Kvalitní hosting pro WordPress [WP3]
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 41

Přechod na nejnovější Fastcentrik nebo raději na úplně jinou platformu?

  1. Koncem roku 2008 jsem založil eshop na Fastcentriku, který běží dodnes na stránce www.antiradary.cz . Systém to byl celkem jednoduchý a měl perfektně zvládnutou SEO problematiku, což mě vystřelilo a i dosud drží na klíčových pozicích v různých katalozích a vyhledávačích.

    Bohužel měl i hromadu chyb a nedodělků, takže když jsem něco začal dělat v administraci, tak to většinou rychle skončilo kvůli nějaké chybě v systému. Přes telefon jsem se maximálně dozvěděl, že mám založit ticket a všechno to tam popsat, takže celkově podpora na dlouhé lokty.

    Nyní již má Netdirect asi 3. verzi, ale já pořád setrvávám na Fatcentriku 1.0, na který již několik let nevydává nové aktualizace a opravy, byť platím pořád nejdražší verzi GOLD za 2.290 Kč bez DPH. Periodicky od nich dostávám nabídky na upgrade na vyšší verzi, ale jednak je tam zapotřebí dost velká má součinnost a jednak přijdu o část dat, např o dosavadní objednávky.

    Neustále to odkládám z nedostatku času a také z nelibosti nad podobným obchodním modelem a uvažuji, jestli zrovna nezměnit poskytovatele eshopu nebo jít do nějakého Open Source řešení, které mi někdo nahodí a upraví dle mých představ. Také finančně se mi do toho nechce investovat a platit i nadále 2.290 Kč bez DPH za něco, co pořádně nefunguje a co jiné eshopy zvládnou za 1/10 této čásky nebo zdarma, mi nepřijde moc rozumné.

    Takže otázka zní, jít do Fastcentriku 3.0, samozřejmě do nejlevnější varianty, jelikož vyšší se liší jenom výrazně vyšší cenou a počtem položek, což je u mě tak max. 50 nebo emigrovat k jinému poskytovateli, a pokud ano, tak ke kterému, popřípadě zvolit nějaký Open Source projekt?

    Osobně zvažuji Fatcentrik Basic vs. Eshop-rychle.cz vs. WordPress s Woocommerce.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Za sebe mohu doporučit Shoptet, lepší krabicové řešení pro náš trh za mě neexistuje. Jestli se Vám ale vyplatí jít do krabice a nebo open source, to je hodně individuální, to už si musíte zvážit sám.

  4. nedoporučuji pouze píši svoji zkušenost a názor

    Před pár lety jsem zvažoval stejně nakonec jsem se rozhodl pro open source řešení konkrétně - WordPress s Woocommerce

    Jsem maximálně spokojen - svoboda je svoboda neboj se toho a zvaž cestu nezávislosti:)

  5. Já bych doporučil WooCommerce. Má to svoje výhody i nevýhody. Nevýhoda je, že pokud to dělá někdo co tomu moc nerozumí, tak z toho může vzniknout hroznej bastl. Ale zas výhoda je, že nejste závislý na jedné firmě a můžete si vybrat kdo vám ten e-shop bude dělat a udržovat. Pokud nejste spokojen, tak můžete přejít k někomu jinému. Navíc máte daleko větší možnosti customizace. Pokud chcete něco navíc, tak tady u těch firemních řešení se s vámi asi nikdo moc bavit nebude. Prostě styl: "Tady to máte a je to a pokud chcete něco navíc, tak to stojí dost a bude to trvat dlouho a ani se nám do toho moc nechce...". Cena je individuální, ale pokud e-shop na WooCommerce jednou vyladíte, tak moc peněz už do toho dávat nemusíte. Hlavní je to prvotně udělat dobře a ne blbě. Pokud se to pak předělává, může se to i dost prodražit.

    Také záleží co vše by e-shop měl umět a na co vše by měl být napojen. EET, karty, fakturace?

