CSS (rainbow editoru) upravovat vzhled, barvy, obrázky, .... Toto je ale všechno jedna jediná šablona, pouze upravované barvy. Jiné šablony nechystáte?

    P.S.: Na eshopech vám vůbec nefunguje tlačítko "Koupit zrychleně", jako platící zákazník bych byl asi nespokojen - můžu kvůli tomu přicházet o objednávky.
    Chystame vice sablon, ale bohuzel - at se to tady lidem libi nebo ne (nebo je jim to jedno) , sablony jsou bohuzel/bohudik nejmene vyznamne pri prodejich zbozi. Specializujeme se na core veci v prodeji, momentalne se chceme zamerit primarne na vkladani modulu pro vetsi ROI (souvisejici produkty v detailu zbozi, ktere si naparujete budto kategorie vs kategorie, nebo konkretni produkt vs kategorie, event konkretni produkt vs konkretni produkt). Stejne tak jeste dodelavame stitky pro adwords (nastavovani toho, co si do nich budete moci ulozit, napriklad dobu, po kterou byl uzivatel na navsteve, skladovost, dodavatele, cenova rozmezi)

    Bohuzel se smiruju s tim, ze lide vybiraji eshop jen podle vzhledu - v podnikani je to stejne logicke jako vybirat auto pro podnikani podle vzhledu. Je to sice hezke, tu vice, tu mene, ale neresi to v podnikani nic.

    Sablon vice bude, ale asi po novem roce. Ted nejsou prioritou.

    ---------- Příspěvek doplněn 04.10.2018 v 11:53 ----------

    Citace Původně odeslal chicken9x04 Zobrazit příspěvek
    Díky. Popravdě jsem myslel, že bude např. 5 různých šablon, u kterých si mohu pomocí CSS (rainbow editoru) upravovat vzhled, barvy, obrázky, .... Toto je ale všechno jedna jediná šablona, pouze upravované barvy. Jiné šablony nechystáte?

    P.S.: Na eshopech vám vůbec nefunguje tlačítko "Koupit zrychleně", jako platící zákazník bych byl asi nespokojen - můžu kvůli tomu přicházet o objednávky.

    jeste prosim k tomu tlacitko "koupit zrychlene", muzete mi prosim poslat, kde Vam to dela?

    1) event co mate za prohlizec
    2) event co za zarizeni (pc, tablet, mobil)
    3) pokud vite, tak i OS (iOS nebo android?)

    mne to funguje vsude :o)) dekuji!

  15. Citace Původně odeslal corn Zobrazit příspěvek
    sablony jsou bohuzel/bohudik nejmene vyznamne pri prodejich zbozi.
    .......
    Bohuzel se smiruju s tim, ze lide vybiraji eshop jen podle vzhledu - v podnikani je to stejne logicke jako vybirat auto pro podnikani podle vzhledu. Je to sice hezke, tu vice, tu mene, ale neresi to v podnikani nic.
    To jako opravdu? Já na to mám teda naprosto obrácený názor - šablona, rozložení stránky, to jak je uživatelsky přívětivá a intuitivní má zcela zásadní vliv na prodejnost. To byste mohl pohřbít celý obor webdesignu a UX :-)
    Srovnávat design eshopu a jeho vliv na prodejnost s designem auta a jeho vlivem na funkčnost mi přijde úplně mimo.

    ____________

    To tlačítko koupit zrychleně - při kliknutí na ně jsem přesměrován do prázdného košíku. Až po reloadu stránky se tam produkt objeví.
    Mrkněte na video - https://drive.google.com/file/d/1s82...D9e_Om6Qn/view

    Ve Firefoxu a Seznam prohlížeči ok. Chyba se děje v Chrome (Verze 69.0.3497.100)

  16. Citace Původně odeslal chicken9x04 Zobrazit příspěvek
    To jako opravdu? Já na to mám teda naprosto obrácený názor - šablona, rozložení stránky, to jak je uživatelsky přívětivá a intuitivní má zcela zásadní vliv na prodejnost. To byste mohl pohřbít celý obor webdesignu a UX :-)
    Srovnávat design eshopu a jeho vliv na prodejnost s designem auta a jeho vlivem na funkčnost mi přijde úplně mimo.

