Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

GDPR a E-hop

Dalibor201
verified
rating uzivatele
23. 5. 2018 12:39:15
Dobrý den,
mám takové 2 otázky ohledně GDPR:
1/během příštího týden se chystám spustit eshop
https://touchdowner.cz/digital-products
Jedná se o eshop s digitálními produkty pro hudební umělce, spojený se vším co hudební umělec potřebuje, k zakoupení v podobě balíčků. TO je vlastně jedno, chci se zeptat jak je to ohledně toho GDPR. co musím udělat a nesmím? Nějak to celé nechápu, proč se to týká eshopů...mě osobně žádné údaje lidí nezajímají a nehodlám s nimi disponovat. Jsem zaregistrovaný ohledně zásad osobních údajů, podmínky jsou hotové....co nyní? Nějaké nesmyslné GDPR, nebo smyslné? :D Opravdu nevím a nechápu. Lidé se budou registrovat POUZE zadáním uživatelského jména a emailu, platba bude POUZE přes PAYPAL EXPRESS, tudíž pokud nemá někdo paypal, může na té bráně zaplatit i kartou (proto je to PAYPAL EXPRESS)
2/ mám již spuštěný eshop ohledně projede hudby pro umělce hip-hopového žánru https://deil.cz/producer-page
Tento eshop také funguje podobně, také jen s PAYPAL EXPRESS, ale s tím, že žádné jiné údaje než email nezadává při registraci, email je totiž generován na uživatelské jméno, tudíž když se někdo zaregistruje jako achjo@seznam.cz tak jeho uživatelské jméno je pouze achjo, nic víc se nezadává a nic víc neřeší, tento eshop jsem zatím neregistroval na ochranně osobních údajů, ale chystám se na to, i když sám nevím jestli musím, (mimichodem tento eshop je spuštění teprve asi týden), moje otázka k tomuto eshopu zní, musím se registrovat na těch zásadách? a ZASE co to nesmyslné GDRP?
Jak říkám, nechci mít žádné údaje lidí, ani kdybych musel, všechno bude fungovat pouze emailem, uživatelským jménem, a platbou přes PAYPAL EXPRESS....tudíž musím vůbec něco z někým řešit??? Nejsou to klasické eshopy kde jsou nastavení různých fakturačních adres a tak dále....u obou mých eshopů jde o ZAKOUPENÍ PRODUKTŮ V DIGITÁLNÍ VERZI, tudíž ve svém účtě po zaplacení si lidé budou moc POUZE, upravit uživatelské jméno/email/stáhnout produkt a automatickou vygenerovanou fakturu NIC VÍC......je to VŮBEC LEGÁLNÍ TO TAKTO MÍT NASTAVENÉ V CZ???? I kdyby ne prostě to tak bude :D absolutně mě nezajímá nějaké nařízení někoho, já jim taky nařídím :D :D :D
Ne ale fakt zajímá mě Váš názor na takto fungující eshopy, a jestli je to VÁŽNĚ OK nebo NE.
Ano dá se říct, že jiné údaje se kterýma budu manipulovat jsou emaily a to POUZE ty, které budou přihlášeny do NEWSLETTERU, pro zasílání novinek. Ty registrovaní uživatelé co budou/chtějí nakupovat, těm nic poslat nechci, mám své zásady, a svoje pravidla, a chci to i na weby napsat, novinky POUZE přes newsletter. Mimochodem OBA weby budou v co nejbližší době dvou jazyčné...není to taky problém? Jestli ano, tak to už opravdu nemám slov. Živnost mám, údaje nechci, co víc bych měl udělat?
Děkuji za jakoukoliv radu VŠEM!!!