  6. Také doporučuji, a sám používám, Woocommerce - www.xtel.cz

    Podepisuji, co napsal @korwin

  7. Tak to je zajímavý obrat v doporučeních a nejraději bych si to v Open Source udělal sám, ale nechci s tím ztrácet čas, jelikož naposled jsem si dělal web v html ještě v roce 2001, což byl internetový pravěk.

    Jsou zkušenosti s nějakou firmou, která by zvládla přesunout data z www.antiradary.cz do nového webu založeném na WordPressu a Woocommerce_ Momentálně využívám jenom klasické objednání přes web, různé ceny pro registrované a neregistrované zákazníky, osobní odběr, poštu a PPL, hotovost, dobírku a převod, xml exporty pro srovnávače. Fakturace ručně v Pohodě, sklady také. Karty jsem dočasně zrušil kvůli dvojité konverzi a EET, ale to budoucna bych je zase chtěl.

  8. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    Tak to je zajímavý obrat v doporučeních a nejraději bych si to v Open Source udělal sám, ale nechci s tím ztrácet čas, jelikož naposled jsem si dělal web v html ještě v roce 2001, což byl internetový pravěk.

    Jsou zkušenosti s nějakou firmou, která by zvládla přesunout data z www.antiradary.cz do nového webu založeném na WordPressu a Woocommerce_ Momentálně využívám jenom klasické objednání přes web, různé ceny pro registrované a neregistrované zákazníky, osobní odběr, poštu a PPL, hotovost, dobírku a převod, xml exporty pro srovnávače. Fakturace ručně v Pohodě, sklady také. Karty jsem dočasně zrušil kvůli dvojité konverzi a EET, ale to budoucna bych je zase chtěl.
    Tak to WooCommerce v pohodě zvládne. Data přesunout také není problém, pokud je k nim nějaký rozumný přístup. Firma nejsem, jenom živnostník, ale pokud chceš, tak napiš zprávu. Můžeme si zavolat a probrat to.
    Naposledy upravil korwin : 14.08.2018 v 22:01

  9. Velká výhoda open source je také ta, že ten eshop je Váš. Budovat byznys, který je postaven na něčem, co si pouze pronajímáte, by se mi osobně vůbec nezamlouvalo, byť to může být pohodlnější.

  10. A jak to vypadá v současné době s SSL certifikáty? U eshop-rychle.cz by snad měly být jednoduše a zdarma aktivovatelné, u Wordpressu by se musely naistalovat, ale také zdarma nebo za menší částku.

    U Fastcentriku 1.0 je nelze přidat vůbec, u FC 3.0 je WildCard za 2.500 Kč ročně + 650-1.300 Kč za implementaci, EV je za 8.500 Kč ročně + 650-1.300 Kč za vyřízení a implementaci. Není to nějak fest přestřelené?

  11. Myslím si, že předešlé příspěvky ti vůbec nepomůžou nebo ti poskytnou nerelevantní odpověď. Je to důvodu, že si uvedl co máš za eshop (url adresu) ale nic víc si neuvedl. Ostatní ti začali doporučovat buďto open-source nebo krabicové řešení podle toho jestli jim vyhovuje a to jestli jim vyhovuje je podle jejich požadavků. Každé řešení má své výhody a nevýhody.

    Pokud jsi větší shop nebo máš speciální požadavky na úpravy, tak pro tebe krabicové řešení není vhodné. Velké eshopy mají prakticky vždy individuální firemní procesy a eshop se jim musí přizpůsobit, protože softwarové jádro firmy tvoří učetní+skladový systém (ne eshop), to nikdy krabicové řešení nezvládne - necílí na to. Musíš tedy zvolit open-source (= mít naprogramováné něco podle tvých požadavků, nemusí být přímo open-source).
    Nevýhoda je podstatně vyšší cena, podstatně více práce s vytvořením ale pokud si dostatečně velký na to, že individuální úprava shopu, která ti dovolí zavést individuální proces ve firmě ti třeba třeba po několika měsících splatí investici, tak není co řešit.... Například začneš používat ve skladu prpojení s čtečkami, nebo účetní má méně úkonů a najednou to zabere méně času a ty ušetříš více financí.

