Prodej projektu Duchod.cz - SLEVA
Zobrazují se odpovědi 1 až 2 z 2

Klasifikační analýza klíčových slov

  1. Dobrý den,
    rád bych si rozšířil obzor a rád bych se vás zeptal na nějaké postřehy ohledně klasifikační analýzy klíčových slov.

    Nabízíte v rámci SEO Klasifikační analýzu klíčových slov (dále jen "KAKS")?

    Jak připravujete základní fráze, které poté zadáváte do návrhu klíčových slov (Google, Sklik)?

    Které nástroje používáte?
    - Open Refine, Excel, Sklik plugin do Chromu, ...?

    Kolik si účtujete za KAKS a v jakém rozsahu je (na počet frází)?

    Předáváte klientovi nějaký dokument se shrnutím? Jak vypadá? Můžete některý ukázat?


    Zajímalo by mě v jakém pořadí máte následující kroky:

    Krok 1:
    Tvořím-li analýzu pro již existující web, vyberu z něj používané klíčové fráze.
    Jedná-li se o eshop, vezmu názvy produktů.
    Tvořím-li analýzu pro nový neotextovaný web, podívám se na weby tématem odpovídajícími.

    Krok 2:

    Posbírané fráze vložím do návrhu klíčových slov.

    Krok 3:
    Odstraním duplikáty.

    Krok 4:
    Odstraním nerelevantní dotazy / obecné fráze, na které je těžké cílit.

    Krok 5:
    Určím klasifikační schémata (dimenze).

    Krok 6:
    Klasifikuji.

    Krok 7:

    Analyzuji.

    Krok 8:

    Vytvořím report pro klienta.

    Máte jiné postřehy, které by mohli být užitečné?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?

Hostujeme u Server powered by TELE3