Kupte si prémiovou propagaci a toto místo bude vaše.
Zobrazují se odpovědi 1 až 15 z 15

Kritika webové prezentace MatousRydel.cz

  1. Zdravím,

    požádal bych o kritiku mé webové prezentace matousrydel.cz Dělal jsem si ji sám, ale nejsem žádný ajťák, posloužili mi pouze deset let staré základy html a css z gymplu.

    Co kritizovat? Vše, co vás napadne!
    * Textová stránka webu. Je něco navíc nebo něco chybí?
    * Vzhledová stránka webu. Nejsem designer, snažil jsem se ho udělat, co nejprostší.
    * Kód. Síla stránky apod. Chybí v něm něco?

    Představte si sebe sama jako potenciálního zákazníka.
    * Chybí vám na webu něco?
    * Co vás zaujalo?
    * Je tam nějaký rušivý element?
    * Odrazuje vás něco od spolupráce?
    * Co by vás naopak přimělo k tomu napsat mi mail?

    Děkuji za každou konstruktivní kritiku a radu!
    Matouš Rýdel

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Za mňa bohužiaľ niet čo hodnotiť, vyzerá to ako seriózny dotaz a na W3Schools dávať odkaz by bolo zbytočné, lebo asi máte aspoň základy HTML, ale to je tam tak všetko. Sú to v podstate len čisté HTML tagy bez akéhokoľve štýlu, a tak niet čo moc hodnotiť. Odporúčam buď pozrieť nejaký kurz webdizajnu, alebo aspoň skúsiť napojiť to na nejakú free CSS šablónu

  4. Citace Původně odeslal AbstractMEDIA Zobrazit příspěvek
    Za mňa bohužiaľ niet čo hodnotiť, vyzerá to ako seriózny dotaz a na W3Schools dávať odkaz by bolo zbytočné, lebo asi máte aspoň základy HTML, ale to je tam tak všetko. Sú to v podstate len čisté HTML tagy bez akéhokoľve štýlu, a tak niet čo moc hodnotiť. Odporúčam buď pozrieť nejaký kurz webdizajnu, alebo aspoň skúsiť napojiť to na nejakú free CSS šablónu
    Děkuji za váš příspěvek.

    Web je opravdu prostý, neb nemám žádné zkušenosti v designu ani kódování.

    Ale pokud byste se vžil do role potenciálního klienta, je takovýto vzhled "na škodu"?

  5. Citace Původně odeslal Cuprumov Zobrazit příspěvek
    Děkuji za váš příspěvek.

    Web je opravdu prostý, neb nemám žádné zkušenosti v designu ani kódování.

    Ale pokud byste se vžil do role potenciálního klienta, je takovýto vzhled "na škodu"?
    nech to tak, nic složité
    sice je to web pět let zátky, ale .....

    možná bych odstranil ten bankovní účet :)

  6. Vo Vašom obore si myslím, že na rozdiel od rôznej tvorby webo či eshopov, sa nekladie AŽ taký veľký dôraz na dizajn, ale osobne si myslím, že aj ten najminimalistickejší dizajn by mal po tom dizajne obsahovať aspoň stopu. Z tejto prezentácie skutočne srší skôr neznalosť, a preto by to asi aj u klienta malo nejaké mínusové body.

  7. Citace Původně odeslal colbi Zobrazit příspěvek
    nech to tak, nic složité
    sice je to web pět let zátky, ale .....

    možná bych odstranil ten bankovní účet :)
    Děkuji za váš pohled.

    Proč odstranit bankovní účet? :) Sám jsem nad tím váhal, jestli ho tam dávat nebo ne. Zajímá mě váš pohled.

    ---------- Příspěvek doplněn 25.07.2018 v 17:37 ----------

    Citace Původně odeslal AbstractMEDIA Zobrazit příspěvek
    Vo Vašom obore si myslím, že na rozdiel od rôznej tvorby webo či eshopov, sa nekladie AŽ taký veľký dôraz na dizajn, ale osobne si myslím, že aj ten najminimalistickejší dizajn by mal po tom dizajne obsahovať aspoň stopu. Z tejto prezentácie skutočne srší skôr neznalosť, a preto by to asi aj u klienta malo nejaké mínusové body.
    Aha, děkuji za postřehy. Asi si prozatím nebudu nikoho najímat, ale třeba někdy :)

  8. Tak když už odhlédnu od všeho ostatního, tak alespoň trochu rozbít tu monotónost, člověk se podívá na tu stránku, přečte nadpis a nemá chuť číst dál (nějakej oddělovák, alespoň hrko, případně nějakou barvu), všechno to splývá. A logo bych dal pryč, není nic moc a zabírá zbytečně místo. Jinak na gympl dobrý.