    Pokud si menší (zásilky balíš sám nebo máš například do 5 zaměstnanců) a nemáš specifické individuální požadavky (nějaké složité konfigurátory apod.), tak běž do krabicového řešení. Takto malá firma lze řídit bez toho aniž bys měl nějakou větší podporu SW v zádech, prostě to jde zvládnout. Je rozdíl když má zaměstnanců 15-20 a více, kdy už prostě vše musí řídit sw a proto krabicové řešení nepřipadá v úvahu.
    Výhoda krabicového řešení je velmi nízká cena, během týdne jsi schopný fungovat na novém shopu (individuálně naprogramovaný shop zabere měsíce až třeba rok vývoje) a pokud něco potřebuješ tak stačí zakoupit za pár stovek nový modul a zase okamžitě máš připravené a nasazené do provozu. Pro menší shopy je tedy krabicové řešení nejlepší volba.

    V obou případech je NEJDŮLEŽITĚJŠÍ DODAVATEL. Pokud s tebou bude pomalu komunikovat nebo ti nebude odpovídat, práce se budou protahovat, tak varianta vlastního shopu je úplná cesta do pekel, krabicové řešení to alespoň částečně hasí - vyvíjí jeden shop, takže když se problém objeví všem zákazníkům, tak ho musí vyřešit.

    Z krabicového řešení ti doporučím shoptet, myslím si, že aktuálně nemá vůbec konkurenci.
    Podle cen za moduly, které uvádíš, si myslím že nemá moc smysl o open source uvažovat (pokud ti nestačí teda úplný základ - instalace + nasazená šablona)

  12. Citace Původně odeslal AntiRadary.cz Zobrazit příspěvek
    A jak to vypadá v současné době s SSL certifikáty? U eshop-rychle.cz by snad měly být jednoduše a zdarma aktivovatelné, u Wordpressu by se musely naistalovat, ale také zdarma nebo za menší částku.

    U Fastcentriku 1.0 je nelze přidat vůbec, u FC 3.0 je WildCard za 2.500 Kč ročně + 650-1.300 Kč za implementaci, EV je za 8.500 Kč ročně + 650-1.300 Kč za vyřízení a implementaci. Není to nějak fest přestřelené?
    Základní SSL certifikát (Let's encrypt) je zdarma. Rychlost nasazení záleží na hostingu, ale většinou to jde automaticky (bez nutnosti zásahu jejich programátora) a do pár minut je hotovo.

  13. a co https://www.shopion.cz/ pred asi 4 lety jsem mel u nich eshop nez jsem ho prodal a tehdy spokojenost. Nevice někdo jak jsou na tom nyni, mě osobne pripadali tehdy i nyni lepsi nez shoptet (co jsem měl taky)

  14. Tak to je zajímavý obrat v doporučeních ...

    Open-source řešení se mi celkem líbí, ale když vezmu do úvahy vcelku kladné recenze a zkušenosti s eshop-rychle.cz a poměr parametry/cena, tak mi to vychází, že plnohodnotný eshop na dané platformě vychází na 2.900 Kč - 3.480 Kč ročně, t.j. 1.3-1.5 násobek měsíční ceny za současné řešení a mnohých ohledech je lepší než dosavadní FC 1.0. Na 5 - 10 let to při ročních platbách vychází na 14.500 Kč - 29.000 Kč, což předpokládám, že u open-source řešení bude jenom vstupní investice. Navíc se takové krabicové řešení bude vyvíjet a aktualizovat prakticky bez mého zásahu.

