Zadejte hledaný výraz...

Konstruktivní kritika e-shopu s modely aut a motorek

Abrex s.r.o.
verified
rating uzivatele
2. 7. 2018 14:27:13
Dobrý den,
zajímal by nás Váš názor na vzhled a fungování internetového obchodu, zabývajícího se prodejem českých a československých modelů aut a motocyklů (Laurin & Klement, Škoda, Praga, Jawa, Tatra, Buggyra, Aprilia či Ogar), který sídlí na adrese www.abrex.cz.
Děkujeme za věcné připomínky, návrhy ke zlepšení apod.
2. 7. 2018 14:27:13
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354626
matusy
verified
rating uzivatele
(14 hodnocení)
2. 7. 2018 21:48:33
Produkty nemajú chybu, ale dizajn je príšerný. Vzhľadom na to, že predávaš veci, ktoré sú skôr na oko, tak dizajn nieje len otázka vkusu... Fonty sú nečitatelné a obecné nápisy sú hrozne obrovské...Chápem, že si hrdý na krabičky, ale ako hlavná produktová fotka by malo byť použité niečo, kde je jasnejšie viditelný produkt...
Tie produkty sú fakt úplne parádne :)
2. 7. 2018 21:48:33
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354625
MichalP
verified
rating uzivatele
(3 hodnocení)
3. 7. 2018 00:33:13
Když kliknu primo na fotku, omylem se mi produkt hodi do košíku, ten potom musím rozkliknout, abych zboží vyndal.
Když se mi konečně podaří najet na detail, zobrazí se mi úplně něco jiného než jsem chtěl, musím rolovat dolů, zbytečně.
Pokud si kupuji takto drahý model, určitě by to chtělo více fotek detailů, třeba i podvozku, či kousek interiéru.
Ani nevím jestli mají modely otevírací dveře a další přidanou hodnotu.
Určitě bych si i více početl v delším popisku.
To je asi par nedostatků, co jsem všiml ihned.
3. 7. 2018 00:33:13
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354624
TDS
verified
rating uzivatele
3. 7. 2018 01:17:21
- nápisy v náhledech překrývají produkt, není ani pořádně vidět fotka
- zbytečně velké písmo
- nesedí mi volba barev, nehodí se k sobě (modrou chápu, proč ale růžovofialová nebo co to je k tomu)
- moc nicneříkajících parametrů ve vyhledávání pro "nesběratele", kdy to kolikrát ani pořádně nefunguje (eshop píše že takový model není, přitom je nebo najde jen část produktů dle daných parametrů) - nechal bych jen základní a zbytek schoval někam do podrobného vyhledávání dle parametrů.
- v levém menu bych rovnou alespoň u modelů Škoda dal zobrazení základních typů / modelových řad bez dalšího klikání (stejně se z 90% prodávají škodovky)
- chybí možnost dopravy na výdejní místa / osobní odběry
- nejsou hned viditelné ceny a způsoby dopravy, když už je tam sekce "jak nakupovat", může to být také nahoře v ní nebo v nové položce "doprava a platba" - dole je to utopené
3. 7. 2018 01:17:21
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354623
lada1979
verified
rating uzivatele
3. 7. 2018 21:17:28
Za mě barvy hrozné, provedení koupit a více info v obrázku hrozné, podstatné věci jako doprava, platba, OP moderně schované nad patičkou. Ale co mě nejvíce vadí, že filtry serie, model a barva nejsou seřazeny, ale to by pánové ředitelé této věhlasné firmy mohli zjistit sami místo toho současného plácaní po ramenou jací jsou borci, když jejich Rapid za 695 Kč je horší než ten z časopisu za 199. Navíc se zákazníky často nekomunikují, zboží stojí poslední dobou taky za..., ale ceny ty jsou opravdu špičkové.
Jinak mé názory už není třeba brát vážně, kdy po mé kritice Formana (jejich 1. model vyrobený v Česku), byly mé a další kritické příspěvky na facebooku smazány. Pokud nezměníte své arogantní chování a lhaní zákazníkům nový web vám nepomůže.
3. 7. 2018 21:17:28
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354622
expert
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 7. 2018 08:33:22
Barvy chaos
Písmo strasnej font
fotky nechapu to hnusne pozadi kdyz uz tak bile aby produkt vinikl. nebo nejake ktere vytvori pribeh
cena docela masakr. tady bych se zastavil u toho ze uplne chybi preskrtnuta cena aby mel zakaznik moznost si sam u sebe obhajit tu cenu.
