-
Nákupní proces a objednávkový proces odpovídající nejnovějším trendům v e-commerce.
-
Velmi intuitivní a plynulé objednání produktů se následně promítá do vysokého konverzního poměru e-shopu.
-
Kompletně responzivní web s moderním designem a jednoduchou orientací pro zákazníka.
-
Moderní a přehledný back office e-shopu, který obsahuje vše potřebné, pro úpravy a správu.
-
Dynamický REMARKETING na Facebooku.
-
Automatizované katalogové konverzí kampaně
-
Velmi obsáhlý a hodnotný facebook pixel s miliony událostmi
-
Vlastní okruhy uživatelů ve správci reklam
-
Obsáhlá e-mailová databáze zákazníků
-
Funkce opuštěného košíku.
-
Zákazník je průběžně informován o každé změně stavu objednávky. Od vytvoření obj., po přijetí platby, až do odeslání.
-
Poloautomatizované akce (e-mailové notifikace, SMS s informacemi o objednávce), atd.