S pozdravem Dalibor
23. 5. 2018 12:39:15
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347510
David Winkler
verified
rating uzivatele
(13 hodnocení)
23. 5. 2018 14:27:23
BOhužel podle mě je e-mail osobní údaj. Hlavně když bude mít e-mail ve formátu Andrea.novakova@neco.cz tímto nechtěně získáš e-mail i jméno. Další osobní údaje jsou IP adresa, Cookies a další blbosti můžeš získávat pro lepší marketing
23. 5. 2018 14:27:23
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347509
Dalibor201
verified
rating uzivatele
23. 5. 2018 17:15:21
Dobrý den rozumím, to vím dávno, ale jde o to, že mám tolik práce a nemám čas řešit nějaké cookies a dalších milion vychytávek a ani nechci nic takového řešit, stačí mi zveřejňování, cílená reklama, a email marketing, další věcí mě nezajímají....a ani na eshopech nechci mít cookies plugin....takže k čemu je to GDPR vlastně pro mě? Totálně k ničemu....co zveřejním je na mě, komu co pošlu můžu taky, ohledně osobních údajů jsem se registroval, abych mohl odesílat emaily, a cílená reklama to je otázka financí....né žádného GDPR nebo co to je....prostě tyto eshopy mají být kompletně čisté od někakých ukládání dat....nehodlám stopovat kdo kam klikal a ani žádné marketingové statistiky.....take absolutně nechápu proč a co vlastně musím, dle mého všechno potřebuju mám....možná tam maximálně aktualizovat nové podmínky bych mohl, ale to je asi tak vše....o tom co jsem se dočetl tak je potřeba dalších sto věcí ohledně administrace a tak.......ale říkám si...o čem to všichni mluví a píšou??? jaká administrace? o čem? chci jen otevřít eshop a prodávat své produkty....nezajímá mě marketing tak moc do podrobna....abych kvůli němu musel být nějak speciálně chráněný.....takže může mi někdo vysvětlit co vlastně potřebuju? Říkají že se to týká všech.....ale já nebudu a nemám zájem používat to co používají všichni, takže mě se to netýká pokud bych to nechtěl začít používat, nebo snad ano??? Jak říkám chci používat a dělat pouze toto:
Odesílat Emaily kvůli newsletteru
Zveřejňovat a prodávat své produkty na sociálních sítí a platit si cílenou reklamu
A to je asi tak vše! Navíc nemám ani čas, nemám v plánu dělat a řešit jen tyto 2 eshopy...mám další bussines plány...
23. 5. 2018 17:15:21
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347508
Napsal Dalibor201;1464849
Dobrý den rozumím, to vím dávno, ale jde o to, že mám tolik práce a nemám čas řešit nějaké cookies a dalších milion vychytávek a ani nechci nic takového řešit, stačí mi zveřejňování, cílená reklama, a email marketing, další věcí mě nezajímají....a ani na eshopech nechci mít cookies plugin....takže k čemu je to GDPR vlastně pro mě? Totálně k ničemu....co zveřejním je na mě, komu co pošlu můžu taky, ohledně osobních údajů jsem se registroval, abych mohl odesílat emaily, a cílená reklama to je otázka financí....né žádného GDPR nebo co to je....prostě tyto eshopy mají být kompletně čisté od někakých ukládání dat....nehodlám stopovat kdo kam klikal a ani žádné marketingové statistiky.....take absolutně nechápu proč a co vlastně musím, dle mého všechno potřebuju mám....možná tam maximálně aktualizovat nové podmínky bych mohl, ale to je asi tak vše....o tom co jsem se dočetl tak je potřeba dalších sto věcí ohledně administrace a tak.......ale říkám si...o čem to všichni mluví a píšou??? jaká administrace? o čem? chci jen otevřít eshop a prodávat své produkty....nezajímá mě marketing tak moc do podrobna....abych kvůli němu musel být nějak speciálně chráněný.....takže může mi někdo vysvětlit co vlastně potřebuju? Říkají že se to týká všech.....ale já nebudu a nemám zájem používat to co používají všichni, takže mě se to netýká pokud bych to nechtěl začít používat, nebo snad ano??? Jak říkám chci používat a dělat pouze toto:
Odesílat Emaily kvůli newsletteru
Zveřejňovat a prodávat své produkty na sociálních sítí a platit si cílenou reklamu
A to je asi tak vše! Navíc nemám ani čas, nemám v plánu dělat a řešit jen tyto 2 eshopy...mám další bussines plány...
to, že nemáš čas, neznamená, že se ti podřídí zákony...to je teda přístup. Když nemáš čas, nepodnikej, basta.