    Shoptet a Shopion mají pro mě trochu nešťastnou licenční politiku, nižší verze jsou příliš osekané a vyšší verze jsou cenově srovnatelné s FC. Sice většinu funkcí vyšších verzí asi nevyužiji, ale jelikož pořádně nevím, které budu potřebovat a které nebudu a mám rád, když mám k dispozici všechno, tak preferuji spíše řešení, kde je k dispozici menší robustnost systému a méně položek, při co nejnižší ceně a nejvíce funkcích. Dosavadní zkušenosti mi ukazuji, že mé specifické a drahé zboží se prodává spíše telefonicky, emailem a osobně než automaticky přes eshop, kromě pár nejlevnějších a nejpopulárnějších modelů nebo doplňkového příslušenství. Rovněž počet objednávek přes eshop a přístupů na web je v řádech jednotek až desítek jednotek.

  15. OpenSource je dobré jen do určité velikosti, protože pak zjistíš že ten backend prostě neumí a to škálování je tam prostě problém. Prostě záleží jak jsi velký. Jestli máš třeba 50 objednávek denně tak je pro tebe při poměru cena výkon opensource nejlepší. Až budeš mít třeba 500 denně je dobré už zapřemýšlet nad vlastním řešením. Krabice nezatracuji, je to pohodlné řešení, ale je to o kompromisech a ceně co do to chceš měsíčně dávat.

    OpenSource
    WP+Woocommerce
    OpenCart - možná i lepší, ale poslední rok-dva od něj v CZ odchází programátoři. Každopádně určitě utáhne vyšší zátěž než WP.

    Krabice
    též se připojuji k Shoptet, asi nic lepšího dnes nenajdeš.

  16. Z výše uvedených příspěvku bych tipoval, že i open-source je pro mě příliš robustní a nákladné řešení, jelikož nejsem a ani nechci být zařízen na vysoký objem objednávek při malé ziskovosti. Pravdu říci, spíše mě štve, když si někdo koupí antiradar někde jinde o 500 Kč levněji (u mě by získal ještě lepší cenu, kdyby o ní požádal!) a u mě pak shání různé příslušenství, na kterém mám skoro stejnou práci a náklady jako u antiradaru, ale zisk jenom v řádu korun až desetikorun. Spíše je to doplňková služba pro zákazníky hlavního sortimentu než sortiment, ze kterého bych měl valný profit. Jak jsem již psal, počet objednávek je maximálně v jednotkách denně, a to ještě většina jde přes jiné obchodní kanály. Také cca 50% objednávek, hlavně těch nejstabilnějších a nejlukrativnějších je typu B2B a jenom zlomek těchto zákazníků využívá objednání přes eshop.

  17. Při tak malém počtu objednávek je pro tebe jakékoliv placené řešení zbytečný luxus.

  18. A implementovat open-source je levnější? Pochybuji, že to někdo kvalitně udělá za 5.000 - 10.000 Kč ....

  19. Vzhledem k vašemu počtu položek (tj. dle vašich slov do 50-ti) si myslím, že vám bude maximálně vyhovovat systém https://www.shopsun.cz - za 49,- bez DPH měsíčně máte k dispozici všechny možné moduly za které se všude jinde připlácí, více viz.: https://www.shopsun.cz/moduly/

    PS: nejsem od nich a ani nejsem nijak placen za jejich propagaci, nabízím pouze alternativní řešení o kterém jsem se sám dozvěděl, protože se o tyto systémy zajímám a podle mého názoru je tento přímo pro vás jako dělaný

    PSS: navíc jako jedno z mála pronajímaných řešení umožňuje nejen upravovat ale třeba úplně vyměnit šablonu za vlastní, tedy změny v šabloně ne jen na úrovni CSS stylů nebo JavaScript-u více viz.: https://www.shopsun.cz/napoveda/prov...hledu-shopsun/
    Naposledy upravil ITProstor : 16.08.2018 v 08:19

  20. ITProstor: Tak to je velice zajímavá nabídka a dokonce to má pod palcem Savana, se kterou mám dobré zkušenosti. Nedávno měli na daný eshop velkou reklamní kampaň, ale pak jsem to nemohl najít, takže jsem myslel, že to zabalili. Zjistím o tom více a rozhodnu se, ale zatím je to jasný favorit.