    ____________

    To tlačítko koupit zrychleně - při kliknutí na ně jsem přesměrován do prázdného košíku. Až po reloadu stránky se tam produkt objeví.
    Mrkněte na video - https://drive.google.com/file/d/1s82...D9e_Om6Qn/view

    Ve Firefoxu a Seznam prohlížeči ok. Chyba se děje v Chrome (Verze 69.0.3497.100)
    Moc děkuji za video :-) Asi tam byl rychlejší redirect na košík než došlo k dokončení "vkládání" do košíku. Předal jsem to programátorům, ještě jednou moc díky!

    Jinak k designu - nejsem si jist, zda jsem se vyjádřil správně, resp zda oba chápeme to stejné. Samozřejmě design důležitý je. Asi bych si dovolil jen trochu rozebrání v tom směru, že:

    1) jedna věc jsou krásné barvičky, textury, ikonky a spousta dalších věcí, které člověk volí očima, ale samy o sobě mají potenciálně malý vliv na vytváření konverzí (a právě proto mají velkoobchody často strožší designy, jednodušší a doběla laděné). = to je to, o čem mluvím v kontextu templatů (kdy lidé volí templaty jen podle barviček, ikonek, a stejně tak je nabízí e-shop systémy, avšak jen pramálo těchto e-shop systémů nabízí informace o tom, jaký vliv má který template na konverze. S ohledem na to, že mám sám 15 let zkušeností s internetovým podnikáním a dělali jsme A/B testování u projektu Trololol, který měl ve své době i 100k návštěv za den, se projevovaly na pageview a době návštěv na webu ne barevná schémata, ale uložení prvků v nich.
    2) A tím přecházím k tomu, že my teď chceme cílit na uložení prvků / modulů v těchto barevných schématech, cílit na možnost si přidat určité moduly do webu, které mají hlavu a patu a můžete si je uzpůsobit podle potřeb přímo u vás na webu (jinými slovy, naprogramovat si vlastní funkci, ale pokudmožno jednoduše) - on je totiž rozdíl v tom, zda je váš traffic z heureky nebo z facebooku, a dle toho budete potřebovat uzpůsobovat landing page a její prvky. A právě to chceme dělat (= tuto část "designu"). Za dobu, co eshopuju (a že to je 10 let), jsem zkrátka zjistil, že nastavování barev na eshopu je asi nejméně podstatná, prioritami nejpodřadnější práce, které prostě na konverze má vliv minimální, osobně a subjektivně si i myslím, že téměř žádný vliv a dokud neuděláme více templatů, které se otestují, a neposkytneme uživatelům informace o konverzích, do té doby je to jen "žůžový výběr e-shopečku podle barviček". a následně také vypracování byznys modelu k tomu, aby mohli různé eshopy prodávat různé věci a nepřekrývaly se mezi sebou.


    ještě bych doplnil, že samozřejmě znám pschologii barev, ale to by uživatelé museli o něčem takovém vědět, takže se vracím k začátku - lidé vybírají očima, ale vůbec nechápou, že jejich výběr v lepším případě k ničemu není, v horším je pak ještě může potápět

  17. Dobrý den, všem,

    rád bych se po měsíci připomněl všem, co provozují / chtějí provozovat dropshipping eshop a s dovolením informoval o jedné zásadní novince na Dropohs.cz:

    U tarifu za 259 Kč jsme zvedli počet možných naimportovaných dodavatelů z 1 na 2 (a 500 položek navíc) (+vlastní expedice)
    U tarifu za 459 Kč z 2 na 3 dodavatele (a počet položek o 4k víc) (+vlastní expedice)
    U tarifu za 899 Kč ze 4 dodavatelů na 8 (+vlastní expedice)

    Vyšší tarify nebudu zmiňovat, to asi tolik lidí teď neosloví. Proč by vás to mohlo / mělo zajímat: můžete mít v ceně jednoho eshopu například 2 (u prvního tarifu) atp. (tzn místo 2 eshopů po jednom dodavateli jen 1 eshop se 2 dodavateli)

    Díky za pozornost :-) (btw snažím se nespamovat, tak snad mě po měsíci nevyhejtujete) :-) Mějte se famfárově!

    David

  18. Zdravím pánové,

    dejte si velký pozor na jejich obchodní podmínky.
    Tuto službu jsem vyzkoušel jenom z pouhé zvědavosti (technická stránka věci), jak vše funguje a vypadá. Design templatů naprosto otřesný, tudíž jsem po 5 dnech přestal tuto službu naprosto používat.