23. 5. 2018 17:32:33
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347507
Dalibor201
verified
rating uzivatele
23. 5. 2018 18:37:24
Super takovou radu jsem si přál....nevím proč to komentuješ když nemáš pro mě nic pozitivního.
Co máš za problém z mým přístupem....co to meleš o podřizování....to já se nebudu nikomu podřizovat když si nějaký blb něco vymyslí, aj kdybych žil v jakémkoliv státě, a nemám čas na nesmysli jako je detailní marketing protože se takovýma blbostma ani nechci zabývat....stačí mi posílat emaily, a platit si cílenou reklamu! To je ten nejstarší způsob marketingu, který pořád funguje a bude fungovat navždy, na nějaké statistiky a moderní technologie a další blbosti kašlu a proto se ptám a píšu sem, jestli kvůli tomu nebudu mít problém chápeš to nyní správně??????????????? O to jde! Všechno z mých eshopů půjde pouze přes paypal, a novinky hodlám odesílat pouze když se někdo přihlásí do newsletteru......nějaké zaškrtávací potvrzení zpracování údajů před provedením objednávky jako bylo doteď u eshopů...tak to políčko jsem z mých eshopů smazal a ještě jsem ani o žádném GDPR nevěděl! chtěl jsem to celé svobodně již od začátku
23. 5. 2018 18:37:24
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347506
Napsal Dalibor201;1464865
Super takovou radu jsem si přál....nevím proč to komentuješ když nemáš pro mě nic pozitivního.
Co máš za problém z mým přístupem....co to meleš o podřizování....to já se nebudu nikomu podřizovat když si nějaký blb něco vymyslí, aj kdybych žil v jakémkoliv státě, a nemám čas na nesmysli jako je detailní marketing protože se takovýma blbostma ani nechci zabývat....stačí mi posílat emaily, a platit si cílenou reklamu! To je ten nejstarší způsob marketingu, který pořád funguje a bude fungovat navždy, na nějaké statistiky a moderní technologie a další blbosti kašlu a proto se ptám a píšu sem, jestli kvůli tomu nebudu mít problém chápeš to nyní správně??????????????? O to jde! Všechno z mých eshopů půjde pouze přes paypal, a novinky hodlám odesílat pouze když se někdo přihlásí do newsletteru......nějaké zaškrtávací potvrzení zpracování údajů před provedením objednávky jako bylo doteď u eshopů...tak to políčko jsem z mých eshopů smazal a ještě jsem ani o žádném GDPR nevěděl! chtěl jsem to celé svobodně již od začátku
Nemůžeš čekat pozitivní radu, když se chováš tak jak se chováš. Ostatně, co si nadrobíš, to si sežereš. Hodně štěstí s eshopem.
23. 5. 2018 18:42:40
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347505
Bogdan
verified
rating uzivatele
(1 hodnocení)
23. 5. 2018 18:53:24
Napsal Dalibor201;1464865
Super takovou radu jsem si přál....nevím proč to komentuješ když nemáš pro mě nic pozitivního.
Co máš za problém z mým přístupem....co to meleš o podřizování....to já se nebudu nikomu podřizovat když si nějaký blb něco vymyslí, aj kdybych žil v jakémkoliv státě, a nemám čas na nesmysli jako je detailní marketing protože se takovýma blbostma ani nechci zabývat....stačí mi posílat emaily, a platit si cílenou reklamu! To je ten nejstarší způsob marketingu, který pořád funguje a bude fungovat navždy, na nějaké statistiky a moderní technologie a další blbosti kašlu a proto se ptám a píšu sem, jestli kvůli tomu nebudu mít problém chápeš to nyní správně??????????????? O to jde! Všechno z mých eshopů půjde pouze přes paypal, a novinky hodlám odesílat pouze když se někdo přihlásí do newsletteru......nějaké zaškrtávací potvrzení zpracování údajů před provedením objednávky jako bylo doteď u eshopů...tak to políčko jsem z mých eshopů smazal a ještě jsem ani o žádném GDPR nevěděl! chtěl jsem to celé svobodně již od začátku
Chápeš že email a cookie(pro cílenou reklamu) je osobní údaj na který se právě GDPR vztahuje.