Je zde videt ze se na realizaci nepodilel a ani nekonzultoval obchodnik uplna absence popisu co zakaznik za tu cenu ziska je toho dukazem
jen sem projel ocima homepage a nahodne rozklik jeden produkt a odesel z konstatovanim ze tady potrebujete zkuseneho marketera a UXaka jako koza drbaní
4. 7. 2018 08:33:22
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354621
TDS
verified
rating uzivatele
8. 7. 2018 00:14:47
cena docela masakr. tady bych se zastavil u toho ze uplne chybi preskrtnuta cena aby mel zakaznik moznost si sam u sebe obhajit tu cenu.
Tomu nerozumím, proč přeškrknutá cena? Oni jsou výrobce/dovozce a prodávají za "plnou" cenu, tudíž není co škrtat (výši plných cen nechávám bez komentáře ;-). V akci tam myslím nemají prakticky nic (samozřejmě pokud by se jednalo o akční produkt, pak ano, pak by tam měla být původní cena, třeba škrtnutá (+ výše slevy) - pokud to tam mají u některého produktu, nevím, nechce se mi tam teď hledat (ten web se mi nelíbí už od začátku, je tak spuštěný už x měsíců).
8. 7. 2018 00:14:47
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354620
expert
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
3. 8. 2018 13:31:57
Napsal TDS;1473195
cena docela masakr. tady bych se zastavil u toho ze uplne chybi preskrtnuta cena aby mel zakaznik moznost si sam u sebe obhajit tu cenu.
Tomu nerozumím, proč přeškrknutá cena? Oni jsou výrobce/dovozce a prodávají za "plnou" cenu, tudíž není co škrtat (výši plných cen nechávám bez komentáře ;-). V akci tam myslím nemají prakticky nic (samozřejmě pokud by se jednalo o akční produkt, pak ano, pak by tam měla být původní cena, třeba škrtnutá (+ výše slevy) - pokud to tam mají u některého produktu, nevím, nechce se mi tam teď hledat (ten web se mi nelíbí už od začátku, je tak spuštěný už x měsíců).
proč přeškrknutá cena?
Proč se často setkáváte s cenovkami končícími „devítkou“? Nebo s přeškrtnutím původní ceny? To je pouze zlomek psychologických triků, které běžně ovlivní při nakupování i Vás. Při cenotvorbě se bez psychologických fíglů jakou je ukotvení ceny, porovnání balíčků apod. neobejdete.
Jako malé dítě jsem byl zblázněný do sbírání kovových modelů aut. Kamarád prodával svůj nejlepší kousek a já neváhal začít s vyjednáváním. Neměl jsem ovšem ponětí, jakou má hodnotu a už vůbec jsem netušil, co je to psychologie prodeje. Kamarád mi sdělil, že „normálně“ by ho prodal za 350 korun, ale že jsem to já, mohu ho mít za 200 korun. Samozřejmě jsem kývl.
Později jsem od jiného kamaráda zjistil, že stejný model prodal místnímu sběrateli za 150 korun, což mne moc nepotěšilo.
Byla to má první zkušenost s ukotvením ceny, což jsem si uvědomil až o řadu let později. Dnes nás tato cenová strategie obklopuje každý den, aniž bychom ji vnímali.
Lidská mysl je sice důmyslný stroj, ale na každý mechanismus existuje správné nářadí. Strategie ukotvení ceny dokáže mozek zákazníka nastavit na „mod Kup to“. Jak to funguje?
Ukotvení ceny je jako laso, které při správném použití vytáhne ze stáda právě toho zákazníka, který chce nakupovat. Ulovte si svého.
Pokud člověk uvažuje o konkrétní hodnotě známého či neznámého produktu či služby, nemá se lidově řečeno „čeho chytit“. V tuto chvíli je cena relativní, pro zákazníka není ani vysoká, ani nízká. Nyní záleží pouze na tom, jak kupujícího přesvědčit o výhodnosti uzavření obchodu.
chcete to i ozdrojovat
3. 8. 2018 13:31:57
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354619
Mirek
verified
rating uzivatele
(61 hodnocení)
3. 8. 2018 14:12:02
Napsal ax;1472378
Dobrý den,
zajímal by nás Váš názor na vzhled a fungování internetového obchodu, zabývajícího se prodejem českých a československých modelů aut a motocyklů (Laurin & Klement, Škoda, Praga, Jawa, Tatra, Buggyra, Aprilia či Ogar), který sídlí na adrese www.abrex.cz.
