Zadejte hledaný výraz...
Jakub Glos
Webtrh.cz
Vývoj webových stránek na WordPressu a proklientský přístup pro freelancery
Třídenní infromacemi nabitý prezenční + online kurz v Praze od Webtrhu pouze za 2 871 Kč
Více informací

Prodej úspěšného seznamovacího projektu

Tento obchod již není aktivní.

time line
založeno 18. 5. 2018
time line
0 příhozů
time line
Ochrana pomocí úschovy prostředků
Doména
Průměrná návštěvnost za posl. 3 měsíce
-
Průměrný zisk za posl. 3 měsíce
-
Typ webu
Nabízím k prodeji úspěšný seznamovací projekt DateIn.
Podstatou projektu je organizace seznamovacích akcí na principu tzv. Speed Datingu.
Jedná se o alternativu k online seznamkám a aplikacím. Projekt je založen na organizaci seznamovacích akcí, během kterých mají účastníci příležitost k několikaminutové konverzaci s mnoha protějšky (průměrně se účastní 10 mužů a 10 žen, záleží na kapacitách). Po skončení akce jsou vyhodnoceny vzájemné shody a rozeslány kontakty.
Nejdříve byly akce pouze pro studenty vysokých škol, několik posledních již bylo založeno pouze na věkovém omezení.
Ukázka: https://www.youtube.com/watch?v=gN08ZIIlLYs
Dosud byl projekt propagován pouze bezplatně (studentské FB skupiny) a jednorázovou kampaní na Skliku. Bylo úspěšně uspořádáno cca 10 akcí s velmi pozitivními ohlasy.
Historie projektu
Projekt jsem zakládal během svého vysokoškolského studia (cca před 2 lety) za účelem vyzkoušení vlastního podnikání a příjemného přivýdělku. Věnoval jsem se mu především ve volném čase jako koníčku.
Po první zorganizované akci v roce 2016, na kterou byly od účastníků velmi pozitivní ohlasy, jsem se rozhodl nechat naprogramovat web a stát se OSVČ. Od té doby jsem zorganizoval cca 10 akcí, znovu s pozitivními ohlasy. Večery často skončily hromadným posezením studentů u vína až do časných ranních hodin.
Od oficiálního spuštění projektu jsem nechal web upravit na základě feedbacků účastníků - změna vzhledu vypsaných termínů, zavedení automatického zobrazování volných míst i systému náhradníků a automatizace rozesílaných e-mailů.
Kvůli studiu a práci jsem se projektu věnoval ve volném čase. Akce jsem pořádal v průměru jednou za 2-3 měsíce a nebyl problém je naplnit.
Důvod prodeje
S koncem mého studia jsem se rozhodl dát přednost plnohodnotnému zaměstnání a ve volném čase se chci věnovat "nepracovním koníčkům".
Technický background
Web je z většiny automatizovaný - u termínů se zobrazují volná místa podle počtu registrovaných, po každé registraci přijde e-mail jak organizátorovi, tak registrovanému.
Po zaplacení (odkliknutí v administraci) se registrovanému automaticky zašle potvrzující e-mail o platbě vč. závěrečné pozvánky k akci. Lze spárovat s bankou, aby toto probíhalo kompletně automaticky.
V případě registrace při plné obsazenosti disponuje systém funkcí řazení náhradníků, kterým je automaticky zaslán e-mail o jejich statusu náhradníka.
Všechny texty na webu jsou snadno editovatelné přímo v administraci.
Trocha matematiky
Registrační poplatek např. 490 Kč (u konkurence až 690 Kč)
Podaří-li se akci naplnit, jsou při 20 účastnících celkové příjmy z jedné (max. 2hodinové) akce 9800 Kč.
Výše výdajů se odvíjí především od smluvené útraty v zařízení, kde se akce koná a dalších, drobnějších položek. Celkově mohou dosahovat 3-4 tisíce, po odečtení výdajů je tedy reálný zisk cca 6500 Kč / 1 akci.
Nastavení cen (výnosů) a nákladů samozřejmě závisí na organizátorovi. Zvlášť ziskový projekt může být pro majitele kavárny nebo obdobných prostor.
Počet akcí samozřejmě není omezen, záleží pouze na entusiasmu organizátora a schopnosti akci dostatečně propagovat, aby se termíny naplnily.
Výzva pro nového majitele
Především projekt zpropagovat a rozšířit o něm povědomí. S rostoucí poptávkou předpokládám také potřebu zajistit častější konání akcí. Má představa byla i rozšířit akce do dalších větších měst mimo Prahu, kde podobné akce v podstatě nejsou - zde vidím velký potenciál, jen to chce někoho, kdo bude ochotný a schopný se tomu efektivně věnovat.
Předmět prodeje
  • Na míru připravený web www.datein.cz, včetně veškerého obsahu (na zakázku psané články na blog, všeobecné podmínky i souhlas se zpracováním osobních údajů - vše profesionálně zpracováno). Všechny texty i fotky na webu jsou snadno editovatelné. Veškeré e-maily jsou po registraci účastníkům zasílány automaticky, automaticky se dle počtu schválených účastníků zobrazují i volná místa na jednotlivé termíny - web má propracovaný systém vč. databáze přímo v administraci.
  • Databáze více než 180 e-mailů získaných z registrací a subscribů.
  • Facebooková stránka https://www.facebook.com/dateincz/
  • Veškerá loga a grafiky
  • Fotografie z uskutečněných akcí
  • Kontakty na konkrétní osoby z restauračních zařízení v Praze 1, kde se akce konaly, včetně vzájemného doporučení
  • Kontakt na copywriterku dodávající články na blog (a FB).
  • 5000 propagačních letáků ve formátu A6
  • Fotografie z akcí použitelné pro účely propagace (několik desítek fotek)
  • ...prostě vše s projektem spojené...
Cena projektu
Aukci zahajuji na částce 65 000 Kč.
S kupcem se rád osobně sejdu.
V případě jakýchkoliv dotazů se na mě neváhejte obrátit.
25 zobrazení
Prodejce
placeholder profil
ikona hodnoceni
2 hodnocení
členem od 26. 9. 2009
Neověřen
ikona hodnoceni
A
B
C
D
E