// nebo z těch teček, otazníku a vykřičníku jsem nepochopil dotaz.
23. 5. 2018 18:53:24
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347504
Dalibor201
verified
rating uzivatele
23. 5. 2018 20:29:36
chápu...právě proto se ptám co přesně udělat, to bych sem snad nepsal :D nikde ale nemůžu najít stručný návod co přesně, vím jen že mám upravit podmínky a zásady ochrany osobních údajů podle nějakého vzoru a že vše musí být zvlášť a né v na jedné stránce, a taky prý hned v hlavičce a nebo dole na webu. Newsletter chápu a účel koupi taky, že si všechno evidovat a aby se to nedostalo do špatných rukou to je jasný, pak vím že je potřeba mít jen údaje které fakt potřebuji, no a to jsem vyřešil dřív než jsem věděl že to tak musí být takže to je ok, jak jsem psal, z obou eshpů budu vlastně mít jen emaily, nic víc, ale ty cookies nechápu, protože na cookies nemám ani plugin na eshopech, což znamená že weby nic neukládají protože cookies nepoužívám, ale jen prohlížeč což není moje chyba, tudíž s cookies nemám nic společného, proto tuto věc nechápu co s tím, od začátku chystám eshopy kompletně čisté, aby se nedělo nic co jsem nechtěl (aniž bych věděl že to tak bude vlastně muset být)....jinak co dál to nevím, sakra řeším všechno na poslední chvíli :D :D :D
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2018 v 20:31 ----------
jinak cílená reklama bude probíhat na sociálních sítí, takže to jsou jejich cookies né ty mé z webu, ty jsou odstraněny a zablokovány kódováním, takže cookies téma absolutně nevím v jakém smyslu se to vztahuje na mě, nebo co je potřeba kvůli nim ještě víc udělat
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2018 v 20:46 ----------
Tomáš Maňhal
---------------
Ty, nevím kdo jsi a nechápu co se cpeš kam nemáš, tvůj názor je mi totálně fuk, a od tebe nečekám nic, hned první koment jsi ukázal že jsi jen velký pan INTELIGENT NIKDO z NIKAMA A OD NIKUD. Normálně jsem napsal na webtrh abych se normálně zeptal zkušených lidí a né takových jako jsi ty, nechceš poradit? OK mě to nevadí, jdi si po svým! A neotravuj
23. 5. 2018 20:29:36
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347503
Napsal Dalibor201;1464895
chápu...právě proto se ptám co přesně udělat, to bych sem snad nepsal :D nikde ale nemůžu najít stručný návod co přesně, vím jen že mám upravit podmínky a zásady ochrany osobních údajů podle nějakého vzoru a že vše musí být zvlášť a né v na jedné stránce, a taky prý hned v hlavičce a nebo dole na webu. Newsletter chápu a účel koupi taky, že si všechno evidovat a aby se to nedostalo do špatných rukou to je jasný, pak vím že je potřeba mít jen údaje které fakt potřebuji, no a to jsem vyřešil dřív než jsem věděl že to tak musí být takže to je ok, jak jsem psal, z obou eshpů budu vlastně mít jen emaily, nic víc, ale ty cookies nechápu, protože na cookies nemám ani plugin na eshopech, což znamená že weby nic neukládají protože cookies nepoužívám, ale jen prohlížeč což není moje chyba, tudíž s cookies nemám nic společného, proto tuto věc nechápu co s tím, od začátku chystám eshopy kompletně čisté, aby se nedělo nic co jsem nechtěl (aniž bych věděl že to tak bude vlastně muset být)....jinak co dál to nevím, sakra řeším všechno na poslední chvíli :D :D :D
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2018 v 20:31 ----------
jinak cílená reklama bude probíhat na sociálních sítí, takže to jsou jejich cookies né ty mé z webu, ty jsou odstraněny a zablokovány kódováním, takže cookies téma absolutně nevím v jakém smyslu se to vztahuje na mě, nebo co je potřeba kvůli nim ještě víc udělat
---------- Příspěvek doplněn 23.05.2018 v 20:46 ----------
Tomáš Maňhal
---------------
Ty, nevím kdo jsi a nechápu co se cpeš kam nemáš, tvůj názor je mi totálně fuk, a od tebe nečekám nic, hned první koment jsi ukázal že jsi jen velký pan INTELIGENT NIKDO z NIKAMA A OD NIKUD. Normálně jsem napsal na webtrh abych se normálně zeptal zkušených lidí a né takových jako jsi ty, nechceš poradit? OK mě to nevadí, jdi si po svým! A neotravuj
Jak se do lesa volá...
