4.Affiliate konference na Slovensku, Bratislava 25.9.2018 posední volná místa
Zobrazují se odpovědi 1 až 26 z 26

Chci měřit přínos článků, ale lidi mě odrazují

  1. Zdravím, potřeboval bych měřit přínos článků pomocí UTM parametrů, ale lidé co dělají SEO mě od toho odrazují. Ať si prý zvolím budget na články a neřeším to. To na mě ale působí asi podobně, jako když by mi PPC profík řekl, hele dejte prachy a konverze neřešte.
    Opravdu tím ty odkazy znehodnotím tím, že ulehčím googlu rozpoznat, který článek je placený a který nikoliv? Skutečně je lepší na to kašlat?

  2. Co se právě děje na Webtrhu?
  3. Blbost, pridanim parametru do url se nic nestane... Vyzkouseno

  4. Ale oni argumentují tím, že google hlídá téměř vše a snaží se algoritmy placené články odhalit. Jestli to je pravda nebo není nevím, ale jako pokud UTM source=clanek, medium=cpp a campaign=adresa-webu ... tak by to samozřejmě odhalit mohl. Ale tohle je asi jediný způsob, jak mohu skutečně oměřit přínos (alespoň co se týče návštěv přímo z článku) :-( tak nevím, zda to riskovat ...

  5. Asi jsem pomalejší... ale jak chceš UTM parametry v URL adrese článku měřit přínos?

  6. Já jsem psal pouze přímou návštěvnost z článků - ne celkový přínos ... nejste pomalejší, jen nečtete vše :-)

  7. Tak to zakodujte vse do jednoho stringu, ale nikdy jsem nemel problem i s dlouhou url plnou stringu na ziskavani info...

  8. Samozřejmě, vyhledávače se snaží upřednostňovat přirozený obsah, ale není to tak, že jdou jako španělská inkvizice po placených článcích. UTM parametry je nezajímají a nejsou pro ně moc vodítkem k nějakému honu na placený content. Takže UTM v pohodě využívat a samotné parametry je jedno jestli si pojmenuješ medvídek pú, nebo jinak. Hlavní je se v nich vyznat.

  9. Děkuji za vaše názory

  10. nerozumím, ale ok, snad jste se dobral výsledku :)

  11. Já bych to taky nedělal, na co? Přece jde především o SEO, přiípadná návštěvnost je bonus. Návíc návštěvnost té domény budu mít v analytics pod referralem.

  12. To nestačí když vidíš v Google analytics doménu přes kterou ti chodí návštěvnost na web?

  13. Tak nemusím to v těch stovkách článků složitě hledat. Vyfiltruji "články" a mám je všechny na jedné stránce. Navíc jako celek budu ihned vědět kolik mi dělají všechny články dohromady a kolik jiné zdroje. To jestli je návštěvnost ze článků jen něco navíc je věc názoru. Navíc se dá z návštěvnosti odhadnout i čtenost, protože proklikovost bude podobná a bude se mi lépe počítat skutečná cena článku na daném webu a porovnávat s ostatními. Prostě mi to tak přijde dobré a proto se ptám, zda to za ten risk stojí.

    Např. je super, když kupuji články průběžně, že si tímto jednoduchým filtrem mohu vyjet vše najednou a říci si, ... tak super, už půl roku kupuji články za 5tis. měsíčně a za tu dobu se to naakumulovalo takovým způsobem, že mi ze všech článků chodí 500 návštěv měsíčně. Tj. 10Kč za přímou návštěvu ze článku. A jednoduše si pak mohu společně s dalšími přínosy (SEO) vyhodnocovat, zda přidám a nebo utáhnu.

