Prodej projektu Duchod.cz - cena 550 tis Kč. Dále MojeFinance.cz, DuchodovaReforma.cz
Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Zobrazují se odpovědi 1 až 30 z 32

Cyklistika - Jaké kolo vybrat?

  1. Ahoj,

    už je cyklistická sezóna, jsem se rozhodl, že si pořídím nové kolo a začnu jezdit. Kam vy nejčastěji jezdíte? Dnes je vcelku už hustá síť cyklocest. Jaké kolo je dle vás nejvhodnější? Podle čeho kolo vybrat?

    Do teď jsem měl kolo, které jsem vždy dostal, tak jsem se držel pravidla, darovanému koni na zuby nehleď.

    Ztrácím se výběru rámu, výšky, velikosti kol, brzd, materiálu, stylu kola.

    Děkuji za každou radu, poznatek i komentář.

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Zasel bych do specialky rekl jim kde a jak budu jezdit jaky mate rozpocet co od toho ocekavam apod a oni vam s vyberem pomohou.

    Navic spousta z dotazu je dostupna na netu

  4. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    Zasel bych do specialky rekl jim kde a jak budu jezdit jaky mate rozpocet co od toho ocekavam apod a oni vam s vyberem pomohou.

    Navic spousta z dotazu je dostupna na netu
    Na internetu jsem našel hodně diskuzí, ale třeba nikde radu na co přesně si dát pozor. Co koupit, atp..

  5. Nic takoveho obecne neni. Jedine si dat pozor aby vam doporucili kolo vhodne proto co chcete. Aby vam na silnici nedali horske a opacne.

    Ruzne veci maji ruzne vyhody pro ruzne pripady. Nelze rici ze neconje lepsi a neco horsi.

    Takze kdyz uz tak bych sel vybrat nechal si doporucit a pak pripadne prodiskutovat konkretni modely vuci ucelu a rozpoctu.

  6. Začínám zde být alergický na slova "na co přesně si dát pozor". Chceš radu a neuvedeš žádné údaje jenom, že chceš jezdit na kole.

    Takže chceš jezdit co:
    -silnici
    -silnici + lehký terén
    - mimo silnici + těžký terén

    Chceš jezdit denně pár kilometrů kolem komína nebo 2x týdně většinu dne?

    Chceš jezdit jen pro sport nebo i do práce?

    Fyzičku máš jakou, jak ohneš záda?

    Na vše výše uvedené je vhodné jiné kolo, takže jak ti radí Radek zajdi do dobrého obchodu. Ale pokud jsi dosud jezdil na darovaném koni, tak si urči rozpočet a vyber co se ti líbí.

  7. rozhodne 29" kola, jinak dle rozpoctu a zamereni...

  8. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    rozhodne 29" kola, jinak dle rozpoctu a zamereni...
    a to je presne ta rada nerada. Proc myslite ze 29" kolo? Co kdyz chce/potrebuje silnicku? Co kdyz potrebuje neco uplne jineho.

  9. Citace Původně odeslal Radek O. Zobrazit příspěvek
    a to je presne ta rada nerada. Proc myslite ze 29" kolo? Co kdyz chce/potrebuje silnicku? Co kdyz potrebuje neco uplne jineho.
    mluvim o velikosti rafku, jinak se zbytecne naslape... je jedno zda je to silnice,trek nebo mtb

  10. Zase bude mít horší akceleraci, a kolo bude vážit více. Rady od stolu jsou k prdu.

    Sdílím Radkův názor - návštěva prodejny, nechat si doporučit, vyzkoušet.

  11. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    Zase bude mít horší akceleraci, a kolo bude vážit více. Rady od stolu jsou k prdu.

    Sdílím Radkův názor - návštěva prodejny, nechat si doporučit, vyzkoušet.
    dobrej dzouk, kolik toho najezdite na kole? jezdime 50-100km/den, ja na 27,5", kolega na 29" a ten rozdil je tam dost velky pri stejne "zatezi"

  12. 100, maximálně 150 km za týden. Takže při tomhle nájezdu je mi nějak jedno, jestli 27,5" nebo 29".

