Doména je doslovným popisem dané problematiky – výživného. Rozvodem končí polovina manželství, nejčastěji po 3-5 letech. Každý rok přibude až 10 tisíc nově rozvedených lidí. Kromě toho i moderní nesezdaná partnerství mohou řešit výživné. A nejen ta. Potenciální cílová skupina je velmi velká.
Doména sama o sobě má svou cenu a i bez údržby její cena nebude klesat, naopak s významem tématu může růst.
Web běží na moderním a aktuálním CMS, ale obsah ani jiné věci nejsou dlouhodobě rozvíjeny.
Uživatelů dle GA je 3712 za červen. Začátkem roku 5100, před pár lety kolem 7000. Pokles je daný zejména neaktualizací webu. Příjmy z reklamy v nejlepších letech asi 20 tisíc ročně.
Při rozvoji má web slušný potenciál. Lze se třeba spojit s nějakou advokátní kanceláří, monetizovat VIP odpovědi na dotazy (platba přes SMS). Nebo vymyslet projekt pro nějakého politika, který jej využije pro boj za zlepšení situace (a tím pádem si pojede svoje PR), nebo pro neziskovku, která na kvalitní provoz dostane dotace.
Součástí prodeje bude samozřejmě smlouva a faktura (neplátce DPH). Platit lze i kryptoměnou.