  9. Pokud to máš čistě textové, tak by bylo dobrý ten text trochu upravit – přidat pevné mezery mezi předložku a následující slovo a odstranit <br> tagy uprostřed odstavců (tohle vypadá dost divně). S typografii by se dalo taky dost vyhrát, za sebe můžu doporučit Gutenberg.
    Pak lehce upravit hlavičku a k té fotce přidat do css max-width: 100%.
    Ale za mě dobrý, když nci jiného, tak se to rychle načítá a není tam žádný balast ;)

  10. Citace Původně odeslal Engineer Zobrazit příspěvek
    Tak když už odhlédnu od všeho ostatního, tak alespoň trochu rozbít tu monotónost, člověk se podívá na tu stránku, přečte nadpis a nemá chuť číst dál (nějakej oddělovák, alespoň hrko, případně nějakou barvu), všechno to splývá. A logo bych dal pryč, není nic moc a zabírá zbytečně místo. Jinak na gympl dobrý.
    Díky za postřehy. Zkusím na tom zamakat.

    Mazec, že si to tak dlouhou dobu pamatuju a měli jsme tou dobou v IT osvícenou paní uč.

    ---------- Příspěvek doplněn 25.07.2018 v 18:56 ----------

    Citace Původně odeslal rotwang Zobrazit příspěvek
    Pokud to máš čistě textové, tak by bylo dobrý ten text trochu upravit – přidat pevné mezery mezi předložku a následující slovo a odstranit <br> tagy uprostřed odstavců (tohle vypadá dost divně). S typografii by se dalo taky dost vyhrát, za sebe můžu doporučit Gutenberg.
    Pak lehce upravit hlavičku a k té fotce přidat do css max-width: 100%.
    Ale za mě dobrý, když nci jiného, tak se to rychle načítá a není tam žádný balast ;)
    Aha, to dělá to <br>? A zobrazení na jiném zařízení? Dobře, to dodělám!

    Aha, hlavičku taky doplním a fotku taky.

    Děkuji za vaše postřehy!

  11. Web si mi líbí, mám rád jednoduchost
    Upravil bych to, co zmiňuje rotwang plus:
    Jsem INTJ a plně k vašim službám.
    2018 © Matouš Rýdel
    odstranit

    od 250 Kč / NS (1800 znaků vč. mezer, výchozího textů)
    opravit

    čárka nad Y v logu působí divně, zkusit si s tím pohrát
    fotka je zbytečně velká - zmenšit, oříznout, zakulatit, nechat jen obličej a dát třeba vpravo od loga

  12. Možná jen prohodit pořadí reference a ceník, ale to je pouze subjektivní, protože mě osobně zajímá cena a teprve pak reference. Jinak povedené, pro copíka není třeba nic měnit.

  13. Citace Původně odeslal lukasik Zobrazit příspěvek
    Web si mi líbí, mám rád jednoduchost
    Upravil bych to, co zmiňuje rotwang plus:


    odstranit


    opravit

    čárka nad Y v logu působí divně, zkusit si s tím pohrát
    fotka je zbytečně velká - zmenšit, oříznout, zakulatit, nechat jen obličej a dát třeba vpravo od loga
    Děkuji za rady!

    ---------- Příspěvek doplněn 25.07.2018 v 21:29 ----------

    Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    Možná jen prohodit pořadí reference a ceník, ale to je pouze subjektivní, protože mě osobně zajímá cena a teprve pak reference. Jinak povedené, pro copíka není třeba nic měnit.
    Díky za váš postřeh.

    ---------- Příspěvek doplněn 25.07.2018 v 21:30 ----------

    Citace Původně odeslal Jiří Šubr Zobrazit příspěvek
    Možná jen prohodit pořadí reference a ceník, ale to je pouze subjektivní, protože mě osobně zajímá cena a teprve pak reference. Jinak povedené, pro copíka není třeba nic měnit.
    Já chtěl, aby pod cenami byl přímo kontakt, tak leda dát reference až pod to?

  14. Obsah
    • Z úvodních 4 odstavců bych udělal 1, max. 2, ve kterých by bylo pouze stručně kdo jsi a co deláš. Délka a posloupnost dalšího obsahu je ok, ale když poprvé přijdu na takovouhle stránku, tak informace o tom, že jsi jako student gymnázia přispíval do školního časopisu není úplně to co chci číst. Klidně to ale dej někam dolu, třeba pod ceník a nech tam to, kde a co jsi studoval apod.
    • Když zmiňuješ, že jsi vydal několik knih, ale ani neuvedeš jejich název (nebo odkaz na ně), tak tím vyloženě ztrácíš perfektní příležitost ukázat své reference. Text "vydal jsem knihy" je mnohem méně důvěryhodný než odkaz na publikovanou knihu s ISBN a tvým jménem.
    • Asi je to jen mou ignorancí, ale netuším, co znamená "INTJ".
    • Telefonní číslo v kontaktech by určitě trochu přidalo na důvěryhodnosti.
    Design
    • Kdekoli u nadpisu by bylo hezké mít menší mezeru za ním než je mezera před ním.
    • Změnil bych styl odkazů - cokoli jiného než tahle otravná defaultní modrá barva a podtržení.
    • Hlavně u ceníku (ale i u referencí a kontaktu), jak máš obsah ve dvou sloupcích, tak by to chtělo mít druhý sloupec (tedy "od ...") zarovnaný (třeba html tabulkou).
    • Zmenšil bych (tak o třetinu) horní a dolní odsazení stránky.
    • Na malém rozlišení se nezmenšuje fotka dole.
    SEO
    Do tak důležitého tagu jako je H1 bych asi zvolil trochu důležitější slova než Texty, které dočtete až do konce.
    Dojem
    Web (designem) působí trochu zastarale. To mně vůbec nevadí, vzhledem k tomu co nabízíš - naopak oceňuji jednoduchost a přehlednost. Ale měl bych kvůli tomu jako zákazník trochu obavy, jestli je web aktuální - tedy jestli stále nabízíš dané služby a nejde o někoho, kdo už 5 let neexistuje. Vyřešil bych tento problém velmi jednoduše tím, že bych k referencím přidal data (stačí měsíc a rok), ze kdy jsou.