  13. Citace Původně odeslal hampl.david Zobrazit příspěvek
    100, maximálně 150 km za týden. Takže při tomhle nájezdu je mi nějak jedno, jestli 27,5" nebo 29".
    pokud to ma jen na jezdeni do hospody, tak mu staci stara liberta :)

  14. A jsme u toho!

  15. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    dobrej dzouk, kolik toho najezdite na kole? jezdime 50-100km/den, ja na 27,5", kolega na 29" a ten rozdil je tam dost velky pri stejne "zatezi"
    ono zase pro tech 29" potrebujete dat vice sily, protoze kolo samo o sobe tim, ze ma vetsi kolo rychleji nepojede. Jen pri stejnem prevodu a frekvenci pojede rychleji, ale... fyzika je neuprosna, potrebuje na to vice sily, takze pokud clovek nema na to, tak ve finale pojede stejne rychle, pri mensi frekvenci, ale te prace vykona proste stejne.

    Kazdopadne ono je to jedno. Realny profit 29" clovek na takove to bezne jezdeni kolem komina, sem tam nejaky jakoze vylet 20-30-40 km proste nevyuzije. Pokud si to koupi proc ne, ale nestavel bych na tom vyber, ze "jedine 29"

  16. Citace Původně odeslal Shopines Zobrazit příspěvek
    dobrej dzouk, kolik toho najezdite na kole? jezdime 50-100km/den, ja na 27,5", kolega na 29" a ten rozdil je tam dost velky pri stejne "zatezi"
    Dupálisti no.. já bych 29 nechtěl ani zadarmo, v prvním technickém sjezdu bych se zabil... ještě mu nezapomeň doporučit trikot minimálně v cené celého kola, ať se mu hezky u toho šlapání rýsuje zadek.

  17. Citace Původně odeslal Lerak89 Zobrazit příspěvek
    Dupálisti no.. já bych 29 nechtěl ani zadarmo, v prvním technickém sjezdu bych se zabil... ještě mu nezapomeň doporučit trikot minimálně v cené celého kola, ať se mu hezky u toho šlapání rýsuje zadek.
    ale nezabil, trikot nemam, zase takovej magor nejsem ;)

  18. Dovolím si postnout pár tipů na cyklotrasy pro věkovou kategorii 45+. :-)

  19. https://www.favorit.cz/f1-classic tohle kolo jsem dostal od rodičů v roce 1978, mělo galuskové kola a stálo 2 100,- no a dneska se prodává zase:)

  20. Mám za sebou asi 50 000 km. Když jsem 2 roky zpátky vybíral nové kolo, tak jsem si našel sympatický cyklosport a nechal si tam poradit. Jedna univerzální rada - není potřeba házet desetitisíce oknem, protože od určité hranice neseženete lepší díl, ale jen lehčí. Za váhu se těžce platí a lehčí neznamená, že déle vydrží.

    Samozřejmě jde něco načíst z internetu, ale nejspíš z toho budete mít hlavu jako pátrací balón a stejně Vám to nepomůže, pokud se nehrabete ve dne v noci v kole a neřešíte detaily. Což neděláte, já také ne. Baví mě jezdit na kole, ne se v něm hrabat.

    Co se týče velikosti kola, tak je to především podle výšky. Pokud máte 2 metry, tak 27.5 nebude pro Vás to pravé. Jinak doporučuji trekové/krosové kolo (kombinace silničního kola/horského).

  21. V niektorých predajniach majú aj taký merací bicykel, na ktorom ti nastavia rozmery rámu, riadidiel atď podľa toho ako to cítiš, ako ti to najviac vyhovuje a podľa toho ti potom povedia, z ktorých bicyklov máš na výber.

  22. Chtěl bych jezdit silnice+lehky terén. Chci investovat do 7-10tisic. Nájezd cca 10km každou sobotu a neděli. Kolo chci aby spíše vydrželo, zvažoval jsem i ojety. Pokud jsou kola jak auta, že to má někdo dokud to je in a pak rychle novejsi

  23. Těch 500 km za rok vydrží i kolo z Tesca a i ty plastový brzdy snad taky.

  24. tak na 10 km to máš opravdu jedno a možná bude lepší to chodit pěšky.