23. 5. 2018 23:49:04
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347502
Dalibor201
verified
rating uzivatele
23. 5. 2018 23:53:43
Jo vole !!!! Ale ty nejsi ten les a já nevolal na tebe takže zdarec palec
23. 5. 2018 23:53:43
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347501
TomasX
verified
rating uzivatele
(4 hodnocení)
24. 5. 2018 07:14:53
doufám, že mě také nebudeše posílat z diskuze, když ti nenapíšu nic pozitivního...
- to, že na to nemáš čas neříkej nám, ale můžeš se s tím pak vymlouvat úřadům, třeba to pomůže (pokud to nechceš řešit, najmi si na to zaměstnance)
- chápu, že nějaké GDPR nechceš, ale ono má primárně chránit data tvých zákazníků, aby s nimi nemohl dělat co chceš, pokud znáš současnou stojedničku, GDPR ti tam tolik rozdílů nedává
- nejstručnější a obsahově nejpřesnější návod za mě je https://sites.google.com/site/jaknagdpr/, mrkni do pravého sloupce, máš tam kapitoly a jedna z nich i popisuje jak má vypadat souhlas a kam ho dát
- solidní informace jsou na https://www.uoou.cz/gdpr-obecne-narizeni/ds-3938/p1=3938, ale je to dost textů
- email podle výkladu sám o sobě není osobním údajem, protože z údaje Andrea.novakova@neco.cz nepoznám o kterou Andreu Novákovou se jedná a není dost identifikace konkrétní osoby, pokud by to bylo s poštovní adresou, situace je odlišná
- více jazyků není problém, ale souhlas musí být vždy v tom jazyce v jakém se návštěvníkem/zákazníkem komunikuješ a v kterém je zbytek podmínek (či se v něm uzavřela kupní smlouva), jinak je samozřejmě neplatný
- zasílání newsletterů se ani ne tak řídí GDPR, ale věcí, která se jmenuje ePrivacy a již pěknou řádku let jí máme v našem právním řádku jako 480/2004, hledej návody na používání newsletterů, u ÚOOÚ bych začal na téhle stránce https://www.uoou.cz/nevyzadana-obchodni-sdeleni/d-6134/p1=3938 či se můžeš inspirovat u některého většího fungujícího eshopu (pokud na to nemáš čas, někoho si zaplať, snadné)
24. 5. 2018 07:14:53
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347500
Dalibor201
verified
rating uzivatele
24. 5. 2018 13:56:05
Zdravím,
tím nemám čas jsem celou dobu myslel detailní novodobý marketing, který mě nezajimá, a který nebudu používat, tím pádem nechápu proč bych něco musel nastavovat podle GDPR, když všechno o čem se mluví vlastně na eshopech ani nebudu mít...mé 2 eshopy jsou absolutně rozdílné a naprogramované podle mých vlastních nápadů. Jak říkám celou dobu, všechno jako na normálních eshopech, je absolutně pryč, protože jsem tam od začátku nic takového nechtěl (aniž bych si uvědomil že nějaké GDPR něco takového později nařídí)
Každý eshop zpracovává všechny možné osobní údaje,....u mě zákazník nemusí nic, jen si se registrovat třeba vymšlenou přezdívkou a emailem, který nemusí být osobní údaj jak píšete. Jedná se eshopy s digitálními věcmi, tudíž nic nikomu nebudu doručovat, všechno si stáhne ve svém účtě po zaplacení přes PAYPAL, tudíž já jsem vlastně klient paypalu, který pouze převede platbu na můj účet....a ve kterém budu mít všechny faktury ke stažení a k doložení...a v těch fakturách je bude pouze vše o mě, o klientovi pouze ten email, kterým zaplatil a co si koupil, tyto stejné faktury generuje i eshop takže stejný dokument si zákazník může i stáhnout ve svém účtě. Tudíž ten jediný údaj (email) chrání paypal a web (tudíž já) a to ani nemusí být ten email nějaký citlivý údaj....četl jsem že tento údaj se bere jako osobní POUZE POKUD JE K ČEMU VŠE, A TÍM VŠE MYSLÍM JAKO:
Adresa
Ulice
Telefon
a další věci.....přesně ty věci a údaje, které jsou na mých eshopech zablokovány a odstraněny, tudíž je zákazník ani nebude mít kam zadat, takže ty prostě nikde nebudou protože nejsou potřeba chápeme se konečně správně? Všechno jsem na eshopech nechtěl a co mi přišlo zbytečný tam prostě není a nebude.....proto píšu sem a nechápu co tedy musím mít nastaveného abych neměl problémy kvůli GDPR.....