    A po měsíci vše nastalo, nejprve přišel první email, a k mému překvapení jsme ho našel až teď ve spamu....zněl takto:
    v příloze posílám fakturu k zaplacení dalšího období. Platbu, prosím, proveďte do 3 dnů, aby nedošlo k omezení služeb.
    Rovněž bych rád upozornil, že pokud e-shop nevyužíváte a z nějakého důvodu nebudete využívat, je nutné podat výpověď s měsíční výpovědní lhůtou.
    Dlužné částky evidujeme a v případě nepodání výpovědi inkasujeme 3 nezaplacené měsíce po sobě.

    Děkuji, s pozdravem

    David Marák
    Bohužel jsem se já osobně nikdy nesetkal se službou, která vás po nezaplacení prostě neodpojí, tak jsem něco takového ani vůbec ve své emailové složce nehledal a nečekal.

    Na to následoval další email, který mi už přistál v poště a který mě tedy dost vyděsil:
    Dobrý den,

    upozorňujeme na neuhrazenou fakturu za provoz e-shopu, kterou posíláme v příloze.

    Aktuálně jste 2 dny po výročním datu. Tímto Vás prosíme, abyste provedl platbu bezodkladně.

    Upozorňujeme, že v případě nezaplacení budeme nuceni platbu vymáhat.

    S pozdravem
    No nic říkal jsem si, eshop jsem nepoužíval, což musí v systému určitě vidět (žádné přístupy), podmínky jsem si přečetl, a dočetl se, že mě kdykoliv může poskytovatel vypnout ze své vlastní iniciativy, tak přece nemůže být problém eshop vypnout a tím to skončíme. Tak jsem pana Maráka kontaktoval, ale žádná změna

    jde o standardní obchodní podmínky, protože jste službu zaplatil, souhlasil jste také s obchodními podmínkami. Výpovědní lhůta je 30 dnů.

    Obdobně fungují některé konkurenční e-shop systémy a není zde nic, co by bylo překvapivé nebo nové.

    Upozorňujeme, že pokud dluh nebude uhrazen, předáváme po určitém čase neuhrazené pohledávky agentuře, která je následně bude mít na starost.

    S pozdravem

    Takže přátelé pozor, je mi jasné, že takto debilně si tohle schovali do svých obchodních podmínek, ale spolupráci s tímto člověkem opravdu z mé zkušenosti nedoporučuji.
    Naposledy upravil aralxd : 14.11.2018 v 14:27

  19. Citace Původně odeslal aralxd Zobrazit příspěvek
    Zdravím pánové,

    dejte si velký pozor na jejich obchodní podmínky.
    Tuto službu jsem vyzkoušel jenom z pouhé zvědavosti (technická stránka věci), jak vše funguje a vypadá. Design templatů naprosto otřesný, tudíž jsem po 5 dnech přestal tuto službu naprosto používat.

    A po měsíci vše nastalo, nejprve přišel první email, a k mému překvapení jsme ho našel až teď ve spamu....zněl takto:


    Bohužel jsem se já osobně nikdy nesetkal se službou, která vás po zaplacení prostě neodpojí, tak jsem něco takového ani vůbec ve své emailové složce nehledal a nečekal.

    Na to následoval další email, který mi už přistál v poště a který mě tedy dost vyděsil:


    No nic říkal jsem si, eshop jsem nepoužíval, což musí v systému určitě vidět (žádné přístupy), podmínky jsem si přečetl, a dočetl se, že mě kdykoliv může poskytovatel vypnout ze své vlastní iniciativy, tak přece nemůže být problém eshop vypnout a tím to skončíme. Tak jsem pana Maráka kontaktoval, ale žádná změna




    Takže přátelé pozor, je mi jasné, že takto debilně si tohle schovali do svých obchodních podmínek, ale spolupráci s tímto člověkem opravdu z mé zkušenosti nedoporučuji.
    Dobře, že jste na to upozornil. Není to vůbec dobré jednání této firmy. Slušné aplikace to nedělají. Samozřejmě některé si to stahují pravidelně z kreditní karty, tam bývá člověk obezřetnější.

  20. Dále mě velmi pobavilo, že faktura, která byla poslána v prvním emailu, vůbec neobsahovala údaje o odběratelovi, tedy mé osobě. Jednalo se holou fakturu s údaji a dodavateli a částkou, toť vše. A na základě tohodle po mě bude vymáhat peníze. To opravdu ne.