  25. pre začiatočníka odporúčam typ "trekingový" je určený hlavne na cestu ale núdzovo zvládne aj ľahký terén. Ak ťa cyklistika chytí tak sa budeš aj tak špecializovať a kúpiš si buď cestný alebo horský(tie sa ešte delia na niekoľko ďalších kategórii) čo potrebuješ je hlavne správna veľkosť rámu každý výrobca má na webe tabuľku . A k tomu či nový alebo jazdený za tvoj rozpočet asi jazdený v dobrom stave . Do 10 000 sa vyhnúť supermarketovým bicyklom a najnižším radam "značkových" je skoro nemožné a sú s nimi problémy ako zlé radenie a hlavne nízka životnosť komponentov.

    Z bazaru hodim typ napr .
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/25...llys-exquisite - sk výrobca
    https://www.cyklobazar.cz/inzerat/251429/author-reflex - cz výrobca
    Z obchodu možno nejaký starší výpredajový model.

    Ešťe dodám radu určite si nekupovať na začiatok ťažký horský bike z hrubými plášťami pretože to dokáže spolu z minimálnou kondičkou znechutiť cyklistiku veľa začiatočníkom aj na krátkom výjazde na asfalte.

  26. Copak kolo, ale hlavně nezapomeň na elasťáky pořádně zaříznuté do koulí a všude za všech okolností vyprávěj, kolik jsi dneska ujel, jak to bylo hustý, kolik pojedeš zítra, co piješ a jak máš super řetěz. Cyklistika leze na mozek stejně jako motorky...

  27. marat: já teda moc tomu nerozumím (http://cykloturistika.net/) ale obdivuji vaše zkušenosti ;)

  28. Citace Původně odeslal marat Zobrazit příspěvek
    Copak kolo, ale hlavně nezapomeň na elasťáky pořádně zaříznuté do koulí a všude za všech okolností vyprávěj, kolik jsi dneska ujel, jak to bylo hustý, kolik pojedeš zítra, co piješ a jak máš super řetěz. Cyklistika leze na mozek stejně jako motorky...
    Elasťaky niesu až tak dôležite hlavne nezabudni prilbu .
    PS
    Vyskúšaj to aj ty a možno prídeš na to že je to fakt "hustý" a príde mi lepšie pokecať o tom kde som bol a kam sa chystám ako nadávať v krčme pri piatom kúsku ako je to všetko na hovno ,všetko zdražuje a politici nás okrádajú a migranti nám ženy pobijú mužov znásilnia a deti zjedia :-D.

  29. Prilbu... Tú v ČR, Poľsku, Maďarsku, Rakúsku ani Nemecku nepotrebuješ. Nepredpisuje ju zákon, a aj vodiči áut sú k cyklistom ohľaduplnejší, ako tí slovenskí.
    Ozaj, vieš ako spoznáš v Maďarskom pohraničí cykloturistu zo Slovenska?

  30. Citace Původně odeslal dusivk Zobrazit příspěvek
    Prilbu... Tú v ČR, Poľsku, Maďarsku, Rakúsku ani Nemecku nepotrebuješ. Nepredpisuje ju zákon, a aj vodiči áut sú k cyklistom ohľaduplnejší, ako tí slovenskí.
    Ozaj, vieš ako spoznáš v Maďarskom pohraničí cykloturistu zo Slovenska?
    Sice není povinná, ale je žádoucí. Pojišťovna při úrazu řeší do jaké míry jsi se úrazu snažil předejít a bránit dopadům na zdraví. Taky se ti může pak stát, že ti nedají ani korunu a ty budeš ležák do konce života.

  31. Za ty peníze nic rozumnýho neseženeš. Nejlepší cena/výkon v téhle relaci hledej kola v Decathlonu.

Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Hostujeme u Server powered by TELE3