  15. Tu aktuálnost, co píše Martin Herelacký by vyřešila online podpora, teda pokud ti nevadí mít puštěný online chat třeba na mobilu.
    Když ti to bude psát, že jsi online, tak nikdo na datumy koukat nemůže. Je toho dost zadarmo, nejpoužívanější (alespoň podle statistik) u nás možná znáš.
    Ale jako v předchozích vláknech, nechci dělat reklamu, ani zvyšovat citation, tak posílám Google link, je to ten první odkaz. :D
    Nepotřebuješ na to žádné HTML znalosti, vygeneruje ti to HTML kód s JS, kterej dej těsně před </body>. Nedělej si žádnej trial, free verze bohatě stačí a můžeš si stáhnout appku na tel, případně exáč na Wokna.
    Hledat Googlem

  16. Nečetl jsem všechny reakce, každopádně za mě v pohodě, líbí se mi ten old-school styl. Rozhodně ale přidej více odsazení. Text se slévá do jednoho proudu, což není ideální. Takže přidej jedno "odenterování" před nadpisy "S čím vám mohu pomoci" i všechny další.

    U referencí mi nesedí ta mezera za jménama. Dal bych tam jednoduše dvojtečku, což mi k tomu, že to je citace, přijde jako logičtější volba. Anebo úplně nejpřehlednější by byla citace a pod tím v jednom řádku třeba to "Oleg Kolesnyk, jednatel společnosti Konovalov s.r.o." Protože takhle dáváš důraz na jméno zaprvé barvou a zadruhé tím, že je na začátku. Když to skenuju, tak vidím hlavně ta jména a odkazy, ale samotné reference zanikají, což by mělo být úplně naopak – reference mají mít prioritu a to ostatní je jen formální dodatek.

    Pak mi dalo zabrat pochopit u ceníků to "výchozího textu". Buď bych tam dal pomlčku (takto oddělené čárkou to působí jako 2 sdělení, přičemž člověk musí jako já tápat, co tím chceš říct), anebo bych to dal pryč, protože to podle mě dá rozum, že jde o výstupní text.

    Tu volnou kapacitu a natěšenost na práci bych dal až ke kontaktu, třeba nad / pod fotku. Ono to působí jako takové rozloučení. Případně nezmiňuj ani tu kapacitu (i když jako jo, z psychologického hlediska to vytvoří pocit akutnosti) a nech tam jen to "Těším se na spolupráci!" a to dej právě mezi kontakt a fotku. Přijde mi to tak přirozenější. :)

    Pak bych tam asi nedával číslo účtu. Klientům budeš fakturovat a ti ostatní ti nic posíalt nebudou. :) Je to tedy redundantní informace.

    Plus doporučuju přidat i další údaje o založení živnosti (zákon v tomhle není moc konkrétní, ale říká, že bys tam ty informace měl mít, jinak hrozí pokuta.. já tam mám tedy kde a kdy živnost vznikla + číslo jednací, viz patička mého webu: https://vachudatomas.cz/)

    Citace Původně odeslal lukasik Zobrazit příspěvek
    Web si mi líbí, mám rád jednoduchost
    Upravil bych to, co zmiňuje rotwang plus:

    Jsem INTJ a plně k vašim službám.
    2018 © Matouš Rýdel

    odstranit
    Proč jako? :) Mám na webu zmíněné INFJ a pár klientů mi v prvním mailu psalo, že jsou mimochodem taky INFJ, anebo že jsou něco podobného. Je to detail, ale u člověka, co ví, co to znamená a zná třeba i svou vlastní MBTI typologii, to vytvoří automaticky nějaké pouto. A jakékoliv osobní pouto ještě před navázáním spolupráce je plus.

    A ten copyright? Proč by ho měl mazat? Naopak by to tam měl mít každý.

Hostujeme u Server powered by TELE3