    Další vtipná věc s mou situací je, že eshop na cizí(mé) jméno a IČO si zde může založit doslova každý, takže opravdu nevím, jak se zde může ohánět nějakým vymáháním peněz, když autorizace osob zde prostě není.

  21. Citace Původně odeslal aralxd Zobrazit příspěvek
    Dále mě velmi pobavilo, že faktura, která byla poslána v prvním emailu, vůbec neobsahovala údaje o odběratelovi, tedy mé osobě. Jednalo se holou fakturu s údaji a dodavateli a částkou, toť vše. A na základě tohodle po mě bude vymáhat peníze. To opravdu ne.

    Další vtipná věc s mou situací je, že eshop na cizí(mé) jméno a IČO si zde může založit doslova každý, takže opravdu nevím, jak se zde může ohánět nějakým vymáháním peněz, když autorizace osob zde prostě není.
    Chápu, že se to dotklo Vašeho ega, a jsem rád, že o tom píšete (protože než jsem Vám odpověděl, věděl jsem, že to tady zmíníte). Co vím, Shoptet standardně k vymáhání posílá také.
    Je Váš problém, že měsíc nereagujete na zprávy - byl jste před měsícem zdvořile kontaktován. Pokud jde k faktum u faktury, nevyplnil jste potřebné údaje. Díky za upozornění, tohle do příště upravíme (možná jste je odmazal - nevím). Registraci kdekoliv na své údaje si můžete udělat kdekoliv. Nevím, jestli to víte, ale takto si můžete sjednat klidně i pojistku, třeba životní. A i tam jsou výpovědní lhůty (6 týdnů, zaokrouhleno na měsíc) - co je na tom divného? Snad žeby mělo být vše zdarma, k tomu zadarmo, a nejlíp ještě navíc za 0,- Kč včetně DPH? Jasně, "slušné aplikace" to nedělají, ale co pak řeknou e-shopaři, co neplatí včas - platí po splatnosti, a my musíme nést závazek a provozovat, generovat desítky tisíc produktů do importů a platit za provoz serverů? Fér pravidla jsou dána - výpovědní lhůta je 30 dnů (ne měsíce), to není žádný armageddon, ani tragédie, to jen děti upozorňují "pozor, pozor, tady někdo chce o 259 Kč za měsíc víc - to je nestydaté!" (a neprodlužujeme to na další měsíc, když to překročí výroční den, ačkoliv to je tak stanoveno). Tarif také ve výpovědi snižujeme na nejmenší.

    Výpovědní lhůta kryje záda oběma stranám. Nutno dodat, že Vy jste zrovna jednal v administraci tak, jako byste neslyšel o pravidlech slušného vychování vstříc k podpoře, kterou jste kontaktoval.

    PS: Docela byste se divil, co všechno se v ČR dá sjednat bez jakéhokoliv jiného ověřování (u pojistek je však ověřování již potřeba, o tom žádná, ale u celé řady jiných věcí kdepak). Eshop prakticky kdekoliv si můžete sjednat na kohokoliv a kdekoliv. Druhou otázkou je pak samotné ověřování, o tom se nepřu.

    Jedna důležitá věc: k závazku dochází jen při placení. Ne při zkoušení tarifu zdarma, nebo čemkoliv podobném. 30 dnů Vám garantuje, že si to můžete rozmyslet, když budete chtít (zpětvzetí storna) a nepřijdete o data, která pak likvidujeme. A to je fér (za 259,- Kč )

    PPS k layoutům: ano, za 3 měsíce existence máme zatím jen jeden. Ovšem vrcholem jeho trapnosti je, že jen Blemcatko.cz na tomto layoutu generuje cca 80 objednávek denně a během Vánoc cca 200 - 300 v této sezóně / den. Zkrátka, to, že má malé lístky na své zahrádce, neznamená, že pod nimi není opravdu velká mrkev :-)

    PPPS: Jasně, Dropohs není ani zdaleka dokonalý, a ani zdaleka ne takový, jaký si ho všichni hned přejeme. Trpělivost ale přináší růže. A ke všem lidem jsme na podpoře féroví, odpovídáme do 2 hodin, a rádi poskytneme podporu s ukončením e-shopu (při slušném jednání tak činíme dohodou s platností k nejbližšímu výročnímu dni bez dalšího inkasa), implementujeme i sofistikované funkce na přání zákazníků bez poplatků (protože je to i náš zájem) a celkově se snažíme vyjít vstříc víc než by mělo být standardem.

    David Marák

Hostujeme u Server powered by TELE3