    Je to sice na další vlákno, ale jelikož to souvisí daným tématem, tak se zeptám tady. U Fascentriku mám několik schránek, z toho 2-3 používané a důležité, ve kterých je asi 8 GB emailů. U Fastcentriku si za to platím dalších cca 100 Kč bez DPH, u Shopsunu bych musel vzít výrazně dražší tarif, který je sice stále za slušné peníze, ale je tam hodně velký cenový skok: 70 vs. 284 Kč při měsíční platbě nebo 49 vs. 199 Kč při roční platbě. Uvažuji, že bych možná emaily úplně oddělil od eshopu, ať nezávisím od jednoho subjektu. Neporadí někdo, kde získat prostor 10-15 GB na emaily s dobrou cenou a slušnou spolehlivostí i zabezpečením?

  21. Zoho (zdarma) nebo Google apps (za peníze)

  22. Zoho.cz? Jako Stable.cz? Zdarma to tam nevidím, ale cena 68 Kč za 10 GB, resp. 34 Kč za první fakturační období až 2 roky je také dobrá. Co je to za firmu? Má celkem "těžkotonážní" reference - https://www.stable.cz/reference/.

  23. Ne, zoho.com. Je to jeden z největších poskytovatelů emailu ve světě a jako jeden z mala umožňuje navázat na svůj mail doménu tj. např. mít obchod@antiradary.cz. Jinak to u nás umí prý i Seznam, ale jeho řešení jsem nezkoušel.

  24. Aha, tak to ne, to zas nechci svěřit firemní emaily za 15 let někomu, kdo je bůhví kde a s kým se pořádně nedomluvím. Jedině český poskytovatel s živou podporou přes telefon, chat a email.

  25. Mám to naprosto stejně. FC 3 jsem už asi 2x testoval demoverzi, ale ta administrace mi přijde pořád příšerná. FC1 (ač je po různých úpravách za ty roky pro toho, kdo ji nezná taky nepřehledná než něco najde hlavně v té nastavovací sekci) je prostě klasické rozhraní na práci se systémem. V administraci nepotřebuji animace, hejblata a barvičky - to mi stačí až případně když si budu chtít (a mít čas) hrát s nějakými výstupy tak možná.
    No tak jsme se začal dívat po jiné alternativě. Eshop na míru jsem zavrhl, to se nevyplatí v daném objemu a taky to většinou není úplně zadarmo, když člověk potřebuje třeba jen nějaké úpravy na základě legislativy. Podobně open-source, to je pro někoho, koho to baví, nevadí mu učit se a řešit nové věci, testovat atd. Pak ano, zřejmě ušetří na pronájmu nebo hotovém řešení - pokud tomu nerozumí, stejně bude platit nebo ztrácet čas řešením věcí, které vyřeší někdo jiný.
    Nakonec mi z toho vypadl eshop rychle a shoptet (ale tam mě zklamala zákaznická podpora, to Netdirect pořád funguje líp i když lepší časy už jsem u nich taky zažil).
    Takže v současné době, pokud budu přecházet jinam, tak to bude shoptet. Jsou tam sice nějaké věci, které nejsou úplně na 100%, ale to bude vždy a všude. Ta administrace mi přišla mírně přijatelnější než FC3, ale ještě uvidím. V každém případě, FC3 pak po převodu na levnější verzi, není v tom prakticky rozdíl. U FC mě zklamalo, že nebyly ochotni už pak jít níž s cenou, když člověk ten Gold prakticky nevyužívá už a downgrade už možný není na bývalý Silver atd.
    Ten přechod se ale dořešit musí, skrz GDPR atd., FC1 už (bohužel) je mrtvý.