  14. mám zkušenost, že z článků v ceně do 3 tis. kč přijde pár lidí, v případě inzerce na lepších webech, kdy inzerce stojí mnohem více by to asi mělo smysl

  15. Jj, teď jsme něco zkoušeli na větších webech a fakt se trousí. Takže myslím tím idnes.cz apod.

  16. Citace Původně odeslal Aleš Jiříček Zobrazit příspěvek
    zaplati si clanek, odkaz v nem oznaci UTMkem, takze vi ze clovek prisel z toho clanku...
    díky, myslel jsem celou dobu, že jde o jeho články na jeho blogu :)

  17. Ne, to je pro eshop (hlavní projekt)

  18. zkusil bych dát normální hodnocení na web, případně exit popUp script k vybízení k ohodnocení při odchodu z webu a nebo rovnou měřit délku návštěvy na stránce. ... a nebo jít ještě dál a přidat špiclovací měřič heatmaps :-)

  19. Citace Původně odeslal BENQ Zobrazit příspěvek
    zkusil bych dát normální hodnocení na web, případně exit popUp script k vybízení k ohodnocení při odchodu z webu a nebo rovnou měřit délku návštěvy na stránce. ... a nebo jít ještě dál a přidat špiclovací měřič heatmaps :-)
    Díky za radu, ironii mám náhodou docela rád, takže v pohodě :-)

  20. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Díky za radu, ironii mám náhodou docela rád, takže v pohodě :-)
    jsem podobně paranoidní typ, taky potřebuju mít kontrolu uplně nad vším :-D

  21. Paranoidní jsem nebyl ani když jsem denně dělal s grázly, opilci feťáky a vrahy. Paranoidním jsem se stal až tady, kdy se musím poprat s podvodníky, vykuky a podnikavci.

  22. Citace Původně odeslal beraniste Zobrazit příspěvek
    Paranoidní jsem nebyl ani když jsem denně dělal s grázly, opilci feťáky a vrahy. Paranoidním jsem se stal až tady, kdy se musím poprat s podvodníky, vykuky a podnikavci.
    bývalý bachař? :-D
    jj, tak to je. hlavně neztrácet čas s lidma a projekty, co nic nepřináší.
    to, že po mně jde konkurence značí, že jsem na dobré cestě.

  23. Citace Původně odeslal pixels Zobrazit příspěvek
    Já bych to taky nedělal, na co? Přece jde především o SEO, přiípadná návštěvnost je bonus. Návíc návštěvnost té domény budu mít v analytics pod referralem.
    Tohle me nikdy hlava nebere. Ja naivne furt myslel, ze se obsah tvori pro navstevnost. K cemu je mi mit tisice zpetnych odkazu, kdyz me to ve vyhedavaci posle o par nicotnych pozic vyse, a neprinese to zadny jediny cileny pristup na vic?

    Pak se clovek divi, proc najit neco kvalitniho je dneska jak hledat jehlu v kupce sena :(

  24. No presne!

  25. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Tohle me nikdy hlava nebere. Ja naivne furt myslel, ze se obsah tvori pro navstevnost. K cemu je mi mit tisice zpetnych odkazu, kdyz me to ve vyhedavaci posle o par nicotnych pozic vyse, a neprinese to zadny jediny cileny pristup na vic?

    Pak se clovek divi, proc najit neco kvalitniho je dneska jak hledat jehlu v kupce sena :(
    Pokud by ti každý koupený článek měl přínést návštěvnost a konverze tak je to naproto ideální. Situace je ale taková že naprostá většina ti něpřinese žádnou návštěvnost s koupeného článku. A pokud chceš kupovat články na návštěvnost a konverze tak to zase neřešíš s níkým od SEO.

  26. Nevím jakou mají jiní úspěšnost s nákupem článků (inzerce), ale kdybych nebral v potaz SEO efekt, ale jen návštěvnost tak, aby to pro mě mělo smysl by cena koupených článků musela klesnout o 95 %

  27. Citace Původně odeslal gransy Zobrazit příspěvek
    Tohle me nikdy hlava nebere. Ja naivne furt myslel, ze se obsah tvori pro navstevnost. K cemu je mi mit tisice zpetnych odkazu, kdyz me to ve vyhedavaci posle o par nicotnych pozic vyse, a neprinese to zadny jediny cileny pristup na vic?

    Pak se clovek divi, proc najit neco kvalitniho je dneska jak hledat jehlu v kupce sena :(
    Protoze odkazovy profil je jednim z dulezitych veci pro vyhledavace coz pak ovlivnuje vykon celeho webu. Takze z daneho odkazu nemusite mit naprimo nic ale ovlivni to vase umistovani a to vam pak neprimo nese profit.

    Ano idealni je mit link co nese primo konverze ale to byva spise vyjimecne.

Hostujeme u Server powered by TELE3