Děkujeme za věcné připomínky, návrhy ke zlepšení apod.
Přijde mi to jako kdyby se někdo pokoušel o "metro desing", který úplně nedopadl. Každopádně ikdyby dopadl, tak k těmto produktům se prostě nehodí. Je škoda, že tak velká a ve svém oboru úspěšná firma šetřila na nepravém místě a nenechala si to udělat od pořádného studia.
3. 8. 2018 14:12:02
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354618
TDS
verified
rating uzivatele
3. 8. 2018 21:00:53
Takže ze sebe mají udělat hlupáky uváděním cen, o kterých většina jejich zákazníků ví, že jsou nereálné? A vysvětlovat svým velkoobchodním partnerům a prodejcům, proč uvádí vyšší ceny, ale jim uvádí jako doporučované ty nižší? Nebo jim taky doporučovat "škrtat"? To možná funguje na různých eshopech překupujících krávoviny z Číny nebo při rádoby výprodejích, ale rozhodně ne u výrobce/dovozce produktů. Akorát by ze sebe udělali blbce.
Jako nevylučuji, že pár jednodušších lidí, co by si cenu neověřili jinde, by se na tuhle pseudoslevu chytit mohlo, ale jinak by to bylo zcela kontraproduktivní a v případě této konkrétní firmy je to nesmysl.
3. 8. 2018 21:00:53
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354617
Kovboj
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
3. 8. 2018 21:34:11
Napsal expert;1477932
proč přeškrknutá cena?
Proč se často setkáváte s cenovkami končícími „devítkou“? Nebo s přeškrtnutím původní ceny? To je pouze zlomek psychologických triků, které běžně ovlivní při nakupování i Vás. Při cenotvorbě se bez psychologických fíglů jakou je ukotvení ceny, porovnání balíčků apod. neobejdete.
Klidně ať mají baťovské ceny, ale aby se VÝROBCE tvářil že prodává vše se slevou je blbost. Navíc za jeho koncové ceny přímo prodává i velká část jeho odběratelů. Když se bude tvářit že má na vše slevu, nebo dokonce na všechno slevu dá, tak si tím udělá pouze bordel v cenotvorbě a spoustu zlé krve.
3. 8. 2018 21:34:11
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354616
expert
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
4. 8. 2018 01:38:32
Napsal Kovboj;1477994
Klidně ať mají baťovské ceny, ale aby se VÝROBCE tvářil že prodává vše se slevou je blbost. Navíc za jeho koncové ceny přímo prodává i velká část jeho odběratelů. Když se bude tvářit že má na vše slevu, nebo dokonce na všechno slevu dá, tak si tím udělá pouze bordel v cenotvorbě a spoustu zlé krve.
muze udávat doporucena cena nebo maloobchodní cena stejne bych byl pro dva eshopy b2c ktery se tak bude chovat a velkobchodni b2b eshop
4. 8. 2018 01:38:32
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354615
TDS
verified
rating uzivatele
24. 8. 2018 21:51:02
Napsal expert;1478021
muze udávat doporucena cena nebo maloobchodní cena stejne bych byl pro dva eshopy b2c ktery se tak bude chovat a velkobchodni b2b eshop
b2b je řešen stejně, jen s nastavením cen. Dříve byl zvlášť a byl daleko přehlednější a příjemnější na objednávání, protože modely byly seřazeny pod sebou, vždy stejný typ v různých provedeních či sériích pod sebou a stačilo jen vypsat počet kusů a dole to hromadně přidat do košíku. Teď, pokud člověk dělá větší objednávku (což se u b2b tak nějak předpokládá, tak to trvá mnohem déle a je to méně přehledné, protože i pro b2b platí vše co se psalo výše - sjednotili systém)
24. 8. 2018 21:51:02
https://webtrh.cz/diskuse/konstruktivni-kritika-e-shopu-s-modely-aut-a-motorek/#reply1354614
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit