logo
26.07.2018 17:40
1
Zdravím a prosím o radu ohledně eshopů.
V poslední době mnoho čínských eshopů jako GearBest, Aliexpress a podobně mají sklady v EU, ze kterých zboží dorazí k českému zákazníkovi během pár dní, třeba do 3 pracovních.

Již nějakou dobu prodávám zboží (žádné šmejdy), které levně koupím v číně a prodám v ČR s 2letou zárukou a poměrně vysokou marží (také kvůli nutnosti záruky, jelikož u Číňana ji nevyřídím, musím prostě případně zasílat nové kusy na své náklady).

Přemýšlím tedy nad možností, že bych zboží dostupné v EU skladech nechával posílat rovnou zákazníkům. Ušetřilo by mi to čas i peníze za vedení skladu, balení, dopravu, mohl bych nabídnout dopravu zdarma a mohl značně rozšířit sortiment. Tohle vše s platbou předem. Jistě by mi to způsobilo nové problémy, jako jsou tvrzení zákazníků, že zboží nedorazilo. Každopádně by mi to ale ušetřilo hodně času. Sám jsem si takhle nechal pár věci poslat, přivezla je PPL nebo jiná přepravní firma a vše bylo bez problémů.

Chci se zeptat, zda s tím má někdo zkušenosti (jaké) a zda jsou k tomu potřeba nějaké speciální náležitosti, když bych zákazníkovi vystavil fakturu, ale zboží neodeslal fyzicky já, ale můj dodavatel na jeho adresu.
26.07.2018 20:49
2
Jak dlouho, myslíš, že ti takovýto byznys vydrží? Příště číňan se obrátí rovnou na kupujícího a tebe vynechá, anebo opačně, kupující se obrátí přímo na číňana.
A za další, jsou tu otázky, tvrzení kupujícího, co že to dostal a nedostal, záruky, výměna zboží, vrácení zboží (na což má kupující právo při nákupu z eshopu).
27.07.2018 12:36
3
U tohohle by me taky zajimal pohled nekoho kdo s tim ma zkusenosti. Preci jen když tu je ta moznost, tak by to mělo nejak fungovat... a verim, ze i funguje zde nekomu na webtrhu:)