    (jen by mě zajímalo, kolik eshopů ještě pořád jede na FC1 a pojede dokud to půjde. Na jaře se mluvilo o vyšších desítkách eshopů, zajímalo by mě, kolik "dinosaurů" zbývá a zároveň to jsou aspoň trošku slušně fungující eshopy, ne něco co se "někdy" udělalo a vygeneruje to pár náhodných objednávek...)

  26. Řekl bych. že FC1 jede ještě docela dost. Dle kolegy známého prudiče, který nechce FC1 opustit jelikož FC3 pořád neumí z hlediska prodeje to co FC1 již dva roky vyhrožují, že FC1 všem vypoví. Ted k tomu měli mimořádnou příležitost vzhledem k GDPR a zabezpečenému připojení, kdy najednou nešlo na FC1 zprovoznit https i když to před rokem a něco nabízeli za poplatek. Tak čekal, že mu to vypoví, ale dočkal se jenom odpovědi, že to je problém provozovatele. Jinak prý ze zákulisí to chtěli udělat, ale jak zjistili kolik eshopů ještě jede na FC1 tak usoudili, že by to byla ztráta a další termín pro vypovídání je prý konec roku, ale neví se kterého.

  27. Já používám FC3 a tak nějak si moc nemůžu stěžovat, za poslední dobu se snaží trochu více, než tomu bylo v minulosti. Osobně bych šel asi do přechodu na FC3, s tím aby zachovali co nejvíce dat. SSL certifikát ti můžou integrovat Lets Encrypt, který je zdarma. Pokud by ti stačila levnější verze, tak si myslím, že je to i cenově přijatelné. Napojení na Pohodu bez problému.

  28. TDS: A co ShopSun.cz? Ceny mají bezkonkurenční, stojí za tím Savana a roční Standard stojí tolik, kolik FC Gold za měsíc. A Standard má 10 GB na emaily, takže nemusím doplácet ještě 100 Kč navíc za dodatečných 2 GB. Ohledně ceny FC 1.0 mě také zklamali, za systém, který již několik let neaktualizují a na kterém hromada současných věcí nefunguje a nelze je objednat ani za úhradu, je cena 2.290 Kč bez DPH opravdu přemrštěná.

    Suke: Prozatím asi přejdu na FC 3.0 Start a podívám se, co to umí, ale výhledově uvažuji o ShopSunu a také o tom, jestli na něj nepřejít hned.

  29. diskusi jsem jenom proletěl, ale podívejte se na www.webmex.cz > pokud to bude vyhovovat tak to budete mít u nás za 1590 Kč / měsíc bez DPH. Data vám tam převedeme zdarma (produkty, URL můžeme zachovat, obrázky, popisy, parametry) - ale potřebujeme přístup do DB nebo odněkud je získat. Problém je s exportem objednávek (přesněji objednaných produktů), zákazníci nebývají takový problém jenom hesla si musejí generovat znovu.

    když mi pošlete PM můžu vám poslat přístup do administrace.

    Bohužel máme jenom jednu šablonu, můžu zaslat taky do PM nechci na ni dávat odkaz kvůli indexaci.

    možná bude nebo nebude vyhovovat, ale daný systém je dělán spíše na větší počet objednávek, jelikož tam máme strašně moc automatizovaných procesů.

  30. Coe: Pokud se rozhoduji jestli zůstat u FC za 587-690 Kč/měsíčně nebo přejít na ShopSun za 49-284 Kč/měsíčně, tak eshop za 1590 Kč/měsíčně asi pro mě nebude to prvé ořechové.

  31. z tohohle jsem usoudil: "byť platím pořád nejdražší verzi GOLD za 2.290" ze to muze byt vyhodnejsi.

    kdybych se docetl, ze se u FC se plati 600 Kč tak bych zde vubec nereagoval.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3