Affiliate 60% provize (239,4 Kč VIP) - sex seznamka bez podvodů ZijemeNezavazne.cz
Zobrazují se odpovědi 1 až 6 z 6

Adwords měření konverze na při exitovém prokliku

  1. Ahoj,
    prosím o radu.
    Mám web, kde konverze je při kliku na button mířící mimo web.

    Jenže, když klikne uživatel na button směřující mimo web, tak mám obavu, že se adwords konverzní klik nestihne načíst a tím konverze započítat.
    Nějaké konverze se započítávají, ale mám obavu ne všechny a to právě z důvodu, že uživatel je dřív odkázán mimo web, než se konverze stihne do adwords poslat.
    Máte návrh řešení?
    moc díky,
    P.I.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Měř to v Analytics jako událost a následně cíl. Ten pak propojením GA s Google Ads uvedeš jako konverzi :)

  4. To je stejná otázka - stihne se zaznamenat konverze/událost když uživatel jde po kliku hned mimo web?

  5. A nemůže se to přesměrování na jiný web udělat javascriptem? Tedy nejdříve pošlu událost a pak přesměruji.

  6. Informace k měření prokliku jako konverze v Google Ads zde: https://support.google.com/google-ads/answer/6331304. Proklik se dá dále nastavit v GA jako událost a následně jako cíl, přesně jak napsal marapech, info zde: https://support.google.com/analytics.../1136920?hl=cs

  7. četli jste prosím vůbec otázku?
    Já samozřejmě vím, jak se měří konverze. Já se ptám na to, zda je nějaké řešení, když se konverze měří na buttonu, který odkazuje mimo web a konverzní kod se nestihne načíst. tzn. uživatel je dřív odkázán na jiný web, než se js načte.

Hostujeme u Server powered by TELE3