Jinak díky za info ohledně odkazů...čtu a čtu ale pořád nevidím nikde připad jako je tento....myslím mé eshopy.....protože nic takového co se řeší tam nemám, asi mám něco co je jediné svého druhu :D :D :D tudíž nechápu a nevím co se na mě vztahuje a co musím udělat.
Ohledně newsletterů bych se chtěl zeptat, všude se píše že zákazník musí udělat nějakou akci než zadá email, ale to už je vlastně ta akce, že zadá email a klikne na tlačítko přihlásit.....prý se to má řešit pomocí checkboxů , které musím evidovat.....evidovány sice budou, ale to co používám, k tomu nelze přiřadit žádný checkbox, maximálně můžu napsat nad políčko zadejte email...něco o tom poučení, že pokud se přihlásí budou jim zaslány novinky.............a zase se dostávám k tomu stejnému....vždyť to ty lii ví a proto se přihlasují, a to přihlášení se TEN souhlas....tak co víc řešit sakra, je to celé nějaké divné, a nesmyslné
---------- Příspěvek doplněn 24.05.2018 v 14:15 ----------
Abych se celé vysvětlil stručně, a zhrnul, tak z mého pohledu je to takto:
1/Cookies lištu nemám a cookies nepoužívám (cookies má pouze prohlížeč, a to si každý nastaví sám ves svém)
2/Email není osobní údaj, pokud k čemu nejsou další věci jako: adresa, telefon, atd...
3/Uživatelské jméno členu je úplně jedno, protože si každý určitě zadá při registraci jen přezdívku.
4/Pokročilý marketing mě nezajímá, zatím půjde na eshopech pouze o reklamu na sociálních sítí a o prodej, pokud ho budu nastavovat později pokročilý marketing, to už se vyřeší že se z někým poradím, ted to jde absolutně mimo mě.
5/Newsletter není povinný, a pokud si někdo zadá email, JE JASNÉ, ŽE SI CHCE NECHÁVAT ZADÁVAT NOVINKY, ale raději nastavím optin, což je potvrzení emailu s nějakou zprávou o poučení, která těm lidem přijde na email, dá se říct že je to takový další souhlas.
6/Budu a musím si aktualizovat podmínky a zásady na webu
7/Evidování je samozřejmost, jde přece o eshopy
CO DALŠÍ MUSÍM UDĚLAT A CO JE POTŘEBA, ABYCH NEMĚL PROBLÉMY? VÍ TO NĚKDO? PROTOŽE JAK JSEM JIŽ PSAL, DÁ SE ŘÍCT, ŽE ŽÁDNÉ CITLIVÉ ÚDAJE ZÁKAZNÍKŮ ANI NEBUDU MÍT, PROTOŽE SE JEDNÁ PRAKTICKY O PRODEJ POUZE DÍKY EMAILU, PROTOŽE PLATBA BUDE POUZE PŘES PAYPAL, A EMAIL JAK JSEM VYČETL NENÍ OSOBNÍ ÚDAJ, POKUD JE SAMOSTATNÝ.
DĚKUJI ZA KAŽDOU RADU
S POZDRAVEM Dalibor
24. 5. 2018 13:56:05
https://webtrh.cz/diskuse/gdpr-a-e-hop/#reply1347499
Pro odpověď se přihlašte.
Přihlásit